4-krotne zwiększenie wejść przy obniżeniu kosztu kliknięcia o 700% - to jest możliwe!

Od początku współpracy z webszkolenie.pl prowadzimy im kampanie płatne w wyszukiwarce (Google Ads), pomagamy w optymalizacji strony internetowej, a także tworzymy treści SEO, aby poprawnie wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.

Już po pierwszym miesiącu można było zobaczyć znaczne efekty współpracy. Przy dłuższych działaniach w kampaniach Google Ads średni koszt kliknięcia spadł nawet o ponad 500%. Natomiast liczba kliknięć wzrosła ponad czterokrotnie

webszkolenie-rozpoczecie-wspolpracy

O projekcie

Webszkolenie to firma oferująca szkolenia online w tematyce BHP oraz HACCP. Obecnie ma w swojej ofercie ponad 15 szkoleń, które można wykonywać zdalnie z komputerów prywatnych lub firmowych. Usługi firmy są bardzo intuicyjne i każdy z dowolnego miejsca o dowolnej porze może uzyskać certyfikat. Szkolenia oraz certyfikat są dostępne w kilku językach.

Wyzwania​

  • Brak spójnej strategii marketingowej
  • Wysokie koszty kampanii Google Ads
  • Mała liczba klientów wchodząca organicznie na stronę internetową
  • Błędy i niedociągnięcia na stronie internetowej
  • Brak systematycznych działań SEO

Nasze usługi​

  • Rozplanowanie konkretnych działań marketingu
  • Prowadzenie 3 kampanii w Google Ads na klientów polskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych
  • Poprawienie User Experience strony internetowej
  • Przeprowadzenie audytu wszystkich stron w domenie i odpowiednie dopasowanie przyszłych treści do wyników
  • Tworzenie zoptymalizowanych treści na stronę oraz artykułów najlepiej dopasowanych do słów kluczowych

Efekty

1. Zwiększenie liczby kliknięć w reklamy o ponad 400%

Przez kompletne zoptymalizowanie kampanii w Google Ads mogliśmy uzyskać więcej kliknięć w reklamy przy jednoczesnym obniżeniu kosztu kliknięcia, a tym samym całościowym koszcie na reklamy. Pozwoliło to zyskać nowych klientów, którzy byli zainteresowani usługami Webszkolenie.

webszkolenie-klikniecia
webszkolenie-konwersje

2. Zmniejszenie kosztów kampanii o 500% oraz kosztu kliknięcia o ponad 700%

Dzięki zaawansowanej optymalizacji Google Ads byliśmy w stanie uzyskać dużo mniejsze koszty kampanii oraz kliknięcia reklamy. Dokonaliśmy tego m.in. poprzez ustawienie kampanii na odpowiednie, dobrze wybrane słowa kluczowe o niskiej konkurencji i niskim koszcie kliknięcia oraz usunięcie niechcianych grup docelowych i wyszukiwań.

webszkolenie-koszt
webszkolenie-laczny-koszt

3. Wyświetlanie się na ponad 2500% więcej słów kluczowych

Po optymalizacji strony www oraz napisaniu treści nowych artykułów Webszkolenie pojawia się obecnie w wyszukiwaniach na ponad 900 słów kluczowych, które interesowały firmę pod względem strategicznym.

webszkolenie-slowa-kliczowe

Co na to klient?

Zamów darmową wycenę

Potrzebujesz wsparcia w marketingu? Opowiedz nam o swoich wyzwaniach, a my zaproponujemy optymalne rozwiązanie.

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz i umów spotkanie z dyrektorem marketingu.
Umów konsultację