Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Pozycjonowanie strony wielojęzycznej

Pozycjonowanie strony wielojęzycznej

Chcesz, żeby Twoja strona internetowa była widoczna nie tylko w Polsce, ale też za granicą? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować stronę wielojęzyczną – tak, by realnie docierała do użytkowników z różnych krajów!

Czytaj dalej
Google Merchant Center. Jak skutecznie wykorzystać w sprzedaży online?

Google Merchant Center. Jak skutecznie wykorzystać w sprzedaży online?

Chcesz, by Twoje produkty częściej pojawiały się w wynikach wyszukiwania i przyciągały klientów zanim wejdą oni na Twoją stronę? Świetnie – Google Merchant Center to narzędzie, które może Ci w tym pomóc! Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak skutecznie je wykorzystać, by Twoja sprzedaż online nabrała tempa!

Czytaj dalej
marketing 4.0

Marketing 4.0 – definicja i przedstawienie koncepcji marketingu 4.0

Marketing 4.0 to rewolucyjna koncepcja marketingowa, która opiera się na budowaniu długofalowych relacji z klientami i wykorzystywaniu nowoczesnych technologii takich jak sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, czy analiza danych, w celu dotarcia do współczesnych konsumentów. Na czym dokładnie polega koncepcja marketingu 4.0? Czym różni się od tradycyjnego offline marketingu? Sprawdź, jak możesz wykorzystać marketing do promocji swoich produktów i budowania relacji z klientami!

Czytaj dalej
Algorytm Tik Tok

Algorytm TikTok | Jak działa i jak go optymalizować?

Tworzysz i publikujesz treści na TikToku? Musisz wiedzieć, że to, czy Twoje wideo znajdzie się na stronie głównej, zależy od algorytmu. Dobra treść to nie wszystko. Jak działa algorytm TikToka? Jak wygląda optymalizacja treści pod algorytm TikToka? Wyjaśniam to w poniższym artykule.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację