Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

FAQ co to jest i jak go wykorzystać

FAQ – co to jest i jak go wykorzystać do pozycjonowania strony?

Z poniższego artykułu dowiesz się, co oznacza skrót FAQ, jakie korzyści niesie za sobą jego wdrożenie oraz jak skutecznie stworzyć taką sekcję, aby była maksymalnie użyteczna i przyjazna dla odwiedzających Twoją stronę. Poznaj sprawdzone sposoby na wykorzystanie FAQ w sposób, który pozytywnie wpłynie na doświadczenia Twoich klientów i efektywność działania Twojej firmy!

Czytaj dalej
Jak stworzyć międzynarodową kampanię Google Ads?

Poradnik: Jak stworzyć międzynarodową kampanię Google Ads?

Zastanawiasz się, jak dotrzeć ze swoją ofertą do klientów z różnych krajów? Chętnie Ci w tym pomożemy! Międzynarodowa kampania Google Ads to idealne rozwiązanie, które pomoże Ci zwiększyć zasięg Twojej firmy i pozwoli pozyskać nowych klientów z różnych części świata. Z tego artykułu dowiesz się, jak krok po kroku zaplanować i uruchomić skuteczną międzynarodową kampanię Google Ads. Dowiedz się więcej o międzynarodowych kampaniach Google Ads i zwiększ swoje szanse na osiągnięcie sukcesu online!

Czytaj dalej
Zmiany w polityce moderowania zawartości Meta

Zmiany w polityce moderowania treści Meta

Meta, właściciel Facebooka i Instagrama, ogłosiła wprowadzenie istotnych zmian w sposobie zarządzania treściami na swoich platformach. Celem jest znalezienie równowagi między wolnością słowa a utrzymaniem bezpiecznej przestrzeni online.

Czytaj dalej
Co to jest sitemap?

Co to jest sitemap?

Chcesz, aby Twoja strona internetowa była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwarki Google? Stwórz mapę witryny .xml, która pomoże wyszukiwarkom szybciej odnaleźć i zaindeksować jej zawartość. Dowiedz się, jak to zrobić i poprawić pozycję swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania!

Czytaj dalej
intent data b2b

Intent data B2B – co to jest i do czego się używa?

Co to jest intent data i jakie są korzyści z wykorzystania jej w marketingu? Czy z pomocą intent data można zidentyfikować potencjalnych klientów lub lepiej zrozumieć ich intencje? Czym różni się first party data od third party intent data? Zapraszam do przeczytania poniższego artykułu, w którym odpowiem na te pytania.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację