Najlepsza agencja SEM? Jest to możliwe!

Dowiedz się, co to jest SEM i jak wybrać najlepszą agencję zajmującą się kampaniami reklamowymi. Poszerz swoją wiedzę na temat Google Ads, czytając ten artykuł!
Najlepsza agencja SEM

Spis treści

Chcesz poprawić widoczność swojej firmy w sieci? Chcesz zyskać nowych klientów? Zależy Ci na zwiększeniu zysków firmy? Reklamy Google Ads (tzw. SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych), tworzone we współpracy z profesjonalistami, mogą być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem! Dowiedz się, dlaczego warto podjąć współpracę z naszą agencją! Sprawdź, jak profesjonalna agencja SEM może pomóc rozwinąć skrzydła Twojej firmie.

SEM - Search Engine Marketing

Świat marketingu internetowego rozrasta się w zawrotnym tempie. Każda firma pragnie zdobyć przewagę konkurencyjną poprzez zwiększenie widoczności w internecie. Reklamy Google to dobra droga do sukcesu.

Zajmiemy się marketingiem w Twojej firmie!

Wypełnij formularz i otrzymaj darmową wycenę:
Dymitr
Patrycja

SEM i kampanie reklamowe Google z agencją RodIN


Nasza agencja to kompleksowe usługi marketingu internetowego. Szczegóły naszej oferty znajdziesz tutaj.

Tworzymy skuteczne kampanie reklamowe w internecie, które realnie zwiększają sprzedaż usług w firmach i promują naszych klientów. Czym się wyróżniamy?

Wyniki SEM RodIN
  1. Dla jednego z naszych Klientów, firmie Webszkolenie.pl, od początku współpracy prowadzimy kampanię Google Ads. Udało nam się, już po pierwszym miesiącu współpracy, czterokrotnie zwiększyć liczbę przejść na stronę internetową, jednocześnie obniżając koszt kliknięcia nawet o ponad 500%. Szczegółowe efekty naszej pracy znajdziesz tutaj.
  2. Działamy kompleksowo – od projektu, przez realizację, po analizę i raportowanie. Zyskujesz wszystko w jednym miejscu. Nie musisz się niczym martwić. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
  3. Prowadzimy kampanie reklamowe nie tylko w Google, ale też we wszystkich mediach społecznościowych, w tym: Facebook, LinkedIn czy Instagram.

Zamów bezpłatną wycenę i zobacz, jak możemy pomóc Tobie i Twojej firmie.

Zamów darmową wycenę

Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb

Czym jest SEM?


SEM to skrót od angielskiego Search Engine Marketing, co oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Jest to strategia marketingowa, która polega na promowaniu strony internetowej za pomocą płatnych reklam w wyszukiwarkach, takich jak Google (Google Ads, o którym szerzej opowiem niżej), Bing, czy Yahoo. Celem SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w sieci, co bezpośrednio przekłada się na ilość wejść na stronę. Co za tym idzie, zwiększona zostaje liczba potencjalnych klientów.

SEM często można zauważyć w modelu Pay-Per-Click (PPC), gdzie zapłacisz za kliknięcie w reklamę. W przypadku PPC reklamy są wyświetlane na górze lub na dole wyników wyszukiwania, a płatność następuje tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę.

Co to jest SEM i Google Ads?

Google Ads jako jedna z najpopularniejszych kampanii SEM


Jedną z najpopularniejszych platform wykorzystywanych w strategiach SEM jest Google Ads, wcześniej znaną jako Google AdWords. Google Ads ma niezaprzeczalne znaczenie dla firm, które chcą efektywnie promować swoje produkty i usługi w wyszukiwarkach internetowych, chociażby z tego względu, że Google to obecnie najchętniej wykorzystywana wyszukiwarka – w Polsce korzysta z niej około 96% użytkowników.

Wysokiej jakości Google Ads nie sposób podważyć. Platforma ta oferuje zaawansowane narzędzia i funkcje, umożliwiające tworzenie, monitorowanie i optymalizację kampanii reklamowych w prosty i efektywny sposób. Dzięki precyzyjnym opcjom targetowania, kampanie SEM Google Ads są dostosowywane do odpowiedniej grupy docelowej, co zwiększa szanse, że trafisz do użytkowników zainteresowanych Twoimi usługami.

Reklamy w wyszukiwarce

Reklamy Google Ads dają Ci ogromną szansę znacznego zwiększenia zysków w firmie, między innymi dzięki wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.

Zgarnij 10% rabatu na pierwsze zamówienie!

Zapisz się do naszego newslettera, w którym dzielimy się tajnikami marketingu i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie!

Google Ads z agencją marketingową – 4 najważniejsze zalety

W sieci można znaleźć mnóstwo informacji na temat kampanii reklamowych Google. Dlaczego mimo to warto skorzystać z pomocy specjalistów Google Ads? 

SEM z profesjonalną agencją marketingową to skuteczna strategia dla firm, które chcą skoncentrować się na głównych obszarach działalności, jednocześnie osiągając maksymalne korzyści z prowadzonych kampanii.

Szerokie grono specjalistów z różnych dziedzin

W skład zespołu agencji SEM RodIN wchodzą specjaliści z wielu różnych dziedzin. Poza SEM są to wykwalifikowani specjaliści od SEO, UX, copywritingu, czy IT. Wszyscy kompleksowo pracują nad prowadzanymi kampaniami. Znają algorytmy i założenia obowiązujące w wyszukiwarce Google. Wiedza, praktyka i doświadczenie pozwalają na obserwowanie prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i bieżące modyfikacje, dzięki czemu prowadzone kampanie, są jeszcze bardziej efektywne.

Jest to zdecydowana przewaga agencji Google Ads nad freelancerem. Jedna osoba nie będzie w stanie zastąpić szerokiej grupy specjalistów, którzy wymieniają się wiedzą i doświadczeniem.

Elastyczne i spersonalizowane działania

Wybór na rynku jest ogromny! Możesz wybierać zarówno wśród największych agencji Google, jak wśród małych agencji. To jeden z powodów, przez który oferowane działania w zakresie SEM i Google Ads będą spersonalizowane i opracowane w ściśle indywidualny sposób. Masz pewność, że zostaniesz wysłuchany, zrozumiany, a Twoje potrzeby zostaną uwzględnione. W kampaniach Google Ads indywidualne podejście ma naprawdę duże znaczenie.

Kompleksowość świadczonych usług

Co to oznacza? Pełen zakres usług w jednym miejscu. Możesz liczyć na:

  • stworzenie strategii marketingowej,
  • tworzenie kampanii reklamowej Google,
  • zarządzanie słowami kluczowymi,
  • analizę osiąganych wyników,
  • modyfikację kampanii w razie potrzeby,
  • regularne raportowanie osiąganych rezultatów.

Skuteczne reklamy Google dzięki wiedzy i doświadczeniu

Google Ads pozwala na skuteczne wypromowanie strony internetowej w sieci. Działając jednak bez pakietu rzetelnej i aktualnej wiedzy, kampania reklamowa może być jednak całkowicie nieskuteczna. Współpraca z agencją rodin.pl to gwarancja merytorycznej wiedzy i doświadczenie, które jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu w sieci reklamowej Google.

Zamów darmowy audyt SEO twojej strony!

Wypełnij formularz, a my przygotujemy dla Ciebie analizę SEO Twojej strony.

Wybór agencji Google Ads – czym się kierować?

Jeśli już zdecydowałeś się na współpracę z agencją SEM to na pewno zależy Ci na specjalistach najwyższej jakości, którzy będą wyróżniać się profesjonalizmem i wiedzą. Jak znaleźć taką agencję? Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 podstawowe kryteria, które zawsze powinieneś mieć na uwadze.

Doświadczenie i odpowiednie kompetencje

Upewnij się, np. podczas pierwszych rozmów przed zawarciem umowy, że agencja ma wiedzę i umiejętności nie tylko w zakresie technicznej obsługi kampanii, ale również w zakresie tworzenia strategii reklamowej i optymalizacji. Sprawdź też wszechstronność wiedzy, np. są różne rodzaje kampanii Google – upewnij się, że agencja potrafi zrealizować je wszystkie.

Referencje i opinie innych klientów

Sprawdź, jakie rezultaty agencja osiągnęła dla innych firm i czy są one zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

Transparencja i komunikacja

Określ preferowane przez Ciebie formy komunikacji, np. w sprawie raportów na temat prowadzonej kampanii oraz sprawdź, jak często agencja będzie dostarczać  informacje o osiąganych rezultatach. To ważne, żebyś wiedział za co płacisz.

Wybór agencji SEM do obsługi kampanii Google Ads powinien być przemyślany. Wybierając odpowiedniego partnera, masz większą pewność, że Twoje kampanie będą prowadzone profesjonalnie i osiągną zamierzone cele.

Umów się na darmową konsultację

Wypełnij formularz i umów się na spotkanie ze specjalistą

Pierwsze spotkanie – jakie odniosłeś wrażenie?


Słyszałeś powiedzenie, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze, bo robi się je tylko raz? Nie inaczej jest w relacjach biznesowych. Jeśli chcesz powierzyć działania SEM lub obsługę kampanii Google wybranej agencji reklamowej, podejdź poważnie i na chłodno do pierwszego spotkania.

Jeśli już na pierwszym spotkaniu cokolwiek Cię zaniepokoiło, masz wątpliwości lub jesteś niezadowolony z kontaktu, może to być czerwony alarm. W tej sytuacji lepiej jeszcze się rozejrzeć i podjąć inne rozmowy, chociażby dla porównania. Zwróć uwagę, jakie zadawano Ci pytania? Czy rozmowa była konkretna i rzeczowa, czy raczej schematyczna? Agencja już na pierwszym spotkaniu powinna być przygotowana do rozmowy o kampaniach najlepszych dla Twojej branży, wykazać zainteresowanie Twoją działalnością i ogólnie znać jej specyfikę.

Sprawdź, jaka agencja będzie odpowiednia dla Ciebie

Przeczytaj nasz przewodnik w wyborze odpowiedniej agencji marketingowej w zależności od celów, oczekiwań, budżetu oraz specyfiki Twojej branży:

Czego powinieneś oczekiwać od agencji SEM?

Tutaj konkretnie, bo powinieneś oczekiwać przede wszystkich konkretów. Wśród nich są:

  • Uczciwość i transparentność – jasno sprecyzowana umowa (określająca czas trwania, okres wypowiedzenia itp.), precyzyjnie określony koszt, brak „kruczków”, rzeczowe odpowiedzi na zadawane pytania.
  • Dostępność i elastyczność – Ty jesteś usługobiorcą, płacisz za współpracę. Masz zatem prawo oczekiwać kontaktu, odpowiadania Twoim potrzebom i wysłuchiwania Twoich oczekiwań. Dobra agencja powinna elastycznie dostosowywać działania do indywidualnych i specyficznych potrzeb Twoich i Twojej firmy.
  • Jasne raportowanie efektów kampanii – dobry specjalista nie wstydzi się wyników swojej pracy i bez problemu je udostępnia, bo wie, że nie ma nic do ukrycia. Dzięki temu będziesz wiedział, czy inwestycja w reklamy była dla Ciebie opłacalna.

Najczęstszy błąd przy wybieraniu agencji SEM

Zdaję sobie sprawę z tego, że budżet na reklamę w firmach, jest ograniczony. Niemniej, jednym z najczęstszych błędów popełnianych przy wyborze agencji SEM jest zwracanie uwagi wyłącznie na niską cenę. Oczywiście jest to bardzo istotne, ale nie powinno się znajdować w TOP 3 kryteriów, na podstawie których podejmiesz decyzję. Wybór agencji, który oprzesz wyłącznie na cenie, może doprowadzić do tego, że tylko stracisz pieniądze, bo kampania w ogóle nie przyniesie efektów.


Niskie ceny mogą oznaczać brak odpowiednich zasobów, doświadczenia lub kompetencji. Agencja SEM, która oferuje swoje usługi po bardzo niskich stawkach, może nie być w stanie zapewnić odpowiedniego poziomu wsparcia i skuteczności kampanii.

SEM: Niska cena = niska jakość? Niestety jest to możliwe

Mała czy duża agencja SEM?

Załóżmy, że jesteś już zdecydowany, chcesz poszukać idealnej agencji marketingowej i stajesz przed kolejnym pytaniem – duży gracz na rynku czy mniejsza, lokalna agencja? Prowadzenie kampanii Google Ads ma zarówno plusy oraz minusy w jednym i w drugim przypadku. Spróbujmy jednak zastanowić się, co będzie lepsze?

Plusy największych agencji Google

  1. Większa agencja to więcej klientów, dzięki którym firma może pochwalić się większym doświadczeniem niż mniejsze agencje, to może przełożyć się pozytywnie na jakość prowadzonych kampanii.
  2. Posiadają jeszcze bardziej rozbudowane zespoły specjalistów, takich jak analitycy danych, projektanci, copywriterzy czy specjaliści ds. kampanii reklamowych. Dzięki temu mają większą zdolność do dostarczania kompleksowych usług.
  3. Duże agencje Google często mają dostęp do nowych funkcji i beta testów w Google Ads. Mogą testować i wdrażać najnowsze narzędzia i rozwiązania reklamowe, co może przynieść przewagę konkurencyjną.

Minusy największych agencji Google

  1. Wyższe koszty. Pamiętaj, że decydując się na rozpoznawalną agencję, znaną na rynku, dopłacasz za jej prestiż, który niekoniecznie stawia ją wyżej, niż małe agencje. Czy warto? Zostawiam do Twojej decyzji. Moim zdaniem niekoniecznie. Nikt przecież nie lubi tracić pieniędzy.
  2. Bardzo duża agencja, to bardzo dużo klientów i jest to zarówno plus jak i minus. Z jednej strony firma może pochwalić się bogatym doświadczeniem, ale też nie zagwarantuje Ci personalizacji, bo być może nie będzie miała na to czasu. Przy dużej ilości klientów można wejść w schematy działania, które używa się później do innych, podobnych firm.
  3. W przypadku dużych agencji proces komunikacji i interakcji może być ograniczony. Możesz nie mieć dostępu do kontaktu w dowolnym momencie, bo np. firma może określać cykle kiedy i jak długo będzie w stanie z Tobą porozmawiać.

Plusy mniejszych agencji

  1. Mniejsze agencje często oferują bardziej indywidualne podejście do Twoich potrzeb i celów i większą elastyczność w opracowywaniu strategii reklamowej. Mogą dostosować się do zmieniających się warunków rynkowych i szybko reagować na zmieniające się trendy. Nie jesteś jednym z wielu – jesteś ważny.
  2. Małe firmy są w stanie skupić się na indywidualnej obsłudze i zapewnić Ci więcej uwagi. To znacząco poprawia jakość komunikacji i prowadzi do utrzymywania lepszych relacji biznesowych.
  3. Mniejsze agencje SEM często oferują bardziej konkurencyjne ceny w porównaniu do dużych agencji. Mogą mieć niższe koszty operacyjne, co przekłada się na ceny bardziej przystępne dla Ciebie.

Minusy mniejszych agencji

  1. Mniejsza rozpoznawalność marki, co może powodować pewne obawy dotyczące wiarygodności i skuteczności ich usług. Pamiętaj jednak, że zawsze warto wyrażać swoje wątpliwości – a może firma będzie w stanie szybko i skutecznie je rozwiać?
  2. Mogą nie dysponować rozległymi narzędziami analitycznymi lub dostępem do bardzo zaawansowanych technologii.
  3. Mniejsze firmy mogą, choć nie muszą, mieć ograniczenia dotyczące obsługi klientów na dużą skalę lub brak zasobów na realizację bardziej złożonych projektów.
Mniejsza agencja to większa gwarancja indywidualnego i elastycznego podejścia do potrzeb i oczekiwań Twoich i Twojej firmy.

Google Ads wymaga skupienia i zaangażowania. Jeśli będziesz jednym z wielu, możesz być ograniczony jeśli chodzi o możliwość wpływania na działania agencji. Pracownik agencji, która jest mniejsza, może być dużo bardziej do Twojej dyspozycji, niż w tych największych. Ja głosuję na mniejszą agencję, a Ty?

Zgarnij 10% rabatu na pierwsze zamówienie!

Zapisz się do naszego newslettera, w którym dzielimy się tajnikami marketingu i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie!

Prowadzenie kampanii SEM

Czas na krótkie podsumowanie. Mam nadzieję, że już wiesz, jaki potencjał dla Ciebie i Twojej firmy niosą kampanię SEM Google Ads? Wykorzystaj tę szansę i skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc.

Pamiętaj, że prowadzenie kampanii SEM, w tym przy wykorzystaniu Google Ads przez profesjonalną agencję marketingową obejmuje tworzenie strategii, optymalizację kosztów, dostęp do szerokiego grona specjalistów, monitoring wyników oraz wsparcie i kontakt na każdym etapie współpracy. To wszystko znajdziesz u nas!

.

Spis treści

Zamów darmowy audyt marketingu !

Sprawdź czy twoje działania marketingowe przynoszą maksimum efektów. Wypełnij formularz i otrzymaj darmowy audyt.

O autorze

Monika Kaszuba

Monika Kaszuba

Copywriter z pasją. Charakteryzuje się zamiłowaniem do słowa pisanego. Wolny czas lubi poświęcać na czytanie kryminałów i długie spacery nad morzem.

Zapraszam na moje social media:

Chcesz więcej ruchu na stronie?

Otrzymaj darmowy audyt SEO od RodIN i zobacz ile ruchu możesz zyskać na swojej stronie www

Dziękuję, że przeczytałeś(aś) mój artykuł!

Jeśli chcesz żebyśmy zadbali o marketing Twojej firmy - zostaw kontakt do siebie:

Wolisz słuchać niż czytać?

Posłuchaj naszego podcastu!