Strategia marketingowa, Google Ads, Strona www, SEO
4-krotne zwiększenie wejść na stronę przy jednoczesnym obniżeniu kosztu kliknięcia o 700% - czy jest to możliwe?
Od początku współpracy z webszkolenie.pl prowadzimy im kampanie płatne w wyszukiwarce (Google Ads), pomagamy w optymalizacji strony internetowej, a także tworzymy treści SEO, aby poprawnie wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.
Już po pierwszym miesiącu można było zobaczyć już znaczne efekty działań. Przy dłuższych działaniach w kampaniach Google Ads średni koszt kliknięcia spadł nawet o ponad 500%. Natomiast liczba kliknięć wzrosła ponad czterokrotnie.

O kliencie
Webszkolenie to firma oferująca szkolenia online w tematyce BHP oraz HACCP. Obecnie ma w swojej ofercie ponad 15 szkoleń, które można wykonywać zdalnie z komputerów prywatnych lub firmowych. Usługi firmy są bardzo intuicyjne i każdy z dowolnego miejsca o dowolnej porze może uzyskać certyfikat. Szkolenia oraz certyfikat są dostępne w kilku językach.

Sytuacja wyjściowa
- Brak spójnej strategii marketingowej
- Wysokie koszty kampanii Google Ads
- Mała ilość klientów wchodząca organicznie na stronę internetową
- Błędy i niedociągnięcia na stronie internetowej
- Brak systematycznych działań SEO
Nasze działania
Strategia marketingu
- Rozplanowanie konkretnych działań marketingu
- Optymalizacja kosztów kampanii marketingowych
- Stworzenie strategii promowania kursów online BHP oraz HACCP
- Bieżąca analiza i optymalizacja reklam w Google Ads oraz strony internetowej
Kampanie Google Ads
- Prowadzenie 3 kampanii w Google Ads na klientów polskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych
- Ustawienie zoptymalizowanej kampanii na 16 państw
- Znaczny wzrost wejść na stronę z kampanii przy jednoczesnym spadku kosztu
- Cotygodniowa optymalizacja kampanii, aby uzyskiwała jak najlepsze wyniki przy jak najniższym CPC
Strona www
- Pomoc w zoptymalizowaniu strony pod użytkowników
- Poprawienie User Experience strony internetowej
- Zmiana treści i wyglądu strony www
- Optymalizacja techniczna: prędkość, responsywność strony
Opytmalizacja SEO
- Przygotowanie od początku kompletnej strategii SEO
- Przeprowadzenie audytu wszystkich stron w domenie i odpowiednie dopasowanie przyszłych treści do wyników
- Tworzenie zoptymalizowanych treści na stronę oraz artykułów najlepiej dopasowanych do słów kluczowych
- Wypozycjonowanie ponad 160 słów kluczowych w top 50 Google

Efekty
Zwiększenie ilości kliknięć w reklamy o ponad 400%
Przez kompletne zoptymalizowanie kampanii w Google Ads mogliśmy uzyskać więcej kliknięć w reklamy przy jednoczesnym obniżeniu kosztu kliknięcia, a tym samym całościowym koszcie na reklamy. Pozwoliło to zyskać nowych klientów, którzy byli zainteresowani usługami Webszkolenie.



Zmniejszenie kosztów kampanii o 500% oraz kosztu kliknięcia o ponad 700%
Dzięki zaawansowanej optymalizacji Google Ads byliśmy w stanie uzyskać dużo mniejsze koszty kampanii oraz kliknięcia reklamy. Dokonaliśmy tego m.in. poprzez ustawienie kampanii na odpowiednie, dobrze wybrane słowa kluczowe o niskiej konkurencji i niskim koszcie kliknięcia oraz usunięcie niechcianych grup docelowych i wyszukiwań.
Wyświetlanie się na ponad 250% więcej słów kluczowych
Po optymalizacji strony www oraz napisaniu treści nowych artykułów Webszkolenie pojawia się obecnie w wyszukiwaniach na ponad 160 słów kluczowych, które interesowały firmę pod względem strategicznym.


Chcesz, żebyśmy zajęli się pozycjonowaniem Twojej strony w Google?
Umów się na konsultację i otrzymaj darmową wycenę.
Co na to klient?




