
Jak napisać newsletter, który zachęci do czytania?
Masz dość nieskutecznych newsletterów, które nie wzbudzają zainteresowania Twoich klientów? Czas to zmienić i stworzyć kampanie, które rzeczywiście działają i przynoszą korzyści Twojej marce.
Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Masz dość nieskutecznych newsletterów, które nie wzbudzają zainteresowania Twoich klientów? Czas to zmienić i stworzyć kampanie, które rzeczywiście działają i przynoszą korzyści Twojej marce.

W niniejszym artykule opiszę skuteczne techniki negocjacji z potencjalnym klientem, szczególnie w B2B (choć wiele tych technik sprawdzi się również w B2C). Negocjacje w tym obszarze bardzo często dotyczą osób prowadzących działalność gospodarczą, dlatego omówione wskazówki będą przydatne także w tym kontekście.

Amazon wprowadza Video Generator – narzędzie oparte na AI, które pozwala na szybkie tworzenie reklam wideo z jednego zdjęcia produktu. Ta innowacja może znacząco obniżyć koszty i czas produkcji reklam, zmieniając przyszłość marketingu.

Bluesky to platforma społecznościowa, która szturmem podbija rynek. Zyskała miliony użytkowników w ciągu jednego dnia po wprowadzeniu kontrowersyjnych zmian na X, co znacząco wpłynęło na popularność tej platformy. Dzięki decentralizacji i większej kontroli nad treściami oferuje alternatywę dla wizji Elona Muska. Zobacz, co powinieneś wiedzieć w tym temacie.

Co daje Ci audyt zespołu marketingowego? To jeden ze skuteczniejszych sposobów na zdobycie rzetelnych informacji o tym, dlaczego działania nie przynoszą spodziewanych efektów i jak szybko odmienić wyniki firmy. Pokażemy Ci, jak analizujemy zespoły, procesy i kompetencje, by tworzyć stabilną, skuteczną strategię działania.

Jeśli zastanawiasz się, czy lepiej postawić na własny sklep internetowy, czy zanurkować w wielki świat marketplace’ów, to jesteś w dobrym miejscu. Za chwilę pokażemy Ci, jak działa marketplace, czym różni się od sklepów internetowych i który model może być dla Ciebie szczególnie korzystny.

Jeśli do tej pory traktowałaś Bing jak pobocznego gracza na rynku wyszukiwarek, to czas najwyższy zmienić perspektywę. Ta platforma Microsoftu rośnie szybciej, niż wielu ekspertów chce przyznać, a firmy, które zaczną ją wykorzystywać teraz, mogą zgarnąć wyjątkowo wartościowy ruch.

Coraz więcej użytkowników korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, co znacząco zmienia sposób wyszukiwania informacji i wymusza nowe podejście do optymalizacji treści. Dowiedz się, jak wypozycjonować swoją firmę w AI i sprawić, żeby sztuczna inteligencja polecała ją użytkownikom.

Prowadzisz profil na Instagramie, ale wciąż masz wrażenie, że Twoje treści giną w tłumie? Przeczytaj ten artykuł i poznaj praktyczne sposoby na to, by zwiększyć widoczność publikowanych postów i dotrzeć do swojej grupy docelowej, dzięki działaniom SEO!

Stealth marketingu to metoda promocji, która działa w tle, niezauważalnie wpływając na klientów. Z artykułu dowiesz się, czym jest stealth marketing, jak działa, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie oraz na co uważać. Przedstawimy także kilka ciekawych przykładów z życia, które pokażą, jak skuteczna może być ta technika.