Pozycjonowanie stron (SEO)
Znajdź się na 1 miejscu w Google
Dzięki optymalizacji SEO, Twoja strona znajdzie się
na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania Google.
Konkurencja na lokalnym rynku w Gdyni jest ogromna. By wyróżnić się na jej tle, bez ponoszenia dużych nakładów finansowych na reklamę warto wdrożyć działania SEO. W poniższym artykule wyjaśniam, co to jest pozycjonowanie stron, jakie słowa kluczowe należy wybrać oraz ile kosztuje pozycjonowanie.
Pozycjonowanie stron internetowych w Gdyni z RodIN
Na rynku trójmiejskim działamy od wielu lat, dlatego znamy go jak własną kieszeń. Tu stawialiśmy pierwsze kroki i sami znamy go od podszewki. Także wielu z naszych klientów działa na terenie Gdyni!
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Gdyni jest bardzo istotne do tego, aby wyświetlać się na pierwszych stronach w wyszukiwarce Google. Profesjonalna agencja SEO zadba o optymalizację twojej strony internetowej w kompleksowy sposób: optymalizacja treści, content marketing, dbanie o nowych klientów, budowanie linków, ulepszona szybkość ładowania strony, budowanie ruchu organicznego oraz poprawy pozycji obecnych podstron.
I taka właśnie jest agencja RodIN – ogromne znaczenie dla nas ma indywidualne podejście, dotarcie do potencjalnych klientów, a nie jak największej liczby osób (dbamy o jakość, nie o ilość!), a także wartościowe relacje z partnerami. Chcemy razem z Tobą osiągnąć sukces i postawic na wzrost widoczności Twojej strony internetowej.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w RodIN?
Pakiety
Pakiet podstawowy
Pozycjonowanie 20 fraz
Audyt SEO
Podstawowa optymalizacja strony
Podłączenie narzędzi SEO
Miesięczne raportowanie
Pakiet standardowy
Pozycjonowanie 50 fraz
Audyt SEO
Pełna optymalizacja strony
Podłączenie narzędzi SEO
Miesięczne raportowanie
Link-building
2 artykuły SEO w miesiącu
Pakiet rozszerzony
Pozycjonowanie 100 fraz
Audyt SEO
Pełna optymalizacja strony
Podłączenie narzędzi SEO
Miesięczne raportowanie
Link-building
4 artykuły SEO w miesiącu
Pozycjonowanie stron w Gdyni jest dostosowywane do każdego klienta indywidualnie. Jeżeli potrzebujesz optymalizacji strony internetowej możesz wybrać odpowiedni pakiet dla swojego przedsiębiorstwa. Możesz także skontaktować się z nami i pomożemy wybrać Ci odpowiednią optymalizację strony www.
Pozycjonowanie w Gdyni – jak to zrobić porządnie?
Gdynia kojarzona jest przede wszystkim z portem i sektorem morskim, ale oprócz niego na terenie trójmiejskiego miasta powstaje i rozwija się również wiele innowacyjnych startupów i małych, lokalnych firm. Przykładem są restauracje przy ulicy Świętojańskiej, bary wzdłuż nadmorskiego bulwaru i knajpy na Skwerze Kościuszki, jak i również firmy z innej branży: studia jogi, szkoły językowe lub salony kosmetyczne.
Skupiając się na restauracjach: czy mały, lokalny punkt gastronomiczny, niebędący częścią popularnej sieciówki może być widoczny w internecie? Czy smażalnia ryb przy plaży w Orłowie mogłaby zdobyć pierwsze miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania Google, na słowo kluczowe „restauracja z rybami Gdynia”? Oczywiście! Zatem jak to zrobić, by wyróżnić się na tle konkurencji?
Zapraszamy na bezpłatną konsultację!
Warto zainwestować w SEO i pozycjonowanie stron. Te działania można powierzyć profesjonalnej agencji SEO, która wie, jak osiągnąć wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwarek internetowych i tak poprowadzi marketing internetowy, aby przekuć to na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży.
Jak wypozycjonować swoją stronę internetową w Gdyni?
Aby wypozycjonować swoją stronę internetową w Gdyni, należy przeprowadzić działania składające się z kilku etapów.
Audyt SEO
To zbadanie strony w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemów, które poprawią jakość strony i jednocześnie zwiększą jej atrakcyjność dla użytkowników.
Zapraszamy do skorzystania z darmowego audytu SEO w RodIN lub do zapoznania się z pełną ofertą naszych usług.
Zamów darmowy audyt SEO Twojej strony!
Optymalizacja strony
Należy zoptymalizować stronę internetową pod kątem technicznym. To kluczowe, żeby szybko się ładowała i nie zawierała błędów. Algorytmy Google działają w taki sposób, że nawet jeśli Twoje słowo kluczowe będzie idealnie odpowiadało na zapytanie użytkownika, ale prędkość ładowania Twojej strony będzie zbyt wolna lub zdjęcia będą się źle wyświetlały, to osiągniesz niższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Przykładowe działania podejmowane w ramach optymalizacji strony pod kątem technicznym, to:
- dopracowanie responsywności strony (czyli dostosowanie jej do wyświetlania na różnych wielkościach urządzeń, w tym mobilnych). Strony, które źle się wyświetlają na smartfonach lub tabletach otrzymują niższy wynik jakości.
- Zadbanie o szybkość ładowania się strony. To między innymi ograniczenie rozmiaru grafik i obrazów i usunięcie z niej niepotrzebnych skryptów.
- Dodanie metaopisów i metatytułów.
Kolejny krok, to optymalizacja strony internetowej pod kątem treści. W tym etapie agencje SEO skupiają się na:
- tworzeniu wartościowych i unikalnych treści specjalistycznych, zawierających pożądane słowa kluczowe branży,
- pisaniu artykułów, z uwzględnieniem odpowiedniej struktury tekstu (nagłówki H1, H2, H3, itd.).
Analiza słów kluczowych
Należy odpowiedzieć sobie na pytanie: jakie słowa kluczowe wybrać? W analizie słów kluczowych pomocne są zaawansowane narzędzia, które proponują słowa w zależności od ich konkurencyjności i potencjału.
Jeżeli strona internetowa mechanika z Gdyni wyświetlałaby się np. na trzy pierwsze słowa kluczowe na pierwszym miejscu, to ponad 500 osób miesięcznie zobaczyłoby tę stronę podczas wyszukiwań.
Słowa kluczowe powinny dokładnie odpowiadać tematyce działalności Twojej firmy, ale także powinny przyciągać osoby, które szukają Twojego produktu.
Algorytm Google zmniejsza wynik jakości, jeśli to, na jakie słowo się wyświetlamy, nie jest zgodne z treścią strony. Dobrą praktyką będzie pozycjonowanie się sklepu z grami planszowymi między innymi na frazę kluczową „gry dla dzieci na niepogodę”, z kolei pozycjonowanie na słowo kluczowe „gry komputerowe” wprowadza odbiorców w błąd i będzie skutkowało obniżeniem wyniku jakości.
Jeśli chcesz oddać pozycjonowanie swojej strony w dobre ręce, to zachęcamy do kontaktu. Stworzymy skuteczną kampanię, bazując na naszej wiedzy i doświadczeniu.
Tworzenie strategii SEO
Polega na stworzeniu planu działania, uwzględniającego wcześniej wykonane etapy. To zaplanowanie contentu, który chcesz tworzyć, opracowanie strategii dotarcia do wybranej grupy docelowej oraz strategii profilu linków. Te wszystkie kroki prowadzą do optymalizacji strategii pozycjonowania.
Pozycjonowanie stron internetowych Gdynia
Pozycjonowanie będzie odpowiednie dla wszystkich firm, które chcą podjąć działania w ramach lokalnego SEO. Dobra agencja SEO Gdynia podejmie współpracę z każdym klientem i firmą, którzy są świadomi korzyści, jakie mogą osiągnąć dzięki pozycjonowaniu SEO.
Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu strony internetowej?
Pozycjonowanie stron zapewnia długotrwałe efekty, które nie są możliwe w przypadku płatnych kampanii. Korzyści płynące z pozycjonowania stron to:
- Zwiększona widoczność w wynikach wyszukiwania.
- Wzrost ruchu na stronie w długoterminowej perspektywie.
- Strona internetowa o wysokiej jakości.
- Zwiększenie liczby klientów.
- Zwiększenie sprzedaży.
- Zwiększenie zysków!
Czy wiesz, że awans z 4. na 3. pozycję w wynikach wyszukiwania, to wzrost użytkowników na stronie nawet o 30%?
Nie czekaj i zapoznaj się z naszą ofertą już teraz!
Agencja SEO Gdynia – najlepsze pozycjonowanie w Gdyni z RodIN!
Szukasz skutecznej agencji SEO? RodIN to świetny wybór. Posiadamy ekspercką wiedzę i bogate doświadczenie SEO, dzięki którym prowadzimy kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych i mamy w tym obszarze liczne sukcesy. Zachęcam do zapoznania się z historiami naszych klientów
Pozycjonowanie Gdynia – jak przebiega współpraca z agencją RodIN? Na początku współpracy wykonujemy audyt SEO strony i tworzymy strategię SEO przyszłych działań. Następnie wykonujemy optymalizację techniczną strony, a także przeprowadzamy analizę konkurencji i analizę słów kluczowych. Później tworzymy potrzebny content i treści graficzne bazując na strategi SEO.
Jaki jest koszt pozycjonowania lokalnego Gdynia? Zapoznaj się z Naszym cennikiem tutaj
Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu marketingu internetowego firmom z Gdyni. Więcej o efektach pozycjonowania przeczytasz w zakładce o sukcesach naszych klientów.
Chcesz, aby widoczność Twojej firmy w lokalnych wyszukiwaniach znacznie wzrosła
Skorzystaj z naszej pomocy przy konfiguracji Leadinfo i dowedź się, kto dokładnie wchodzi na Twoją stronę internetową!
Czym jest pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie stron – to proces optymalizacji strony, który ma na celu doprowadzenie do wyświetlania się strony na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki niemu wzrasta widoczność w wyszukiwarkach internetowych, pomaga w pozyskiwaniu klientów i prowadzi do zwiększenia sprzedaży, Wyróżnia się dwa rodzaje pozycjonowania stron: globalne i lokalne.
Pozycjonowanie globalne
Globalne pozycjonowanie – to proces przeprowadzany w skali ogólnopolskiej lub międzynarodowej. Polega na podejmowaniu działań, które mają przynieść firmie, marce lub produktowi rozpoznawalność na szerokim obszarze. Usługa pozycjonowania globalnego to bardziej złożony proces, który wymaga podjęcia się złożonych działań.
Zajmiemy się marketingiem w Twojej firmie!
Wypełnij formularz i otrzymaj darmową wycenę
Na czym polega pozycjonowanie lokalne stron?
Co to jest pozycjonowanie lokalne? To działania podejmowane w odniesieniu do skonkretyzowanego, mniejszego obszaru. Mają prowadzić do uzyskania wysokiej pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki lokalnemu pozycjonowaniu Gdynia, firmy mogą wybić się na stronach wyników wyszukiwania. To element strategii pozycjonowania SEO.
Jakie podjąć działania w ramach pozycjonowania w Gdyni?
Przede wszystkim weź pod uwagę jaki jest profil działalności Twojej firmy i do jakich klientów chcesz dotrzeć w internecie. Oto kilka przykładów doboru słów kluczowych w ramach pozycjonowania.
- Jesteś mechanikiem samochodowym i prowadzisz swój warsztat w Orłowie? W tym przypadku pozycjonowanie na frazę „mechanik samochodowy Gdynia” będzie dla Ciebie zbyt ogólne. Lepiej uściślić słowo kluczowe i pozycjonować się lokalnie na hasło „mechanik samochodowy Gdynia Orłowo”. To bardziej złożone hasło nazywane jest słowem kluczowym z długim ogonem. Liczba wyszukiwań takiej frazy będzie mniejsza, ale dotrze do lepiej dopasowanych odbiorców.
- Warto odpowiedzieć sobie na pytanie: co wpisałby klient szukając mojej firmy? Masz studio jogi dla seniorów na Wzgórzu Świętego Maksymiliana? Nie pozycjonuj się na frazę „joga Gdynia”, to zbyt ogólne hasło. Zamiast tego wybierz złożone słowo kluczowe „joga dla seniorów Wzgórze Świętego Maksymiliana”, z którego ruch będzie dla Ciebie bardziej wartościowy.
- Kolejnym przykładem dobrego doboru słów kluczowych jest zawarcie w nim pytania. Jeśli prowadzisz biznes w branży beauty, zastanów się jakie problemy klientów rozwiązujesz. Jesteś fryzjerką? Spróbuj frazy „jakie fryzury będą modne w 2023 roku?”, „jak odżywić zniszczone włosy?”, „jaki dobry fryzjer w Gdyni?”.
Lokalne pozycjonowanie stron www Gdynia z RodIN
Interesuje Cię dedykowane pozycjonowanie stron www Gdynia? RodIN to agencja, której możesz powierzyć lokalne pozycjonowanie stron, to dobrze trafiłeś! Jesteśmy grupą specjalistów z doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu lokalnym gdyńskich firm.
Przykładem naszych klientów z Gdyni, którym pomogliśmy zwiększyć liczbę wyświetleń są firmy z branży IT: Penta i SolveQ.
Podjęliśmy następujące działania w ramach pozycjonowania Gdynia: stworzyliśmy kampanię SEO w oparciu o pożądane słowa kluczowe, przeprowadziliśmy audyt SEO strony głównej i wdrożyliśmy proces optymalizacji strony. Stworzyliśmy również tematyczny link building strony internetowej i przeprowadziliśmy optymalizację słów kluczowych.
Efekty, które uzyskaliśmy dzięki lokalnemu pozycjonowaniu stron
Korzyści pozycjonowania stron dla firmy Penta:
- liczba konwersji: +200%
- koszt leada: -145 zł
- klikalność reklam: +230%
Lokalne pozycjonowanie stron dla firmy SolveQ:
- obserwatorzy w social media: +214%
- wyświetlenia na profilach firmy: +70%
- komentarze: +322%
- reakcje na treści: 118%
Zobacz naszą ofertę pozycjonowania stron.