Kompleksowa obsługa marketingu rekrutacyjnego, stworzenie strony i dotarcie do 100 000+ osób.

Współpraca z firmą Dellner polega na ciągłym tworzeniu i ulepszaniu rekrutacyjnej strategii marketingowej, opierającej się na obecnych zapotrzebowaniach kadrowych firmy. Stworzyliśmy od początku rekrutacyjną stronę internetową, profil Kariery w Dellner na Facebooku, pracujemy nad treściami umieszczanymi przez dział HR w Dellner oraz tworzymy kampanie Google Ads, dzięki którym potencjalni pracownicy trafiają na stronę.

Obecnie stronę internetową odwiedza około 1 000 osób miesięcznie, posty na Facebooku od 3 000 do nawet 11 000 osób, a liczba konwersji w kampaniach Google Ads przekracza 40%.

dellner glowne case study

O projekcie

Dellner to lider w produkcji systemów łączących pociągi na całym świecie. Dostarczają sprzęgi, przejścia międzywagonowe, adaptery, systemy zarządzania energią zderzenia oraz usługi posprzedażne dla operatorów i producentów taboru szynowego. W Polsce zajmują się produkcją jednostkową części, montażem finalnym sprzęgów oraz usługami serwisowymi. Firma zatrudnia ponad 1 000 pracowników w 21 filiach w 15 krajach na całym świecie, a siedziba w Polsce znajduje się w Miszewku, w województwie pomorskim.

Wyzwania​

  • Brak polskiej strony do rekrutacji pracowników
  • Chęć dotarcia do większej liczby potencjalnych kandydatów
  • Uniezależnienie od serwisów rekrutacyjnych
  • Brak reklam w Google Ads

Nasze usługi​

  • Analiza i audyt lokalnej konkurencji pracodawców
  • Stworzenie strony internetowej od podstaw
  • Prowadzenie profilu na Meta(Facebooku)
  • Dotarcie do ponad 65 000 osób w czasie około 30 dni reklamy w wyszukiwarce dzięki Google ADS
  • SEO oraz prowadzenie bloga
  • Tworzenie treści fotograficznych oraz wideo

Efekty

1. Dotarcie z niektórymi postami na Facebooku do ponad 3 000 użytkowników

Dotarcie z niektórymi postami na Facebooku do ponad 3 000 użytkowników Po wprowadzeniu odpowiedniej strategii publikowania postów, a także znalezieniu grup osób, które będą zainteresowane działalnością firmy, Dellner zyskało kilka tysięcy osób, do których dotarły posty publikowane na Facebooku (maksymalnie ponad 11 500).

5 1

2. Liczba wyświetleń strony wzrosła o 823% w ciągu dwóch miesięcy

Po utworzeniu strony internetowej działano nad jej jak najlepszą optymalizacją, a także nad wprowadzeniem dodatkowych opcji, aby była wygodna i intuicyjna dla użytkownika.

Działano zarówno pod kątem SEO, jak i pod kątem tworzenia ciekawych treści dla potencjalnych pracowników.

3

Obecnie ciągle występuje wzrost liczby kliknięć oraz liczby wyświetleń, które dzięki budowaniu odpowiedniej treści na stronie nadal będą rosnąć

3. Utworzenie kampanii Google Ads ze współczynnikiem konwersji 41%

Dzięki odpowiedniej strategii słów kluczowych, a także odpowiedniej analizie konkurencji udało się stworzyć reklamy, które dotarły do 61 300 użytkowników w wyszukiwarkach w ciągu pierwszego miesiąca, a kliknięć było ponad 2 000

4 1

Obecnie w ciągu tygodnia jest około 700 wyświetleń, z czego prawie 200 osób klika w reklamę (około 29%).

Współczynnik konwersji to około 41% osób – czyli tyle procent osób ze wszystkich wchodzących na stronę wykonuje cel, który został założony.

Co na to klient?

Wyślij zapytanie

Potrzebujesz wsparcia w marketingu? Opowiedz nam o swoich wyzwaniach, a my zaproponujemy optymalne rozwiązanie.

Zobacz jak pomogliśmy innym klientom

Zobacz jak pomogliśmy innym klientom

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz i umów spotkanie z dyrektorem marketingu.
Umów konsultację