Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

google ads - jak zacząć

Reklama w Google Ads – jak zacząć tworzenie kampanii krok po kroku?

Jak zacząć tworzenie kampanii krok po kroku? Przygotowaliśmy poradnik dla początkujących, z którego dowiesz się, jak działają reklamy Google Ads i jak ustawić swoją pierwszą płatną reklamę.

Choć masz do wyboru wiele opcji promocji, prędzej czy później prawdopodobnie rozważysz wykorzystanie Google Ads. I wiesz co? To będzie świetna decyzja! Reklamy płatne umożliwiają szybkie dotarcie do potencjalnych klientów aktywnie poszukujących Twoich produktów lub usług, generując wysokiej jakości ruch na Twojej stronie internetowej.

Czytaj dalej
Jak dodać firmę w Mapach Apple

Jak dodać firmę w Mapach Apple?

Masz swoją firmę? Zadbaj o jej widoczność w sieci. Z naszą instrukcją dowiesz się, jak dodać firmę w Mapach Apple, a więc błyskawicznie zarejestrujesz ją w Apple Maps. To zajmie Ci tylko 5 minut.

Czytaj dalej
co to jest grupa docelowa

Co to jest grupa docelowa i jak skutecznie ją zdefiniować?

Każda firma, która chce odnieść sukces, powinna zacząć swoje działania od identyfikacji grupy docelowej. To właśnie od tego etapu zależy, czy prowadzone działania marketingowe będą skuteczne, a produkty i usługi znajdą swoich odbiorców. Z tego artykułu dowiesz się, jak precyzyjnie zdefiniować swoją grupę docelową i jak wykorzystać tę wiedzę do zwiększenia sprzedaży, budowania relacji z klientami i rozwijania swojego biznesu w internecie!

Czytaj dalej
Czym jest design thinking?

Czym jest design thinking?

Innowacyjna strategia, angażowanie klientów i rozwiązywanie ich problemów, a przy tym budowanie trwałej lojalności? Zobacz ile możesz zyskać dzięki design thinking, które wynika z konieczności zmiany tradycyjnych modeli marketingowych na bardziej innowacyjne podejście.

Innowacyjna strategia, angażowanie klientów i rozwiązywanie ich problemów, a przy tym budowanie trwałej lojalności? Zobacz ile możesz zyskać dzięki design thinking, które wynika z konieczności zmiany tradycyjnych modeli marketingowych na bardziej innowacyjne podejście.

Czytaj dalej
Płatna reklama w wyszukiwarkach

Skuteczna płatna reklama w wyszukiwarkach – poznaj podstawy i stwórz własną strategię

Czym dokładnie charakteryzuje się płatna reklama w wyszukiwarkach i jakie są jej rodzaje? Jakie korzyści możesz osiągnąć inwestując w PPC i za co właściwie zapłacisz – za kliknięcie, obejrzenie, a może wyświetlenie? Wokół tego tematu zawsze pojawia się mnóstwo pytań, dlatego postanowiliśmy przedstawić Ci kompendium wiedzy o skutecznej płatnej reklamie w wyszukiwarkach.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację