GOOGLE ADS
Najlepsze kampanie w wyszukiwarce Google
Google Ads - czy warto?
Zwiększ swoją widoczność, dotrzyj do szerokiej publiczności i osiągnij niezwykłe wyniki dzięki potężnej platformie reklamowej – Google Ads. Jako agencja marketingowa specjalizująca się w tej usłudze, jesteśmy gotowi pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu w świecie reklamy online.
Dzięki Google Ads masz możliwość dotarcia do miliardów użytkowników na całym świecie, precyzyjnie targetując swoje reklamy na podstawie demografii, lokalizacji i preferencji. Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy czy budżetu, Google Ads oferuje elastyczne rozwiązania, które dostosowują się do Twoich potrzeb.
Nasz zespół
Zamów darmowy Audyt Google Ads
Sprawdź, czy możesz uzyskać więcej klientów w swoim biznesie przy pomocy kampanii w Google
Dlaczego my?
Sukcesy naszych klientów
Zanurz się w świat niezwykłych sukcesów naszych klientów, gdzie ich marki przekraczają granice oczekiwań i osiągają nowe wysokości, budując trwałe więzi z klientami i zdobywając nagrody branżowe. Przeżyj historie o wzlotach, wyzwaniach i triumfach, gdzie nasza strategia i kreatywność były kluczem do osiągnięcia ekscytujących wyników biznesowych.
Dlaczego warto skorzystać z Google Ads?
1. Olbrzymi zasięg
2. Precyzyjne targetowanie
Google Ads oferuje zaawansowane narzędzia do targetowania, które pozwalają dotrzeć do odpowiednich osób w odpowiednim czasie. Możesz precyzyjnie określić wiele czynników, aby dopasować swoje reklamy do konkretnych grup odbiorców.
3. Elastyczność budżetu
4. Możliwość remarketingu
Google Ads umożliwia remarketing, czyli docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową lub miały z nią wcześniej interakcję. Dzięki temu możesz utrzymywać kontakt z potencjalnymi klientami i przypominać im o Twojej ofercie.
Inne rozwiązania, które może potrzebować Twoja firma
PRZETESTUJ USŁUGĘ
Zamów próbny miesiąc prowadzenia Google Ads dla Twojej firmy
Jeżeli chcesz sprawdzić, czy nasza współpraca będzie odpowiednia dla Twojej firmy - przetestuj usługę Google Ads w pierwszym miesiącu za 50% ceny.
- bez zobowiązań
- pierwszy miesiąc za 50%
Umów się na darmową konsultację
Wypełnij formularz i umów się na spotkanie ze specjalistą
Często zadawane pytania
Budżet kampanii reklamowej na średniej wielkości miasto w Polsce: od 500zł miesięcznie, w zależności od branży i konkurencji.
Nad kampaniami reklamowymi klientów w RodiN pracują Google Ads manager, copywriter, designer oraz programista.
Poza zwiększeniem sprzedaży usług i produktów, kampanie Google Ads zwiększają ruch na stronie www oraz jej pozycje w wyszukiwarce Google.
Polecamy zainwestować w SEO oraz Google Ads jednocześnie. Optymalizacja SEO daje długoterminowe efekty (3-9 miesięcy od rozpoczęcia prac), w czasie kiedy Google Ads pozwalają od razu pojawiać się na pierwszej stronie Google’a i generować zyski.
Samodzielne ustawianie kampanii Google Ads najczęściej prowadzi do „przepalenia” budżetu oraz rozpętania wojny na stawki z konkurencją. Można to porównać do prowadzenia samochodu z zawiązanymi oczami – gdzieś pojedziemy, ale nie koniecznie tam, gdzie chcielibyśmy dojechać 😉
Agencja SEM może w szybszy sposób pozwolić na lepszą widoczność Twojej strony w Internecie. Może także zadziałać na ruch w witrynie oraz wykonywanie konwersji przez użytkowników. Dzięki temu szybciej można dotrzeć do potencjalnych odbiorców w Internecie.
Ciężko odpowiedzieć na te pytanie jednoznacznie. Zależy to od typu działalności firmy, wcześniejszych działań w marketingu, czy możliwości przedsiębiorstwa. Zaleca się wykorzystanie obu sposobów — przynajmniej na samym starcie, aby zobaczyć, co najlepiej się sprawdza w Twoim przedsiębiorstwie. Kampanie w Google są zazwyczaj droższe, koszt kliknięcia z Facebooka zazwyczaj jest tańszy — szczególnie w branżach konkurencyjnych. Warto także wziąć pod uwagę swoje cele marketingowe, które mogą pokazać gdzie najlepiej wyświetlać swoje reklamy.
Całość zależy od wielkości konta Google Ads oraz wielkości kampanii reklamowych i zaczyna się już od 500zł. Należy go wykonać, jeżeli kampanie reklamowe nie przynoszą zaplanowanych efektów, lub jeśli przynoszą ruch na stronę, ale nie przekładają się na sprzedaż produktów czy usług.
Należy przed kampanią ustalić sobie cele, które mogą być przez nią osiągnięte. Zazwyczaj jest to zwiększenie ruchu na stronie, budowa wizerunku marki oraz sprzedaż w witrynie. Efekty mierzy się zazwyczaj poprzez wskaźniki (kliknięcia, współczynnik CTR, pozycja reklamy).
Najważniejszym zadaniem jest tworzenie strategii, która w idealny sposób pasuje do strategii całego przedsiębiorstwa. Ekspert tworzy nowe kampanie, pisze raporty (krótkookresowe oraz po dłuższym czasie) z działających kampanii w Google Ads oraz wprowadza zmiany w istniejących, co jest spowodowane ciągłymi analizami wyników.
Tak, kampanie Google Ads można wyłączyć w dowolnym momencie. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, należy poinformować nas o konieczności wyłączenia kampanii lub włączenia nowej.
Kampanie Google Ads oraz pozycjonowanie strony nie wpływa bezpośrednio na siebie. Są one za to kompatybilne i pomagają sobie nawzajem. SEO może powodować podwyższenie jakości strony, co wpływa w bardzo pozytywny sposób na SEM.