Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Co to jest performance max

Co to jest Performance Max? Kluczowe informacje i zalety kampanii

Performance Max to najnowsze narzędzie Google Ads, które obiecuje automatyczną optymalizację kampanii. Brzmi świetnie, ale czy naprawdę działa samo? Poznaj prawdę o tej technologii – z zaletami, wadami i tym, czego Google Ci nie powie, ale powiemy my! Dowiedz się, czym co to jest Performance Max i jak działa.

Czytaj dalej
Czy warto inwestować w marketing

Czy warto inwestować w marketing? Nie zawsze. Ale gdy warto – warto naprawdę

W marketingu – jak w życiu – timing jest wszystkim. Możesz mieć genialny pomysł, dobry produkt i chęci, ale jeśli zaczniesz działać w złym momencie, efekty będą raczej rozczarowujące niż spektakularne. Pytanie czy warto inwestować w marketing jest więc nie tyle o pieniądze, co o moment, strategię i świadomość tego, co naprawdę chcesz osiągnąć.

Czytaj dalej
Co to jest AdSense

Co to jest AdSense i jak wykorzystać go do zarabiania online?

Twoja strona może przynosić dodatkowy dochód! Brzmi atrakcyjnie? I wcale nie jest to chwyt marketingowy. Właściciele tysięcy witryn w Polsce faktycznie zarabiają w ten sposób regularnie. Większość z nich zaczynała dokładnie tak samo jak Ty teraz – z pytaniem, czy to w ogóle możliwe?

Czytaj dalej
Stealth marketing

Stealth marketing – przewodnik. Strategie, korzyści, zagrożenia i przykłady

Stealth marketingu to metoda promocji, która działa w tle, niezauważalnie wpływając na klientów. Z artykułu dowiesz się, czym jest stealth marketing, jak działa, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie oraz na co uważać. Przedstawimy także kilka ciekawych przykładów z życia, które pokażą, jak skuteczna może być ta technika.

Czytaj dalej
okladka 4

PEST marketing | Analiza PEST – czym jest i jak ją wykorzystać?

Analiza PEST to narzędzie analityczne wykorzystywane w marketingu i zarządzaniu strategicznym. Przeprowadzenie takiej analizy umożliwia firmom zrozumienie otoczenia biznesowego i dostosowanie swoich działań marketingowych do zmieniających się warunków rynkowych. Dowiedz się więcej.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację