4-krotne zwiększenie wejść przy obniżeniu kosztu kliknięcia o 700% - to jest możliwe!
Od początku współpracy z webszkolenie.pl prowadzimy im kampanie płatne w wyszukiwarce (Google Ads), pomagamy w optymalizacji strony internetowej, a także tworzymy treści SEO, aby poprawnie wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.
Już po pierwszym miesiącu można było zobaczyć znaczne efekty współpracy. Przy dłuższych działaniach w kampaniach Google Ads średni koszt kliknięcia spadł nawet o ponad 500%. Natomiast liczba kliknięć wzrosła ponad czterokrotnie
O projekcie
Webszkolenie to firma oferująca szkolenia online w tematyce BHP oraz HACCP. Obecnie ma w swojej ofercie ponad 15 szkoleń, które można wykonywać zdalnie z komputerów prywatnych lub firmowych. Usługi firmy są bardzo intuicyjne i każdy z dowolnego miejsca o dowolnej porze może uzyskać certyfikat. Szkolenia oraz certyfikat są dostępne w kilku językach.
Wyzwania
- Brak spójnej strategii marketingowej
- Wysokie koszty kampanii Google Ads
- Mała liczba klientów wchodząca organicznie na stronę internetową
- Błędy i niedociągnięcia na stronie internetowej
- Brak systematycznych działań SEO
Nasze usługi
- Rozplanowanie konkretnych działań marketingu
- Prowadzenie 3 kampanii w Google Ads na klientów polskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych
- Poprawienie User Experience strony internetowej
- Przeprowadzenie audytu wszystkich stron w domenie i odpowiednie dopasowanie przyszłych treści do wyników
- Tworzenie zoptymalizowanych treści na stronę oraz artykułów najlepiej dopasowanych do słów kluczowych
Efekty
1. Zwiększenie liczby kliknięć w reklamy o ponad 400%
Przez kompletne zoptymalizowanie kampanii w Google Ads mogliśmy uzyskać więcej kliknięć w reklamy przy jednoczesnym obniżeniu kosztu kliknięcia, a tym samym całościowym koszcie na reklamy. Pozwoliło to zyskać nowych klientów, którzy byli zainteresowani usługami Webszkolenie.
2. Zmniejszenie kosztów kampanii o 500% oraz kosztu kliknięcia o ponad 700%
Dzięki zaawansowanej optymalizacji Google Ads byliśmy w stanie uzyskać dużo mniejsze koszty kampanii oraz kliknięcia reklamy. Dokonaliśmy tego m.in. poprzez ustawienie kampanii na odpowiednie, dobrze wybrane słowa kluczowe o niskiej konkurencji i niskim koszcie kliknięcia oraz usunięcie niechcianych grup docelowych i wyszukiwań.
3. Wyświetlanie się na ponad 2500% więcej słów kluczowych
Po optymalizacji strony www oraz napisaniu treści nowych artykułów Webszkolenie pojawia się obecnie w wyszukiwaniach na ponad 900 słów kluczowych, które interesowały firmę pod względem strategicznym.
Co na to klient?
Zamów darmową wycenę
Potrzebujesz wsparcia w marketingu? Opowiedz nam o swoich wyzwaniach, a my zaproponujemy optymalne rozwiązanie.