Strategia marketingowa, strona internetowa, SEO, Google Ads, Social media
Kompleksowa obsługa marketingu rekrutacyjnego, stworzenie strony i dotarcie do 100 000+ osób.

Współpraca z firmą Dellner opiera się na ciągłym tworzeniu i ulepszaniu rekrutacyjnej strategii marketingowej opierającej się na obecnych zapotrzebowaniach kadrowych firmy. Stworzyliśmy od początku rekrutacyjną stronę internetową, profil Kariery w Dellner na Facebooku, pracujemy nad treściami umieszczanymi przez dział HR w Dellner oraz tworzymy kampanie Google Ads, dzięki których potencjalni pracownicy trafiają na stronę.
Obecnie stronę internetową odwiedza około 1 000 osób miesięcznie, posty na Facebooku od 3 000 do nawet 11 000 osób, a liczba konwersji w kampaniach Google Ads przekracza 40%.

1
ŚREDNI ZASIĘG POSTA NA FACEBOOKU
1
MIESIĘCZNA LICZBA WEJŚĆ NA STRONĘ
+
1
LICZBA KONWERSJI W GOOGLE ADS NA TYDZIEŃ
O kliencie

Dellner to lider w produkcji systemów łączących pociągi na całym świecie. Dostarczają sprzęgi, przejścia międzywagonowe, adaptery, systemy zarządzania energią zderzenia oraz usługi posprzedażne dla operatorów i producentów taboru szynowego. W Polsce zajmują się produkcją jednostkową części, montażem finalnym sprzęgów oraz usługami serwisowymi. Firma zatrudnia ponad 1 000 pracowników w 21 filiach w 15 krajach na całym świecie, a siedziba w Polsce znajduje się w Miszewku, w województwie pomorskim.



Sytuacja wyjściowa
- Brak polskiej strony do rekrutacji pracowników
- Chęć dotarcia do większej ilości potencjalnych kandydatów
- Uniezależnienie od serwisów rekrutacyjnych
- Brak reklam w Google Ads
Nasze działania
Strategia marketingu
- Analiza i audyt lokalnej konkurencji pracodawców
- Pomoc w ulepszeniu rekrutacyjnej strategii marketingowej
- Utworzenie planu dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej
- Stworzenie strategii marketingowej w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników
- Propozycja najlepszych rozwiązań dla firmy, aby osiągnąć wyznaczone cele
- Maksymalizacja jakości działań przy określonym budżecie
- Analiza i optymalizacja codziennych wyników na stronie internetowej, social mediach, a także Google Ads
Strona www karierawdellner.pl
- Stworzenie strony internetowej od podstaw
- Przygotowanie treści oraz grafik i designu na stronie
- Stworzenie bloga na stronie internetowej i uzupełnianie go o nowe treści
- Bieżąca optymalizacja strony pod względem technicznym
Prowadzenie profilu na Facebooku
- Stworzenie profilu Kariery w Dellner na Facebooku (rekrutacja w Polsce)
- Stworzenie strategii udostępniania postów wśród lokalnych społeczności
- Tworzenie i publikacja postów, które angażują osoby obserwujące
- Bieżąca optymalizacja działań na Facebooku
Kampanie Google Ads
- Utworzenie 4 kampanii Google Ads od zera z wynikiem ponad 40% współczynnika konwersji
- Zwiększenie liczby wejść na stronę osób zainteresowanych taką pracą
- Codzienna optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników
- Dotarcie do ponad 65 000 osób w czasie około 30 dni reklamy w wyszukiwarce
- Stworzenie kampanii remarketingowej
SEO oraz prowadzenie bloga
- Analiza słów kluczowych i zapytań
- Szczegółowa analiza konkurencji
- Stworzenie bloga rekrutacyjnego Dellner
- Tworzenie 8 artykułów lub podstron w ciągu każdego miesiąca w celu odpowiadającym tematyce strony rekrutacyjnej
- Optymalizacja techniczna SEO i raportowanie
Tworzenie treści fotograficznych oraz wideo
- Sesje zdjęciowe w zakładzie produkcyjnym
- Tworzenie filmów (np. wywiady z pracownikami) zgodnie z wcześniej ustalonym planem
- Nagrywanie i montaż filmów promocyjnych
- Profesjonalna obróbka zdjęć oraz montaż wideo - sesje zdjęciowe biznesowe w zakładzie klienta, sesje do mediów społecznościowych, na stronę internetową, wideo z zakładu, wywiady z pracownikami

Chcesz, żebyśmy poprowadzili Twoje kampanie?
Zobacz naszą ofertę i umów się na niezobowiązującą konsultację!
Efekty
Dotarcie z niektórymi postami na Facebooku do ponad 3 000 użytkowników

- Po wprowadzeniu odpowiedniej strategii publikowania postów, a także znalezieniu grup osób, które będą zainteresowane działalnością firmy, Dellner zyskało kilka tysięcy osób, do których dotarły posty publikowane na Facebooku (maksymalnie ponad 11 500).
- Aktywność pod postami często przekracza ponad 100 (maksymalnie 329).
- Zasięg strony w ciągu ostatnich 3 miesięcy wyniósł ponad 24 000 użytkowników.
- Znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i strategii publikacji postów na Facebooku przyniosło firmy Dellner nie tylko zwiększenie zasięgu swojej strony, ale także wzrost aktywności użytkowników pod postami.


Liczba wyświetleń strony wzrosła o 823% w ciągu dwóch miesięcy

- Po utworzeniu strony internetowej działano nad jak najlepszą optymalizacją, a także wprowadzenie dodatkowych opcji, aby była wygodna i intuicyjna dla użytkownika.
- Działano zarówno pod kątem SEO, jak i tworzeniu treści ciekawych dla potencjalnych pracowników.
- W ciągu miesiąca od stworzenia strony zauważono znaczne efekty pracy, które ciągle wzrastały.
- Obecnie ciągle występuje wzrost liczby kliknięć oraz liczby wyświetleń, które dzięki budowaniu odpowiedniej treści na stronie ciągle będą rosnąć.
Utworzenie kampanii Google Ads ze współczynnikiem konwersji 41%

- W lutym 2023 utworzono trzy kampanie, które miały na celu zrekrutowanie osób na kilka stanowisk.
- Dzięki odpowiedniej strategii słów kluczowych, a także odpowiedniej analizie konkurencji udało się stworzyć reklamy, które dotarły do 61 300 użytkowników w wyszukiwarkach w ciągu pierwszego miesiąca, a kliknięć było ponad 2 000.
- Obecnie w ciągu tygodnia jest około 700 wyświetleń, z czego prawie 200 osób klika w reklamę (około 29%).
- Współczynnik konwersji to około 41% osób – czyli tyle procent osób ze wszystkich wchodzących na stronę wykonuje cel, który został założony.

Co na to klient?
“Współpracujemy z firmą Rodin od sześciu miesięcy. W ramach współpracy została stworzona strona internetowa, prowadzone są stałe działania SEO oraz marketingu internetowego. Współpraca układa się bardzo dobrze, jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecamy.”

Olga Krzoska
HR Business Partner w firmie Dellner