Jak w 28 dni zwiększyliśmy liczbę wejść na stronę z 300 na ponad 1 400?
W zaledwie 1 miesiąc zintensyfikowaliśmy globalną obecność firmy, podnosząc ruch na stronie z 300 do ponad 1 400 wejść miesięcznie. Z sukcesem wdrożyliśmy kampanię mailingową, przeprowadziliśmy techniczną migrację strony dla jej optymalizacji i bezpieczeństwa, a obecnie inicjujemy kampanie Google Ads. Efekt? Kilkukrotny wzrost zainteresowania usługami firmy.
O projekcie
Wyzwania
- Niska rozpoznawalność w globalnych wyszukiwarkach
- Wyzwanie wyróżnienia się w nasyconym rynku usług obywatelstwa
- Potrzeba technicznej optymalizacji i zabezpieczenia strony
- Brak wcześniejszych działań w zakresie Google Ads
Nasze usługi
- Rozwinęliśmy globalną strategię SEO, zwiększając widoczność Imperial Citizenship w wyszukiwarkach na całym świecie.
- Zrealizowaliśmy kampanię cold mailingową, skutecznie docierając do potencjalnych klientów.
- Przeprowadziliśmy migrację i optymalizację techniczną strony, zapewniając jej bezpieczeństwo i poprawiając wydajność.
- Uruchomiliśmy kampanie w Google Ads, inicjując działania promocyjne dla zwiększenia rozpoznawalności usług Imperial Citizenship.
Efekty
1. Opracowanie strategii pozycjonowania
Dla Imperial Citizenship, globalne pozycjonowanie wymagało dogłębnej analizy rynków docelowych, zrozumienia specyfiki branży obywatelstwa przez inwestycje oraz identyfikacji kluczowych słów kluczowych o wysokim potencjale. Na tej podstawie zbudowaliśmy kompleksową strategię SEO, która określiła priorytetowe działania, optymalizację treści i struktury strony, a także harmonogram działań. Strategia ta zapewniła firmie jasny kierunek działań, estymowany budżet oraz oczekiwane rezultaty w zakresie zwiększenia widoczności i przyciągnięcia nowych klientów.
2. Pozycjonowanie strony w Google (SEO)
Przy współpracy z Imperial Citizenship, skupiliśmy się na optymalizacji SEO, wybierając strategiczne frazy kluczowe i poprawiając strukturę strony. Nasze działania przyczyniły się do znacznego wzrostu widoczności w Google, co zauważalnie zwiększyło ruch na stronie i liczbę zapytań ofertowych. Wzrosty, są widoczne na poniższym wykresie, w porównaniu z miesiącami przed rozpoczęciem współpracy.
Po pierwszych 3 miesiącach współpracy, ruch na stronie klienta wzrósł ponad czterokrotnie, co przełożyło się na codzienne zapytania ofertowe oraz zwiększoną ilość zamówień.
4. Kampanie mailingowe
Co na to klient?
Wyślij zapytanie
Potrzebujesz wsparcia w marketingu? Opowiedz nam o swoich wyzwaniach, a my zaproponujemy optymalne rozwiązanie.
Zobacz jak pomogliśmy innym klientom
Klient : Dellner
Kompleksowa obsługa marketingu rekrutacyjnego, stworzenie strony i dotarcie do 100 000+ osób. Współpraca z firmą Dellner polega na ciągłym tworzeniu i ulepszaniu rekrutacyjnej strategii marketingowej, opierającej się na obecnych
Czytaj dalej→Klient : Webszkolenie
4-krotne zwiększenie wejść przy obniżeniu kosztu kliknięcia o 700% – to jest możliwe! Od początku współpracy z webszkolenie.pl prowadzimy im kampanie płatne w wyszukiwarce (Google Ads), pomagamy w optymalizacji
Czytaj dalej→Penta
Jak zwiększyliśmy ilość konwersji Penta o 200%? Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt marketingowy, identyfikując kluczowe obszary wymagające optymalizacji. Stworzyliśmy nową strategię marketingową, która skutkowała wzrostem konwersji o ponad 200% przy niezmienionym
Czytaj dalej→