Kompleksowy marketing, strona www, Google Ads, Social Media
Marketing od A do Z uszyty na miarę pod potrzeby klienta
Opracowaliśmy strategię marketingu od podstaw, w porozumieniu z klientem zbudowaliśmy zupełnie nową stronę internetową, poprawiliśmy jakość profili na mediach społecznościowych firmy.
O kliencie
Solveq to prężnie rozwijający się software house z Gdyni, działający w branży IT. Firma zajmuje się tworzeniem na zamówienie programów dla przedsiębiorstw. Na swoim koncie mają realizacje na rzecz ogromnych firm, jak np. przedsiębiorstwo telekomunikacyjne Telenor, czy Kross, którego nikomu przedstawiać nie trzeba.
Sytuacja wyjściowa
- Brak opracowanej strategii marketingowej
- Słaba jakościowo strona internetowa
- Niekonsekwentne prowadzenie profili w mediach społecznościowych
- Niespójne działania marketingowe
Nasze działania
Strategia marketingu
- Planowanie i kontrola działań marketingowych, aby zapewnić ich skuteczność i osiągnięcie założonych celów
- Minimalizacja kosztów akcji marketingowych przy zachowaniu wysokiej jakości działań
- Stworzenie przekazu marketingowego, który skutecznie trafia do grupy docelowej
- Bieżąca analiza wyników kampanii, mediów społecznościowych oraz strony Solveq w celu optymalizacji działań
Strona www
- Naprawienie błędów technicznych, aby zapewnić łatwe i intuicyjne korzystanie dla użytkowników
- Zmiana treści i designu strony internetowej
- Dodanie widgeta wideo na stronę www
- Optymalizacja techniczna strony internetowej, w tym poprawa jej prędkości oraz responsywności na różnych urządzeniach
Media społecznościowe
- Zwiększenie ilości postów
- Bieżąca analiza konkurencji oraz tworzenie miesięcznych planów contentu, aby zapewnić stały i skuteczny przepływ treści na mediach społecznościowych
- Rebranding Solveq
- Bieżąca komunikacja z klientami oraz obserwującymi
Prowadzenie LinkedIn
- Stworzenie indywidualnego wizerunku firmy na LinkedInie
- Zwiększenie liczby odwiedzin na profilu Solveq
- Wzrost zaangażowania odbiorców poprzez zwiększenie reakcji, komentarzy oraz udostępnień
- Tworzenie i publikacja postów oraz relacji, które skutecznie docierają do potencjalnych klientów
Kampanie Google Ads
- Audyt, optymalizacja kampanii oraz śledzenie konwersji
- Stworzenie nowych typów kampanii, które przynoszą lepsze wyniki i zwiększają zasięg potencjalnych klientów
- Zwiększenie zwrotu z inwestycji kilkukrotnie
- Stworzenie kampanii reklamowych skierowanych do osób, które odwiedziły strony konkurencji
SEO oraz prowadzenie bloga
- Tworzenie treści na bloga firmowego - optymalizacja SEO
- Rozszerzenie link buildingu strony internetowej
- Optymalizacja techniczna SEO
Realizacja i publikowanie podcastów
- Obsługa techniczna podcastów
- Realizacja treści oraz nagrywania od początku do końca
- Publikowanie oraz ustawienia podcastów
Tworzenie treści fotograficznych oraz wideo
- Sesje zdjęciowe (codzienne, okolicznościowe)
- Obsługa kanału na YouTube
- Profesjonalna obróbka zdjęć oraz montaż wideo
- Filmy promocyjne dla firmy oraz klientów
Materiały marketingowe
- Tworzenie treści oraz materiałów marketingowych
- Przygotowanie broszur informacyjnych oraz marketingowych
- Tworzenie ulotek oraz plakatów
Efekty
Ponad 214% więcej obserwatorów w mediach społecznościowych
Dzięki działaniom marketingowym i prowadzeniu odpowiednich kampanii na mediach społecznościowych udało nam się pozyskać ponad 214% więcej obserwatorów w porównaniu z okresem przed wdrożeniem działań. Oznacza to, że znacznie zwiększyliśmy grono potencjalnych klientów, którzy śledzą działania w mediach społecznościowych. W ramach tych optymalizacji opracowaliśmy strategię content marketingową i regularnie publikowaliśmy wartościowe oraz angażujące treści, co przyciągnęło uwagę nowych obserwatorów.
Liczba wyświetleń na profilach firmy o 70% wyższa niż przed wdrożonymi zmianami
Po wprowadzeniu zmian na profilach firmy w mediach społecznościowych zauważyliśmy wzrost liczby wyświetleń o 70%. Oznacza to, że nasze działania wzbudziły większe zainteresowanie wśród użytkowników i przyczyniają się do zwiększenia widoczności Solveq. Jednym z kluczowych czynników, które wpłynęły na wzrost liczby wyświetleń, było publikowanie wartościowych treści, które odpowiadają na potrzeby i zainteresowania obserwatorów.