Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż. 

Analiza PEST

PEST marketing | Analiza PEST – czym jest i jak ją wykorzystać?

Analiza PEST to narzędzie analityczne wykorzystywane w marketingu i zarządzaniu strategicznym. Przeprowadzenie takiej analizy umożliwia firmom zrozumienie otoczenia biznesowego i dostosowanie swoich działań marketingowych do zmieniających się warunków rynkowych. Na czym dokładnie polega analiza PEST? Kiedy i jak często warto ją przeprowadzać? Dowiedz się, jak można wykorzystać to narzędzie do zaplanowania skutecznej strategii biznesowej!

Czytaj dalej
marketing sensoryczny, marketingowiec przed komputerem

Marketing sensoryczny

Garść informacji o tym co to jest marketing sensoryczny, jak działa i w jaki sposób możesz skutecznie wykorzystać go w swojej firmie.

Czytaj dalej
Jak sprawdzić ruch na stronie?

Jak sprawdzić ruch na stronie w skuteczny sposób?

Zrozumienie kto odwiedza Twoją stronę, jak się porusza i co go interesuje, to klucz do stworzenia skutecznej strategii działań online. Jak za pomocą specjalnych metod i narzędzi analizować dane na temat ruchu na własnej stronie internetowej, żeby wyciągać cenne wnioski? Czytaj dalej i poznaj wskazówki!

Czytaj dalej
marketing pośredni

Marketing pośredni

Na czym polega marketing pośredni? Jak ważne jest budowanie relacji z partnerami biznesowymi? Odpowiedzi poznasz w poniższym artykule.

Czytaj dalej
marketing lateralny

Marketing lateralny

Jeśli zastanawiałeś się kiedyś, co kryje się pod terminem „marketing lateralny” i jakie są zalety marketingu lateralnego, to jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule dowiesz się o podstawach marketingu lateralnego, ale też poznasz skuteczne strategie jego zastosowania.

Czytaj dalej
Analiza SEO sklepu

Analiza SEO sklepu internetowego | Jak optymalizować sklep internetowy?

Analiza SEO sklepu internetowego to nie tylko sposób na osiągnięcie lepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, ale również istotny element skutecznej strategii biznesowej, który wpływa na atrakcyjność oferty i poprawia doświadczenia potencjalnego klienta. Jak przebiega proces optymalizacji sklepu internetowego? Jakie działania SEO trzeba podjąć, aby zwiększyć widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania? Dowiedz się, jak powinien wyglądać profesjonalny audyt SEO krok po kroku!

Czytaj dalej
Marketing 4.0

Marketing 4.0 – definicja i przedstawienie koncepcji marketingu 4.0

Marketing 4.0 to rewolucyjna koncepcja marketingowa, która opiera się na budowaniu długofalowych relacji z klientami i wykorzystywaniu nowoczesnych technologii takich jak sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, czy analiza danych, w celu dotarcia do współczesnych konsumentów. Na czym dokładnie polega koncepcja marketingu 4.0? Czym różni się od tradycyjnego offline marketingu? Sprawdź, jak możesz wykorzystać marketing do promocji swoich produktów i budowania relacji z klientami!

Czytaj dalej

Zajmiemy się marketingiem w Twojej firmie!

Wypełnij formularz i otrzymaj darmową wycenę:
Dymitr
Patrycja

Zajmiemy się marketingiem w Twojej firmie!

Wypełnij formularz i otrzymaj darmową wycenę:
RodIN marketing

Zamów darmową wycenę

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś