Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Google Merchant Center. Jak skutecznie wykorzystać w sprzedaży online?

Google Merchant Center. Jak skutecznie wykorzystać w sprzedaży online?

Chcesz, by Twoje produkty częściej pojawiały się w wynikach wyszukiwania i przyciągały klientów zanim wejdą oni na Twoją stronę? Świetnie – Google Merchant Center to narzędzie, które może Ci w tym pomóc! Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak skutecznie je wykorzystać, by Twoja sprzedaż online nabrała tempa!

Czytaj dalej
marketing 4.0

Marketing 4.0 – definicja i przedstawienie koncepcji marketingu 4.0

Marketing 4.0 to rewolucyjna koncepcja marketingowa, która opiera się na budowaniu długofalowych relacji z klientami i wykorzystywaniu nowoczesnych technologii takich jak sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, czy analiza danych, w celu dotarcia do współczesnych konsumentów. Na czym dokładnie polega koncepcja marketingu 4.0? Czym różni się od tradycyjnego offline marketingu? Sprawdź, jak możesz wykorzystać marketing do promocji swoich produktów i budowania relacji z klientami!

Czytaj dalej
Algorytm Tik Tok

Algorytm TikTok | Jak działa i jak go optymalizować?

Tworzysz i publikujesz treści na TikToku? Musisz wiedzieć, że to, czy Twoje wideo znajdzie się na stronie głównej, zależy od algorytmu. Dobra treść to nie wszystko. Jak działa algorytm TikToka? Jak wygląda optymalizacja treści pod algorytm TikToka? Wyjaśniam to w poniższym artykule.

Czytaj dalej
jak wybrać nazwę firmy

Jak wybrać nazwę firmy? 11 kluczowych wskazówek dla przedsiębiorców

Wymyślić nazwę firmy to niby nic trudnego – dopóki nie zaczniesz naprawdę się nad tym zastanawiać. Bo dobra nazwa działalności gospodarczej nie jest przypadkiem. To strategia, emocja i wizytówka w jednym. Dobra nazwa powinna być zgodna z misją firmy i wspierać jej wizerunek, budując pozytywne skojarzenia oraz spójność z wizerunkiem firmy.

Czytaj dalej
dlaczego blog nie działa

7 powodów, dlaczego blog nie działa i nie sprzedaje?

W tym artykule omówimy siedem najczęstszych przyczyn, dla których artykuły blogowe nie działają i nie generują sprzedaży, oraz przedstawimy sposoby na poprawę takiej sytuacji. Dowiedz się, dlaczego blog nie działa i co możesz zrobić, aby to zmienić.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację