Kompleksowa obsługa marketingu rekrutacyjnego, stworzenie strony i dotarcie do 100 000+ osób.
Współpraca z firmą Dellner polega na ciągłym tworzeniu i ulepszaniu rekrutacyjnej strategii marketingowej, opierającej się na obecnych zapotrzebowaniach kadrowych firmy. Stworzyliśmy od początku rekrutacyjną stronę internetową, profil Kariery w Dellner na Facebooku, pracujemy nad treściami umieszczanymi przez dział HR w Dellner oraz tworzymy kampanie Google Ads, dzięki którym potencjalni pracownicy trafiają na stronę.
Obecnie stronę internetową odwiedza około 1 000 osób miesięcznie, posty na Facebooku od 3 000 do nawet 11 000 osób, a liczba konwersji w kampaniach Google Ads przekracza 40%.
O projekcie
Dellner to lider w produkcji systemów łączących pociągi na całym świecie. Dostarczają sprzęgi, przejścia międzywagonowe, adaptery, systemy zarządzania energią zderzenia oraz usługi posprzedażne dla operatorów i producentów taboru szynowego. W Polsce zajmują się produkcją jednostkową części, montażem finalnym sprzęgów oraz usługami serwisowymi. Firma zatrudnia ponad 1 000 pracowników w 21 filiach w 15 krajach na całym świecie, a siedziba w Polsce znajduje się w Miszewku, w województwie pomorskim.
Wyzwania
- Brak polskiej strony do rekrutacji pracowników
- Chęć dotarcia do większej liczby potencjalnych kandydatów
- Uniezależnienie od serwisów rekrutacyjnych
- Brak reklam w Google Ads
Nasze usługi
- Analiza i audyt lokalnej konkurencji pracodawców
- Stworzenie strony internetowej od podstaw
- Prowadzenie profilu na Meta(Facebooku)
- Dotarcie do ponad 65 000 osób w czasie około 30 dni reklamy w wyszukiwarce dzięki Google ADS
- SEO oraz prowadzenie bloga
- Tworzenie treści fotograficznych oraz wideo
Efekty
1. Dotarcie z niektórymi postami na Facebooku do ponad 3 000 użytkowników
Dotarcie z niektórymi postami na Facebooku do ponad 3 000 użytkowników Po wprowadzeniu odpowiedniej strategii publikowania postów, a także znalezieniu grup osób, które będą zainteresowane działalnością firmy, Dellner zyskało kilka tysięcy osób, do których dotarły posty publikowane na Facebooku (maksymalnie ponad 11 500).
2. Liczba wyświetleń strony wzrosła o 823% w ciągu dwóch miesięcy
Po utworzeniu strony internetowej działano nad jej jak najlepszą optymalizacją, a także nad wprowadzeniem dodatkowych opcji, aby była wygodna i intuicyjna dla użytkownika.
Działano zarówno pod kątem SEO, jak i pod kątem tworzenia ciekawych treści dla potencjalnych pracowników.
Obecnie ciągle występuje wzrost liczby kliknięć oraz liczby wyświetleń, które dzięki budowaniu odpowiedniej treści na stronie nadal będą rosnąć
3. Utworzenie kampanii Google Ads ze współczynnikiem konwersji 41%
Dzięki odpowiedniej strategii słów kluczowych, a także odpowiedniej analizie konkurencji udało się stworzyć reklamy, które dotarły do 61 300 użytkowników w wyszukiwarkach w ciągu pierwszego miesiąca, a kliknięć było ponad 2 000
Obecnie w ciągu tygodnia jest około 700 wyświetleń, z czego prawie 200 osób klika w reklamę (około 29%).
Współczynnik konwersji to około 41% osób – czyli tyle procent osób ze wszystkich wchodzących na stronę wykonuje cel, który został założony.
Co na to klient?
Zamów darmową wycenę
Potrzebujesz wsparcia w marketingu? Opowiedz nam o swoich wyzwaniach, a my zaproponujemy optymalne rozwiązanie.