Profesjonalna agencja SEM zapewnia swoim klientom kompleksowy marketing SEM, od organicznego budowania widoczności strony w Google, po płatne kampanie PPC (np. reklamy Google Ads). Najważniejszym celem współpracy z tego rodzaju agencją jest przyciągnięcie wartościowego ruchu z wyszukiwarek takich jak Google, Bing i Yahoo. Chcesz poprawić widoczność swojej firmy w sieci? Chcesz zyskać nowych klientów? Zależy Ci na zwiększeniu zysków firmy? Nasi specjaliści z zakresu marketingu internetowego pomogą Ci zwiększyć ekspozycję marki w sieci i zdobyć nowych klientów. Zobacz, dlaczego warto podjąć współpracę z naszą agencją. Najlepsze kampanie Google Ads są jeszcze przed Tobą!
Świat marketingu internetowego rozrasta się w zawrotnym tempie. Każda firma pragnie zdobyć przewagę konkurencyjną poprzez zwiększenie widoczności w Internecie. Reklamy Google i inne działania z zakresu marketingu internetowego to dobra droga do sukcesu.
Zajmiemy się marketingiem w Twojej firmie!
Wypełnij formularz i otrzymaj darmową wycenę:
SEM i kampanie reklamowe Google | oferta RodIN
Przeglądając ranking agencji SEM w Polsce z pewnością trafisz na RodIN, firmę z ponad szesnastoletnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Najlepsze agencje SEO i SEM pojawiają się na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google – my również tam jesteśmy!
Nasza agencja to istna fabryka marketingu internetowego! Szczegóły naszej oferty z zakresu kampanii reklamowych SEM i pozycjonowania stron SEO znajdziesz tutaj.
Tworzymy skuteczne kampanie reklamowe w internecie, które realnie zwiększają sprzedaż usług w firmach i promują naszych klientów. Czym się wyróżniamy? Szybkimi wynikami prowadzonego marketingu internetowego.
- Nasi Klienci – Dla jednego z naszych Klientów, firmy Webszkolenie.pl, od początku współpracy prowadzimy kampanie Google Ads. Udało nam się, już po pierwszym miesiącu współpracy, czterokrotnie zwiększyć liczbę przejść na stronę internetową, jednocześnie obniżając koszt kliknięcia nawet o ponad 500%. Szczegółowe efekty naszej pracy znajdziesz tutaj.
- Kompleksowe działania – Zapewniamy pełny audyt konta Google Ads, konwersji, wcześniejszych kampanii oraz ustawień. Od projektu, przez realizację, po analizę i raportowanie. Zyskujesz wszystko w jednym miejscu. Nie musisz się niczym martwić. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
- Szeroki zakres usług marketingowych – Prowadzimy kampanie reklamowe nie tylko w Google, ale też we wszystkich mediach społecznościowych, w tym: Facebook, LinkedIn, TikTok czy Instagram. Z nami wyprzedzisz konkurencję! Zadbamy o pozytywny i rozpoznawalny wizerunek Twojej firmy i poszerzymy grono odbiorców. Nie interesują nas puste konta i przypadkowi obserwujący. Nasze treści i reklamy trafią do Twoich potencjalnych klientów. Prowadzisz social media dla swojej firmy, a może planujesz założenie profili? Koniecznie sprawdź: Social media marketing w 2024: 7 propozycji.
- Dla Klientów z Polski i z zagranicy – Dellner, Siiami, Imperial Citizenship to zagraniczne firmy, które nam zaufały i co najważniejsze – nie zawiodły się na długoterminowej współpracy! Zobacz, jak wprowadziliśmy międzynarodową firmę na polski rynek, przeprojektowaliśmy całą stronę internetową i w szybkim tempie zwiększyliśmy ruch na stronie. Chcesz dotrzeć do Klientów na rynku międzynarodowym? Przeczytaj jeden z naszych eksperckich artykułów: Pozycjonowanie stron po angielsku.
Wypromuj swoją działalność w sieci dzięki Google Ads i SEO
Oczekujesz czegoś więcej niż SEM? Twoja firma potrzebuje także innych rozwiązań? Interesuje Cię kompleksowe podejście w zakresie SEO i SEM? Nasza agencja SEO wyróżnia się kompleksowością usług, a wszystko to dzięki temu, że w swoim zespole mamy specjalistów od:
- strategii reklamowych;
- optymalizacji kampanii Google Ads;
- pozycjonowania stron SEO i content marketingu;
- social media marketingu;
- marketingu strategicznego;
- designu i brandingu;
- szkoleń marketingowych.
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO), kampanie SEO w mediach społecznościowych i stronach www to nasz konik (sprawdź też: SEO firmy, jak skutecznie je prowadzić?)
Zamów darmową wycenę
Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji SEO w Polsce. Stawiamy na performance media (marketing efektywnościowy), koncentrując się na mierzalnych wynikach i efektywności naszych działań marketingowych. Wymierne rezultaty – to nas interesuje. SEO w Polsce jest w rękach naszych ekspertów! Zajmiemy się marketingiem internetowym Twojej firmy, a jeśli będziesz chciał poszerzyć naszą współpracę, to z pewnością zaproponujemy Ci korzystne rozwiązania. Już po kilku tygodniach po wdrożeniu naszych działań z zakresu marketingu internetowego przekonasz się, jak ważne miejsce zajmuje agencja SEM w szeregach twojej firmy.
Czy wiesz, że właśnie trafiłeś na dobrą agencję SEO (nieskromnie dodamy, że najlepszą)? Na tle poszczególnych agencji nasze wyniki prezentują się fenomenalnie, a co najważniejsze – nasz profesjonalizm i osiągnięcia potwierdzamy konkretnymi przykładami współprac (sprawdź, jak zwiększyliśmy ilość konwersji Penta o 200%).
Zamów bezpłatną wycenę i zobacz, jak możemy pomóc Twojej firmie.
Czym jest SEM?
Czas na teorię. SEM to skrót od angielskiego Search Engine Marketing, co oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Jest to strategia marketingowa, która polega na promowaniu strony internetowej za pomocą płatnych reklam w wyszukiwarkach, takich jak Google (Google Ads, o którym szerzej opowiem niżej), Bing, czy Yahoo. Celem SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w sieci, co bezpośrednio przekłada się na ilość wejść na stronę i zwiększenie zainteresowania produktem lub usługą. Co za tym idzie, zwiększona zostaje liczba potencjalnych klientów.
Agencja SEM zajmuje ważne miejsce w strategii marketingowej wielu firm. Specjaliści z agencji SEM oferują kompleksowe usługi, takie jak optymalizacja SEO, kampanie PPC, analiza ruchu na stronie oraz audyty SEO.
Dzięki współpracy z agencją SEM, firmy mogą skupić się na swojej podstawowej działalności, podczas gdy eksperci zajmują się skutecznym promowaniem ich marki w Internecie.
SEM często można zauważyć w modelu Pay-Per-Click (PPC), gdzie zapłacisz za kliknięcie w reklamę. W przypadku PPC reklamy są wyświetlane na górze lub na dole wyników wyszukiwania, a płatność następuje tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę.
Google Ads jako jedna z najpopularniejszych kampanii SEM
Jedną z najpopularniejszych platform wykorzystywanych w strategiach SEM jest Google Ads, wcześniej znaną jako Google AdWords. Google Ads ma niezaprzeczalne znaczenie dla firm, które chcą efektywnie promować swoje produkty i usługi w wyszukiwarkach internetowych, chociażby z tego względu, że Google to obecnie najchętniej wykorzystywana wyszukiwarka.
Informacje, które warto wziąć pod uwagę!
Na rok 2024 Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Obsługuje aż 91,66% wszystkich zapytań internetowych na poziomie globalnym. Co ważne, w Polsce udział Google jest jeszcze większy, wynosi aż 96,77% wszystkich zapytań użytkowników.
Google przetwarza około 8,2 miliarda wyszukiwań dziennie (średnio około 99,000 wyszukiwań na sekundę). Google jest odwiedzane około 89,3 miliarda razy każdego miesiąca.
Wysokiej jakości Google Ads nie sposób podważyć. Platforma ta oferuje zaawansowane narzędzia i funkcje, umożliwiające tworzenie, monitorowanie i optymalizację kampanii reklamowych w prosty i efektywny sposób. Dzięki precyzyjnym opcjom targetowania, kampanie SEM Google Ads są dostosowywane do odpowiedniej grupy docelowej, co zwiększa szanse, że trafisz do użytkowników zainteresowanych Twoimi usługami.
Reklamy Google Ads dają Ci ogromną szansę znacznego zwiększenia zysków w firmie, między innymi dzięki wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
Przeczytaj też: Jak wypromować sklep internetowy w 2024 roku? | Reklama sklepu internetowego
Google Ads z agencją marketingową – 4 kluczowe korzyści
W sieci można znaleźć mnóstwo informacji na temat kampanii reklamowych Google. Dlaczego mimo to warto skorzystać z pomocy specjalistów Google Ads?
Szerokie grono specjalistów z różnych dziedzin
W skład zespołu agencji SEM RodIN wchodzą specjaliści z wielu różnych dziedzin. Poza SEM są to wykwalifikowani specjaliści od:
- SEO;
- UX;
- copywritingu;
- grafiki komputerowej;
- IT.
Wszyscy kompleksowo pracują nad prowadzanymi kampaniami. Znają algorytmy i założenia obowiązujące w wyszukiwarce Google. Wiedza, praktyka i doświadczenie pozwalają na obserwowanie prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i bieżące modyfikacje, dzięki czemu prowadzone kampanie, są jeszcze bardziej efektywne.
Jest to zdecydowana przewaga agencji Google Ads nad freelancerem. Jedna osoba nie będzie w stanie zastąpić szerokiej grupy specjalistów, którzy wymieniają się wiedzą i doświadczeniem.
Zgarnij 10% rabatu na pierwsze zamówienie!
Zapisz się do naszego newslettera, w którym dzielimy się tajnikami marketingu i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie!
Elastyczne i spersonalizowane działania
Wybór na rynku jest ogromny. Możesz szukać współpracy zarówno wśród największych agencji Google, jak i wśród mniejszych agencji, które pomimo mniejszego zespołu pracowników notują ogromne sukcesy na rynku marketingu B2B. Dla przykładu nasza agencja SEO to ponad 170 000 000 wygenerowanej sprzedaży i 100% zadowolonych Klientów.
To jeden z powodów, przez który oferowane działania w zakresie SEM i Google Ads będą spersonalizowane i opracowane w ściśle indywidualny sposób. Masz pewność, że zostaniesz wysłuchany, zrozumiany, a Twoje potrzeby zostaną uwzględnione. W kampaniach Google Ads indywidualne podejście ma naprawdę duże znaczenie.
Kompleksowość świadczonych usług
Co to oznacza? Pełen zakres usług w jednym miejscu. Możesz liczyć na:
- stworzenie strategii marketingowej;
- tworzenie kampanii reklamowej Google;
- zarządzanie słowami kluczowymi;
- analizę osiąganych wyników;
- modyfikację kampanii w razie potrzeby;
- regularne raportowanie osiąganych rezultatów;
- stały i płynny kontakt ze specjalistami z agencji SEM;
- darmową edukację w cenie (nasi specjaliści SEM i SEO pomogą Ci lepiej zrozumieć świat marketingu internetowego).
Skuteczne reklamy Google dzięki wiedzy i doświadczeniu
Google Ads pozwala na skuteczne wypromowanie strony internetowej w sieci. Działając jednak bez pakietu rzetelnej i aktualnej wiedzy, kampania reklamowa może być jednak całkowicie nieskuteczna. Współpraca z agencją Rodin.pl to gwarancja merytorycznej wiedzy i doświadczenie, które jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu w sieci reklamowej Google.
Wybór agencji Google Ads – czym się kierować?
Jeśli już zdecydowałeś się na współpracę z agencją SEM, to na pewno zależy Ci na specjalistach najwyższej jakości, którzy będą wyróżniać się profesjonalizmem i wiedzą. Jak znaleźć taką agencję? Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 podstawowe kryteria, które zawsze powinieneś mieć na uwadze.
Doświadczenie i odpowiednie kompetencje
Już podczas pierwszych rozmów przed zawarciem umowy upewnij się, że agencja ma wiedzę i umiejętności nie tylko w zakresie technicznej obsługi kampanii, ale również w zakresie tworzenia strategii reklamowej i optymalizacji stron internetowych. Sprawdź też wszechstronność wiedzy, np. są różne rodzaje kampanii Google – upewnij się, że agencja potrafi zrealizować je wszystkie.
Referencje i opinie innych klientów
Sprawdź, jakie rezultaty agencja osiągnęła dla innych firm i czy są one zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Koniecznie zapoznaj się też z doświadczeniem firmy i zespołem, który tworzy daną agencję. Wszystkie informacje powinny znajdować się w usystematyzowanej formie w zakładce „O nas„.
Transparencja i komunikacja
Określ preferowane przez Ciebie formy komunikacji, np. w sprawie raportów na temat prowadzonej kampanii oraz sprawdź, jak często agencja będzie dostarczać informacje o osiąganych rezultatach. To ważne, żebyś wiedział, za co płacisz.
Wybór agencji SEM do obsługi kampanii Google Ads powinien być przemyślany. Wybierając odpowiedniego partnera, masz większą pewność, że Twoje kampanie będą prowadzone profesjonalnie i osiągną zamierzone cele.
Pierwsze spotkanie – jakie odniosłeś wrażenie?
Słyszałeś powiedzenie: „Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, bo robi się je tylko raz”? Nie inaczej jest w relacjach biznesowych. Jeśli chcesz powierzyć działania SEM lub obsługę kampanii Google wybranej agencji reklamowej, podejdź poważnie i na chłodno do pierwszego spotkania.
Jeśli już na pierwszym spotkaniu cokolwiek Cię zaniepokoiło, masz wątpliwości lub jesteś niezadowolony z kontaktu, może to być czerwony alarm. W tej sytuacji lepiej jeszcze się rozejrzeć i podjąć inne rozmowy, chociażby dla porównania. Zwróć uwagę, jakie zadawano Ci pytania? Czy rozmowa była konkretna i rzeczowa, czy raczej schematyczna? Agencja już na pierwszym spotkaniu powinna być przygotowana do rozmowy o kampaniach najlepszych dla Twojej branży, wykazać zainteresowanie Twoją działalnością i ogólnie znać jej specyfikę.
Czego powinieneś oczekiwać od agencji SEM?
Tutaj konkretnie, bo powinieneś oczekiwać przede wszystkich konkretów. Wśród nich są:
- Uczciwość i transparentność – Jasno sprecyzowana umowa (określająca czas trwania, okres wypowiedzenia itp.), precyzyjnie określony koszt, brak „kruczków”, rzeczowe odpowiedzi na zadawane pytania.
- Dostępność i elastyczność – Ty jesteś usługobiorcą, płacisz za współpracę. Masz zatem prawo oczekiwać kontaktu, odpowiadania Twoim potrzebom i wysłuchiwania Twoich oczekiwań. Dobra agencja powinna elastycznie dostosowywać działania do indywidualnych i specyficznych potrzeb Twoich i Twojej firmy.
- Jasne raportowanie efektów kampanii – Dobry specjalista nie wstydzi się wyników swojej pracy i bez problemu je udostępnia, bo wie, że nie ma nic do ukrycia. Dzięki temu będziesz wiedział, czy inwestycja w reklamy była dla Ciebie opłacalna.
Najczęstszy błąd przy wybieraniu agencji SEM
Twój budżet na reklamę jest ściśle określony i ograniczony? Musisz wiedzieć, że nie jesteś sam, bo większość firm ma ograniczenia w zakresie budżetu na marketing internetowy. Niemniej, jednym z najczęstszych błędów popełnianych przy wyborze agencji SEM jest zwracanie uwagi wyłącznie na niską cenę. Oczywiście jest to bardzo istotne, ale nie powinno się znajdować w TOP 3 kryteriów, na podstawie których podejmiesz decyzję. Wybór agencji, który oprzesz wyłącznie na cenie, może doprowadzić do tego, że tylko stracisz pieniądze, bo kampania w ogóle nie przyniesie efektów.
Niskie ceny mogą oznaczać brak odpowiednich zasobów, doświadczenia lub kompetencji. Agencja SEM, która oferuje swoje usługi po bardzo niskich stawkach, może nie być w stanie zapewnić odpowiedniego poziomu wsparcia i skuteczności kampanii.
Mała czy duża agencja SEM?
Załóżmy, że jesteś już zdecydowany, chcesz poszukać idealnej agencji marketingowej i stajesz przed kolejnym pytaniem – duży gracz na rynku czy mniejsza, lokalna agencja? Prowadzenie kampanii Google Ads ma zarówno plusy oraz minusy w jednym, jak i w drugim przypadku. Spróbujmy jednak zastanowić się, co będzie lepsze?
Chcesz dowiedzieć się, jakie pytania zadać Agencji SEO?
Poznaj 10 kluczowych aspektów, które musisz poznać przed rozpoczęciem współpracy!
Wpisz swojego maila, a prześlemy Ci naszego e-booka “10 pytań, które musisz zadać, zanim zatrudnisz agencję SEO”
Plusy dużych agencji Google
- Większa agencja to więcej klientów, dzięki którym firma może pochwalić się większym doświadczeniem niż mniejsze agencje, to może przełożyć się pozytywnie na jakość prowadzonych kampanii swoich klientów.
- Posiadają jeszcze bardziej rozbudowane zespoły specjalistów, takich jak analitycy danych, projektanci, copywriterzy czy specjaliści ds. kampanii reklamowych. Dzięki temu mają większą zdolność do dostarczania kompleksowych usług.
- Duże agencje Google często mają dostęp do nowych funkcji i beta testów w Google Ads. Mogą testować i wdrażać najnowsze narzędzia i rozwiązania reklamowe, co może przynieść przewagę konkurencyjną.
Minusy największych agencji Google
- Wyższe koszty. Pamiętaj, że decydując się na rozpoznawalną agencję, znaną na rynku, dopłacasz za jej prestiż, który niekoniecznie stawia ją wyżej, niż małe agencje. Czy warto? Zostawiamy do Twojej decyzji. Naszym zdaniem niekoniecznie. Nikt przecież nie lubi tracić pieniędzy. Pamiętaj też, że wielkość nie zawsze przekłada się na jakość usług. Możemy to porównać do sklepów internetowych. Duże sklepy internetowe, choć oferują szeroki asortyment, to bardzo często „wkrada się” tam niska jakość i słaby kontakt z Klientem w przypadku reklamacji, uwag czy zwrotów.
- Bardzo duża agencja, to bardzo dużo klientów i jest to zarówno plus jak i minus. Z jednej strony firma może pochwalić się bogatym doświadczeniem, ale też nie zagwarantuje Ci personalizacji, bo być może nie będzie miała na to czasu. Przy dużej ilości klientów można wejść w schematy działania, które używa się później do innych, podobnych firm.
- W przypadku dużych agencji proces komunikacji i interakcji może być ograniczony. Możesz nie mieć dostępu do kontaktu w dowolnym momencie, bo np. firma może określać cykle kiedy i jak długo będzie w stanie z Tobą porozmawiać.
Plusy mniejszych agencji
- Mniejsze agencje często oferują bardziej indywidualne podejście do Twoich potrzeb i celów i większą elastyczność w opracowywaniu strategii reklamowej. Mogą dostosować się do zmieniających się warunków rynkowych i szybko reagować na zmieniające się trendy. Nie jesteś jednym z wielu – jesteś ważny.
- Małe firmy są w stanie skupić się na indywidualnej obsłudze i zapewnić Ci więcej uwagi. To znacząco poprawia jakość komunikacji i prowadzi do utrzymywania lepszych relacji biznesowych.
- Mniejsze agencje SEM często oferują bardziej konkurencyjne ceny w porównaniu do dużych agencji. Mogą mieć niższe koszty operacyjne, co przekłada się na ceny bardziej przystępne dla Ciebie.
Minusy mniejszych agencji
- Mniejsza rozpoznawalność marki, co może powodować pewne obawy dotyczące wiarygodności i skuteczności ich usług. Pamiętaj jednak, że zawsze warto wyrażać swoje wątpliwości – a może firma będzie w stanie szybko i skutecznie je rozwiać?
- Mogą nie dysponować rozległymi narzędziami analitycznymi lub dostępem do bardzo zaawansowanych technologii.
- Mniejsze firmy mogą, choć nie muszą, mieć ograniczenia dotyczące obsługi klientów na dużą skalę lub brak zasobów na realizację bardziej złożonych projektów.
Google Ads wymaga skupienia i zaangażowania. Jeśli będziesz jednym z wielu, możesz być ograniczony jeśli chodzi o możliwość wpływania na działania agencji. Pracownik agencji, która jest mniejsza, może być dużo bardziej do Twojej dyspozycji, niż w tych największych. Ja głosuję na mniejszą agencję, a Ty?
Maksymalizuj przychody z wiodącą agencją SEM w Polsce
Google Ads kojarzy Ci się tylko z kosztami? Nie musi tak być! Nasze kampanie to samofinansujące się projekty i to wcale nie jest pusty slogan i słowa bez pokrycia, a praktyka, za którą idą sukcesy wielu firm. Dążymy do dostarczania klientom realnych wyników, zwiększając ich przychody z pozycjonowania i Google Ads. Regularnie sprawdzamy współczynnik konwersji i optymalizujemy działania, aby zapewnić naszym klientom, jak największe zyski.
Dzięki efektywnej optymalizacji znacząco obniżyliśmy koszty kampanii i kliknięć ponoszone przez naszych Klientów. Skoncentrowaliśmy się na precyzyjnym doborze słów kluczowych o niskiej konkurencji oraz wyeliminowaniu niepożądanych grup docelowych. Robimy to dobrze i to się opłaca każdej ze stron!
Zajmiemy się marketingiem w Twojej firmie!
Wypełnij formularz i otrzymaj darmową wycenę:
Prowadzenie kampanii z zakresu marketingu internetowego (SEM)
Czas na krótkie podsumowanie. Jesteśmy pewni, że już wiesz, jaki potencjał dla Ciebie i Twojej firmy niosą kampanie SEM Google Ads? Wykorzystaj tę szansę i skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc. Wybierz najlepszą agencję SEM i SEO.
Pamiętaj, że prowadzenie kampanii SEM, w tym przy wykorzystaniu Google Ads przez profesjonalną agencję marketingową obejmuje tworzenie strategii, optymalizację kosztów, dostęp do szerokiego grona specjalistów, monitoring wyników oraz wsparcie i kontakt na każdym etapie współpracy. Wszystkie te kompleksowe usługi z zakresu marketingu internetowego znajdziesz w RodIN.