Kampanie reklamowe

Skuteczność

Stworzymy skuteczne kampanie reklamowe, które pozwolą Ci trafić do większej ilości klientów, wygenerować realne oszczędności w wydatkach na reklamę oraz zwiększyć zyski. Zaprojektujemy i efektywnie przeprowadzimy kampanie marketingowe we wszystkich mediach społecznościowych, w tym w: Google, Facebook, LinkedIn oraz Instagram.

Korzyści

Zwiększysz ilość odwiedzin Twojej strony.
Trafisz do nowych klientów.
Poprawisz efektywność sprzedaży.
Zbudujesz pozytywny wizerunek marki.
Zwiększysz zyski swojej firmy.

Dla kogo?

Takie kampanie kierujemy do każdego, kto prowadzi działalność w Internecie (np. sprzedaje swój produkt w prowadzonym sklepie internetowym) i ich celem jest poprawienie efektywności sprzedaży, trafienie do nowych klientów i zwiększenie zysków.

Krok po kroku

Opracowanie strategii

W pierwszej kolejności określamy profil odbiorcy i analizujemy grupę docelową. Jest to jeden z istotniejszych elementów, ponieważ precyzyjne określenie grupy docelowej pozwala na stworzenie kampanii reklamowej na miarę potrzeb Twoich i Twojej firmy.

Wybór kanałów

Kiedy wiemy już do kogo chcemy trafić, oceniamy jak najlepiej to zrobić. Znamy już oczekiwania potencjalnych klientów, więc wybieramy kanały, którymi kampania marketingowa będzie prowadzona. Precyzyjny dobór pozwala nam na skierowanie reklamy do jak największej liczby osób, które mogą być nią zainteresowane.

Kontrola wyników

Weryfikujemy efekty podjętych przez nas działań analizując ilość nowych klientów, ruch na stronie oraz wzrost sprzedaży. W ten sposób możemy wychwycić potencjalne błędy oraz podjąć kroki w celu ich naprawy.

Optymalizacja

Na podstawie informacji, które uzyskaliśmy z przeprowadzanej analizy, zmieniamy i ulepszamy prowadzoną kampanię w taki sposób, aby była ona jak najskuteczniejsza.

Gwarantujemy

Profesjonalne i indywidualne podejście do potrzeb Twoich i Twojej firmy.

Kampanię reklamową o wysokiej efektywności.

Zwiększone zainteresowanie Twoją ofertą.

Pierwsze pozycje w Google.

Realne oszczędności.

Koszt

Od 500zł/miesiąc

 

Koszt kampanii Google Ads zawsze ustalany jest indywidualnie i zależy od oczekiwań klienta, branży oraz zakresu naszych usług. Na finalną cenę składają się: budżet reklamowy, wdrożenie i bieżące monitorowanie efektów, optymalizacja kampanii Google Ads, obsługa kampanii przez naszych specjalistów.

Często zadawane pytania

Budżet kampanii reklamowej na średniej wielkości miasto w Polsce: od 500zł miesięcznie, w zależności od branży i konkurencji.

Nad kampaniami reklamowymi klientów w RodiN pracują Google Ads manager, copywriter, designer oraz programista.

Poza zwiększeniem sprzedaży usług i produktów, kampanie Google Ads zwiększają ruch na stronie www oraz jej pozycje w wyszukiwarce Google.

Polecamy zainwestować w SEO oraz Google Ads jednocześnie. Optymalizacja SEO daje długoterminowe efekty (3-9 miesięcy od rozpoczęcia prac), w czasie kiedy Google Ads pozwalają od razu pojawiać się na pierwszej stronie Google’a i generować zyski.

Samodzielne ustawianie kampanii Google Ads najczęściej prowadzi do „przepalenia” budżetu oraz rozpętania wojny na stawki z konkurencją. Można to porównać do prowadzenia samochodu z zawiązanymi oczami – gdzieś pojedziemy, ale nie koniecznie tam, gdzie chcielibyśmy dojechać 😉

Agencja SEM może w szybszy sposób pozwolić na lepszą widoczność Twojej strony w Internecie. Może także zadziałać na ruch w witrynie oraz wykonywanie konwersji przez użytkowników. Dzięki temu szybciej można dotrzeć do potencjalnych odbiorców w Internecie.

Ciężko odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Zależy to od typu działalności firmy, wcześniejszych działań w marketingu czy możliwości przedsiębiorstwa. Zaleca się wykorzystanie obu sposobów — przynajmniej na samym starcie, aby zobaczyć, co najlepiej się sprawdza w Twoim przedsiębiorstwie. Kampanie w Google są zazwyczaj droższe, koszt kliknięcia z Facebooka zazwyczaj jest tańszy — szczególnie w branżach konkurencyjnych. Warto także wziąć pod uwagę swoje cele marketingowe, które mogą pokazać gdzie najlepiej pokazywać swoje reklamy.

Pozycjonowanie strony internetowej działa na dłuższą metę oraz jest to dopasowane do organicznych wynikach wyszukiwania. Google Ads natomiast mogą się wyświetlać w reklamach zarówno w sieci wyszukiwania, jak i na stronach współpracujących. Obydwie opcje mają sporo zalet. Należy przeprowadzić analizę strony oraz celów marketingowych firmy, aby wybrać odpowiednią opcję dla siebie. Najlepszym sposobem jest inwestycja w oba sposoby. 

Całość zależy od wielkości konta Google Ads oraz wielkości kampanii reklamowych i zaczyna się już od 500zł. Należy go wykonać, jeżeli kampanie reklamowe nie przynoszą zaplanowanych efektów, lub jeśli przynoszą ruch na stronę, ale nie przekładają się na sprzedaż produktów czy usług.

Należy przed kampanią ustalić sobie cele, które mogą być przez nią osiągnięte. Zazwyczaj jest to zwiększenie ruchu na stronie, budowa wizerunku marki oraz sprzedaż w witrynie. Efekty mierzy się zazwyczaj poprzez wskaźniki (kliknięcia, współczynnik CTR, pozycja reklamy).

Najważniejszym zadaniem jest tworzenie strategii, która w idealny sposób pasuje do strategii całego przedsiębiorstwa. Ekspert tworzy nowe kampanie, pisze raporty (krótkookresowe oraz po dłuższym czasie) z działających kampanii w Google Ads oraz wprowadza zmiany w istniejących, co jest spowodowane ciągłymi analizami wyników.

Tak, kampanie Google Ads można wyłączyć w dowolnym momencie. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, należy poinformować nas o konieczności wyłączenia kampanii lub włączenia nowej.

Kampanie Google Ads oraz pozycjonowanie strony nie wpływa bezpośrednio na siebie. Są one za to kompatybilne i pomagają sobie nawzajem. SEO może powodować podwyższenie jakości strony, co wpływa w bardzo pozytywny sposób na SEM.

"Współpracowaliśmy kilkukrotnie i za każdym razem współpraca ta cieszyła się ogromnym zaufaniem i rzetelnością. Zlecenia były wykonywane starannie, terminowo i z dużą dawką kreatywności, a efekty można zobaczyć na żywo w naszym klubie. Polecam i na pewno jeszcze nie raz skorzystamy z usług!"
Dariusz
Dariusz Filipowski
11 Punkt