GOOGLE ADS

Najlepsze kampanie w wyszukiwarce Google

Pozwól swojej firmie zdobyć więcej klientów poprzez kampanie w wyszukiwarce Google!
Google_Ads_-_czy_warto_
Google_Ads_-_czy_warto_

Google Ads - czy warto?

Google_Ads_-_czy_warto_

Zwiększ swoją widoczność, dotrzyj do szerokiej publiczności i osiągnij niezwykłe wyniki dzięki potężnej platformie reklamowej – Google Ads. Jako agencja marketingowa specjalizująca się w tej usłudze, jesteśmy gotowi pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu w świecie reklamy online.

Dzięki Google Ads masz możliwość dotarcia do miliardów użytkowników na całym świecie, precyzyjnie targetując swoje reklamy na podstawie demografii, lokalizacji i preferencji. Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy czy budżetu, Google Ads oferuje elastyczne rozwiązania, które dostosowują się do Twoich potrzeb.

Nasz zespół

Nasi eksperci w dziedzinie Google Ads posiadają głęboką wiedzę i doświadczenie, aby zoptymalizować Twoje kampanie reklamowe i maksymalizować zwrot z inwestycji. Przeanalizujemy Twoją konkurencję, określimy najskuteczniejsze słowa kluczowe i opracujemy efektywne strategie reklamowe, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów.
Team marketing

Zamów darmowy Audyt Google Ads

Sprawdź, czy możesz uzyskać więcej klientów w swoim biznesie przy pomocy kampanii w Google

Dlaczego my?

1
Lat doświadczenia
1 %
Sukcesu
1
Zadowolonych klientów

Sukcesy naszych klientów

Zanurz się w świat niezwykłych sukcesów naszych klientów, gdzie ich marki przekraczają granice oczekiwań i osiągają nowe wysokości, budując trwałe więzi z klientami i zdobywając nagrody branżowe. Przeżyj historie o wzlotach, wyzwaniach i triumfach, gdzie nasza strategia i kreatywność były kluczem do osiągnięcia ekscytujących wyników biznesowych.

Dlaczego warto skorzystać z Google Ads?

strzałka ikona

1. Olbrzymi zasięg

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, a korzystając z Google Ads, masz możliwość dotarcia do ogromnej liczby konkretnych użytkowników.

2. Precyzyjne targetowanie

Google Ads oferuje zaawansowane narzędzia do targetowania, które pozwalają dotrzeć do odpowiednich osób w odpowiednim czasie. Możesz precyzyjnie określić wiele czynników, aby dopasować swoje reklamy do konkretnych grup odbiorców.

3. Elastyczność budżetu

Google Ads dostosowuje się do Twojego budżetu. Możesz określić własny dzienny limit wydatków, a płacisz tylko za kliknięcia lub wyświetlenia Twoich reklam.

4. Możliwość remarketingu

Google Ads umożliwia remarketing, czyli docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową lub miały z nią wcześniej interakcję. Dzięki temu możesz utrzymywać kontakt z potencjalnymi klientami i przypominać im o Twojej ofercie.

Inne rozwiązania, które może potrzebować Twoja firma

Google Ads

Pozycjonowanie stron (SEO)

Marketing strategiczny

Prowadzenie social media

Szkolenia marketingowe

PRZETESTUJ USŁUGĘ

Zamów próbny miesiąc prowadzenia Google Ads dla Twojej firmy

Jeżeli chcesz sprawdzić, czy nasza współpraca będzie odpowiednia dla Twojej firmy - przetestuj usługę Google Ads w pierwszym miesiącu za 50% ceny.

Zobacz, co mówią nasi klienci

Umów się na darmową konsultację

Wypełnij formularz i umów się na spotkanie ze specjalistą

Często zadawane pytania

Budżet kampanii reklamowej na średniej wielkości miasto w Polsce: od 500zł miesięcznie, w zależności od branży i konkurencji.

Nad kampaniami reklamowymi klientów w RodiN pracują Google Ads manager, copywriter, designer oraz programista.

Poza zwiększeniem sprzedaży usług i produktów, kampanie Google Ads zwiększają ruch na stronie www oraz jej pozycje w wyszukiwarce Google.

Polecamy zainwestować w SEO oraz Google Ads jednocześnie. Optymalizacja SEO daje długoterminowe efekty (3-9 miesięcy od rozpoczęcia prac), w czasie kiedy Google Ads pozwalają od razu pojawiać się na pierwszej stronie Google’a i generować zyski.

Samodzielne ustawianie kampanii Google Ads najczęściej prowadzi do „przepalenia” budżetu oraz rozpętania wojny na stawki z konkurencją. Można to porównać do prowadzenia samochodu z zawiązanymi oczami – gdzieś pojedziemy, ale nie koniecznie tam, gdzie chcielibyśmy dojechać 😉

Agencja SEM może w szybszy sposób pozwolić na lepszą widoczność Twojej strony w Internecie. Może także zadziałać na ruch w witrynie oraz wykonywanie konwersji przez użytkowników. Dzięki temu szybciej można dotrzeć do potencjalnych odbiorców w Internecie.

Ciężko odpowiedzieć na te pytanie jednoznacznie. Zależy to od typu działalności firmy, wcześniejszych działań w marketingu, czy możliwości przedsiębiorstwa. Zaleca się wykorzystanie obu sposobów — przynajmniej na samym starcie, aby zobaczyć, co najlepiej się sprawdza w Twoim przedsiębiorstwie. Kampanie w Google są zazwyczaj droższe, koszt kliknięcia z Facebooka zazwyczaj jest tańszy — szczególnie w branżach konkurencyjnych. Warto także wziąć pod uwagę swoje cele marketingowe, które mogą pokazać gdzie najlepiej wyświetlać swoje reklamy.

Pozycjonowanie strony internetowej internetowej działa na dłuższą metę oraz jest dopasowane do organicznych wyników wyszukiwania. Google Ads natomiast mogą się wyświetlać w reklamach zarówno w sieci wyszukiwania, jak i na stronach współpracujących. Obydwie opcje mają sporo zalet. Należy przeprowadzić analizę strony oraz celów marketingowych firmy, aby wybrać odpowiednią opcję dla siebie. Najlepszym sposobem jest inwestycja w oba sposoby. 

Całość zależy od wielkości konta Google Ads oraz wielkości kampanii reklamowych i zaczyna się już od 500zł. Należy go wykonać, jeżeli kampanie reklamowe nie przynoszą zaplanowanych efektów, lub jeśli przynoszą ruch na stronę, ale nie przekładają się na sprzedaż produktów czy usług.

Należy przed kampanią ustalić sobie cele, które mogą być przez nią osiągnięte. Zazwyczaj jest to zwiększenie ruchu na stronie, budowa wizerunku marki oraz sprzedaż w witrynie. Efekty mierzy się zazwyczaj poprzez wskaźniki (kliknięcia, współczynnik CTR, pozycja reklamy).

Najważniejszym zadaniem jest tworzenie strategii, która w idealny sposób pasuje do strategii całego przedsiębiorstwa. Ekspert tworzy nowe kampanie, pisze raporty (krótkookresowe oraz po dłuższym czasie) z działających kampanii w Google Ads oraz wprowadza zmiany w istniejących, co jest spowodowane ciągłymi analizami wyników.

Tak, kampanie Google Ads można wyłączyć w dowolnym momencie. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, należy poinformować nas o konieczności wyłączenia kampanii lub włączenia nowej.

Kampanie Google Ads oraz pozycjonowanie strony nie wpływa bezpośrednio na siebie. Są one za to kompatybilne i pomagają sobie nawzajem. SEO może powodować podwyższenie jakości strony, co wpływa w bardzo pozytywny sposób na SEM.

Zamów próbny miesiąc prowadzenia Google Ads