Pozycjonowanie stron (SEO)
Znajdź się na 1 miejscu w Google
Dzięki optymalizacji SEO, Twoja strona znajdzie się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania Google.


Czym i dla kogo jest SEO?
SEO (z angielskiego Search Engine Optimization) jest dostosowaniem treści i wyglądu strony internetowej tak, aby była ona w łatwiejszy sposób znajdywana przez użytkowników. Skuteczne SEO zwiększa ruch na pozycjonowanej stronie, zwiększając tym samym ilość potencjalnych klientów i sprzedaży.
Proces pozycjonowania SEO obejmuje m.in. audyt strony internetowej, optymalizację techniczną strony, analizę słów kluczowych na które strona jest widoczna w wyszukiwarce internetowej Google, zdefiniowanie strategii dotarcia do grupy docelowej, redagowanie treści strony www oraz tworzenie nowego contentu.
Jak pozycjonujemy strony internetowe?
Etap 1
Audyt strony internetowej, określenie fraz kluczowych i wygenerowanie raportu pozycji strony w Google
Etap 2
Weryfikacja strategii SEO konkurencyjnych firm z Twojej branży i opracowanie planu pozycjonowania strony internetowej
Etap 3
Stworzenie planu zmian na stronie oraz napisania nowych treści
Etap 4
Wdrożenie planu, optymalizacja i regularne raportowanie efektów
Efekty pozycjonowania strony internetowej
Znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki Google nie z przypadku jest celem każdej firmy, chcącej sprzedawać swoje produkty i usługi przez Internet. Różnica między stroną, która znajduje się na pierwszej a piątej pozycji w wyszukiwarce potrafi wynosić 5000%, co ma bezpośrednie przełożenie na ilość klientów i sprzedaż. Dla przykładu przeskoczenie z czwartej pozycji w Google na trzecią potrafi zwiększyć ilość nowych klientów o 30%!
Kolejną zaletą pozycjonowania strony internetowej jest długotrwałość efektów - treści które tworzymy na nasze stronie już zawsze na niej pozostaną i będą przynosić efekty w postaci odwiedzających.

Pierwszy miesiąc pozycjonowania za półdarmo!
Zamów dowolny pakiet pozycjonowania SEO do końca marca i otrzymaj zniżkę 50% na pierwszy miesiąc!
Cennik pozycjonowania
Pakiet podstawowy
Pozycjonowanie 20 fraz
Audyt SEO
Podstawowa optymalizacja strony
Podłączenie narzędzi SEO
Miesięczne raportowanie
Pakiet standardowy
Pozycjonowanie 50 fraz
Audyt SEO
Pełna optymalizacja strony
Podłączenie narzędzi SEO
Miesięczne raportowanie
Link-building
2 artykuły SEO w miesiącu
Pakiet rozszerzony
Pozycjonowanie 100 fraz
Audyt SEO
Pełna optymalizacja strony
Podłączenie narzędzi SEO
Miesięczne raportowanie
Link-building
4 artykuły SEO w miesiącu
Zamów darmową wycenę
Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Zalety pozycjonowania strony www
Zalety pozycjonowania strony www
Znaczna poprawa przyjazności strony,Długoterminowe działania, które przynoszą lepsze efekty niż tradycyjne kampanie marketingowe w Internecie,Stałe zwiększenie ilości klientów,Zwiększenie sprzedaży,Zwiększenie zysków Twojej firmy.

Gwarantujemy
Profesjonalny zespół specjalistów SEO, grafików, programistów i copywriterów.
Indywidualne podejście do Twoich potrzeb i oczekiwań.
Efekty mierzone regularnymi raportami i audytami.
Rzetelną wiedzę na temat pozycjonowania w Google.
Zamów darmowy audyt SEO
Sprawdź jak poprawić pozycje swojej strony w wyszukiwarce
Często zadawane pytania
Firmy dzięki SEO, czyli optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek mogą wyróżnić się na tle swojej konkurencji ze względu na większą widoczność, rozpoznawalność w wyszukiwarce Google. Na dłuższą metę jest to tańsze rozwiązanie, ponieważ dłuższe pozycjonowanie strony wpływa na znajomość marki w sieci, a ruch zazwyczaj jest stały. Jeżeli przedsiębiorstwo stworzy dobrą stronę pod SEO, to będzie to rozwiązanie, które przyniesie długofalowy ruch na stronie. Jest to budowanie wiarygodności marki, pozwala dotrzeć do nowych klientów, wspiera inne kanały marketingowe oraz wpływa na User Experience strony.
Efekty pozycjonowania nie będą widoczne w ciągu kilku minut. W zależności od działalności przedsiębiorstwa należy ustalić co jest najważniejszym wskaźnikiem, który będzie ukazywał efekt działalności SEO (np. konwersje, ruch na stronie, itp.). Na efekty należy poczekać nawet kilka miesięcy, podczas których zauważalny jest znaczny wzrost wyświetleń strony oraz wyświetleń na dane słowa kluczowe.
Pozycjonowanie jest główną czynnością do zwiększenia widoczności strony w internecie. Pozwala ono zdobyć przewagę nad konkurencją podczas wyświetlania się na wybrane wyszukiwane hasła. SEO zapewnia stały ruch w witrynie, jest dobrym sposobem na zbudowanie świadomości marki. Wpływa to na wyprzedzenie innych przedsiębiorstw oraz lepsze wrażenie użytkownika.
Strona, która się pozycjonuje pod SEO powinna mieć unikalny Tytuł (Title) oraz opis (Description) ze słowem kluczowym oraz zachęceniem do kliknięcia. Powinna mieć także Lead zachęcający do dalszej lektury. Nagłówki (Hx) budują strukturę całej podstrony serwisu. Tekst należy wypełnić słowami kluczowymi, ma których temat jest treść, a jej długość powinna być dobrana odpowiednio do tematu. Podczas pisania warto dodać linki — zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrze. Powinno się także używać prostego oraz przejrzystego adresu URL do podstron.
Kanibalizacja występuje, gdy więcej niż jedna podstrona domeny ma takie same słowa kluczowe i treść, przez co dwie strony tego samego serwisu konkurują ze sobą. Duplikacja natomiast jest to kopiowanie słowo w słowo tekstu z innej strony (może być w tej samej domenie lub innej stronie). Strona internetowa, która posiada takie treści, szkodzi SEO, wpływa to w negatywny sposób na widoczność tych podstron oraz może obniżyć pozycję całej domeny w wyszukiwaniach.
Strona ta pozwala na monitorowanie pozycji domeny w wyszukiwaniach Google. Pokazywane są analizy takie jak raport skuteczności, czyli pokazywana jest liczba wyświetleń i kliknięć strony w wyszukiwaniach Google. Można zobaczyć także na jakie słowa kluczowe witryna jest najczęściej wyszukiwania. Dodawane są także mapy witryny, które są potrzebne do analizowania podstron w serwisie (np. czy pojawiają się jakieś błędy).
Google Analytics jest narzędziem, który w przejrzysty sposób zbiera automatycznie dane ze stron internetowych oraz przedstawia je w formie raportów. Dzięki Google Analytics można zrozumieć odwiedzających witrynę, a dane zbierane są w czasie rzeczywistym. Umożliwia sprawdzenie z jakiego miejsca klienci trafiają na domenę oraz jakie strony są najczęściej odwiedzane.
Linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne polega na odsyłaniu użytkownika do innych miejsc w internecie. Można je umieszczać na forach internetowych, katalogach, ogłoszeniach, mediach społecznościowych. Wpływa to na pozytywny odbiór strony przez użytkowników oraz pozycję domeny w wyszukiwarce Google.
Jeżeli chcemy szybciej zauważyć wyniki pozycjonowania, należy zadbać o optymalizację pod względem SEO. Można to zrobić poprzez pisanie artykułów na popularne tematy, tworzenie treści na własnych podstronach. Ważne jest także stworzenie strony, która będzie łatwa w obsłudze oraz użyteczna (UX). Warto też zwrócić uwagę na linkowanie strony, pozycjonowanie lokalne czy optymalizację mapy strony internetowej.
Audyt SEO jest zależny od tego, w jakiej branży działa firma oraz jak bardzo rozbudowana jest strona internetowa.
Podczas audytu SEO sprawdza się mega tagi, duplikację i kanibalizację treści oraz słów kluczowych, analizę tekstu w witrynie, headów. Ważna jest także struktura oraz poprawność kodu podstron. Wykonuje się analizy możliwości indeksowania strony, mobilności witryny, szybkości wyświetlania się, search console, profilu linków, potencjału obecnych oraz nowych słów kluczowych. Dodatkowo można wykonać szczegółową analizę konkurencji witryny.
