Agencja SEO Gdańsk – skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Jak wybrać odpowiednią Agencję SEO w Gdańsku? Lepiej pozycjonować swoją stronę samemu, czy skorzystać z usług outsourcingu? A może warto rozważyć inny sposób marketingu? Na te pytania (ale także inne) odpowiadam w poniższym artykule.
Agencja SEO z Gdańska

Spis treści

Zamów darmowy audyt SEO
Twojej strony!

Wypełnij formularz, a my przygotujemy dla Ciebie
analizę SEO Twojej strony!

Agencja SEO z Gdańska specjalizuje się w pozycjonowaniu stron internetowych Gdańsk. Sprawdź, jak skutecznie pomagamy lokalnym firmom umieszczać ich strony internetowe wysoko w wynikach wyszukiwania w Google i narzędziach AI! Dzięki naszym działaniom strona jednego z naszych klientów pojawia się w wynikach wyszukiwania na ponad 160 słów kluczowych. Zobacz, jak to zrobiliśmy. A tak naprawdę, to tylko jeden przykład, bo marketing lokalny to nasza specjalność, a w Trójmieście nie mamy sobie równych!

Jeden z naszych klientów – hipnoterapeuta z lokalnego gabinetu – ponad 23,9 tys. wyświetleń w Google. Pokazuje to ogromny potencjał, jaki drzemie w dobrze zrobionym lokalnym SEO.

Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie stron w Gdańsku – dobrze trafiłeś. W agencji Rodin skutecznie pozycjonujemy strony klientów, pomagając im trafić z produktami do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki naszym działaniom strony www w krótkim czasie znajdują się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania w Google.

Zarówno lokalne firmy, jak i większe przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, mogą korzystać z usług naszych specjalistów. Pokażemy Ci, jak skutecznie konkurować na rynku lokalnym, krajowym, a nawet zagranicznym.

Pozycjonowanie SEO, Pozycjonowanie w AI

Zobacz naszą ofertę pozycjonowania SEO.

Pozycjonowanie stron internetowych to obecnie fundament strategii marketingowych w firmach. Bez podjęcia odpowiednich działań, związanych z pozycjonowaniem stron, witryna firmy nie będzie dobrze widoczna w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjonowanie lokalne w Gdańsku pozwala na skuteczne dotarcie do klientów i budowanie silnej pozycji w regionie.

Dlaczego tak bardzo to podkreślamy? Bo przedsiębiorcy (w szczególności startupy i młode firmy) nierzadko strategię marketingową opierają na działaniach mających zasięg krajowy, zapominając o tym, że lokalne pozycjonowanie ma zupełnie inne zalety i wymaga odmiennego podejścia.

Pozycjonowanie lokalne to nie jest po prostu „mniejsza wersja” SEO krajowego. To kompletnie inna gra z własnymi regułami. Podczas gdy w SEO krajowym konkurujeszz tysiącami firm z całego kraju o szerokie frazy typu „usługi księgowe”, w lokalnym SEO walczysz z kilkudziesięcioma podmiotami o frazy jak „księgowy Gdańsk” czy „biuro rachunkowe Wrzeszcz”.

Zgarnij 10% rabatu na pierwsze zamówienie!

Zapisz się do naszego newslettera, w którym dzielimy się tajnikami marketingu i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie!

Rodin – agencja SEO Gdańsk

Rodin Agencja marketingu B2B. Marketing Twojej firmy

Jesteśmy zespołem specjalistów SEO z Gdańska, dla których skuteczny marketing internetowy jest pasją. Nasz zespół to doświadczeni eksperci SEO, którzy od lat działają w branży SEO i stale podnoszą swoje kwalifikacje. Usługi pozycjonowania strony świadczymy od wielu lat i cieszymy się gronem zadowolonych klientów.

Sukcesy naszych klientów


Dzięki optymalizacji SEO Twoja strona znajdzie się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania Google. 

Nasze etapy pozycjonowania

Wdrożenie i optymalizacja – regularne monitorowanie, raportowanie i aktualizacje.

Audyt SEO – analiza techniczna i słów kluczowych, raport widoczności.

Strategia – badanie konkurencji i opracowanie planu działań zgodnie z branżą i trendami.

Content – przygotowanie i publikacja zoptymalizowanych treści.

Zobacz, co mówią nasi klienci

Profesjonalny i skuteczny proces pozycjonowania stron internetowych

Nasze działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych przyniosły wiele korzyści dla naszych klientów. Przykładowe sukcesy osiągnięte w strategii pozycjonowania lokalnego to:

  1. Wzrost 10-krotny udziału występowania w wyszukiwaniach w Google na lokalne frazy kluczowe oraz lokalnych słów kluczowych, co przełożyło się na lepszą widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.
  2. Po analizie audytu strony internetowej napisanie artykułów pod lokalne SEO, dzięki czemu widoczność strony wzrosła dwukrotnie, a potencjalni klienci łatwiej trafiają na ofertę.
  3. Zwiększenie widoczności strony w wizytówce Google Moja Firma oraz na mapach Google, co ułatwia pozyskanie klientów z rynku lokalnego.
  4. Skuteczne użycie lokalnych fraz kluczowych – wzrost wejść na stronę nawet 8-krotny, co w kolei przekłada się na wzrost sprzedaży i konkurencyjność branży.
  5. Zmniejszenie kosztów pozycjonowania, dzięki optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek i stworzeniu odpowiednich treści pod kompleksowe, lokalne pozycjonowanie stron oraz regularne aktualizowanie danych w mapach Google.

Przykład jednego z naszych klientów, który od początku współpracy z Rodin stawia na pozycjonowanie lokalne. Frazy lokalne, takie jak „szkoła włoskiego Gdańsk” czy „kurs języka włoskiego Gdynia”, konsekwentnie utrzymują pierwsze miejsca.

Kompleksowe usługi SEO obejmują nie tylko optymalizację pod kątem wyszukiwarek, ale także działania w mediach społecznościowych, regularne aktualizowanie wizytówki w mapach Google oraz analizę potrzeb odbiorców. Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga indywidualnej strategii SEO, uwzględniającej konkurencyjność branży i specyfikę lokalnych słów kluczowych.

Działania SEO przekładają się na:

  • wzrost widoczności witryny,
  • pozyskanie klientów,
  • osiąganie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Regularne aktualizowanie danych w mapach Google oraz prowadzenie działań w mediach społecznościowych jest szczególnie ważne dla sklepów internetowych i firm lokalnych. Skuteczna strategia SEO powinna być dostosowana do potrzeb odbiorców i specyfiki branży, co w kolei przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe.

Audyt SEO Twojego biznesu – tak rozpoczyna się pozycjonowanie Gdańsk

Audyt SEO to fundament skutecznego pozycjonowania stron internetowych. To właśnie od niego zaczyna się droga do lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania Google.

Dzięki szczegółowej analizie strony możemy zidentyfikować jej słabe punkty oraz obszary wymagające poprawy, zarówno pod kątem technicznym, jak i treściowym.

Audyt SEO pozwala także na ocenę, jak Twoja strona wypada w wynikach wyszukiwania na tle konkurencji oraz czy jest odpowiednio zoptymalizowana pod kątem lokalnych fraz kluczowych. To niezwykle ważne, jeśli zależy Ci na dotarciu do nowych klientów z konkretnego regionu.

Regularne przeprowadzanie audytu SEO umożliwia szybkie reagowanie na zmiany w algorytmach Google i utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przekłada się na wzrost liczby odwiedzin i pozyskanie nowych klientów.

Twórz treści, które przyciągają i konwertują

Publikowanie byle czego, byle często? To nie zadziała. Konkurencja wie, że liczy się jakość treści, a nie tylko to, jak często coś wrzucasz na stronę.

Tworzenie wartościowych treści to jeden z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Dobrze przygotowane teksty nie tylko przyciągają uwagę potencjalnych klientów, ale także budują zaufanie do marki i zachęcają do skorzystania z oferty.

Kluczowe jest, aby treści były zoptymalizowane pod kątem odpowiednich słów kluczowych, co zwiększa szanse na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Wartościowe treści odpowiadają na potrzeby odbiorców, rozwiązują ich problemy i inspirują do działania. Dzięki temu Twoja strona zyskuje większą widoczność, a odwiedzający chętniej stają się płacącymi klientami.

Pamiętaj, że regularne tworzenie wartościowych treści to inwestycja w długofalowy rozwój i skuteczność pozycjonowania stron internetowych.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych w Rodin już od 1090 miesięcznie

Każdy z dostępnych u nas pakietów obejmuje audyt SEO, podłączenie narzędzi SEO i miesięczne raportowanie. Ostateczna cena zależy od ilości fraz kluczowych, które będą pozycjonowane, a także od dodatkowych usług, które wybierzesz.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami w zakresie pozycjonowania stron, zamów bezpłatną wycenę. Wysłuchamy Twoich potrzeb i oczekiwań, ale uwzględnimy też budżet, jaki chcesz przeznaczyć na przygotowanie i realizację strategii pozycjonowania strony Twojej firmy.

Zgarnij 10% rabatu na pierwsze zamówienie!

Zapisz się do naszego newslettera, w którym dzielimy się tajnikami marketingu i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie!

Dwa rodzaje pozycjonowania stron internetowych

W ramach działań SEO proces pozycjonowania stron możemy podzielić na globalny i lokalny. Tak jak pisaliśmy na początku, te dwa zagadnienia różnią się od siebie i mają różne cele.

Pozycjonowanie globalne

Pozycjonowanie globalne to wyszukiwanie po ogólnych frazach. Mamy tu bardziej złożone działania, które są jednak bardziej efektywne. Globalne SEO będzie świetnym rozwiązaniem dla firm, które kierują swoje usługi do klientów z całej Polski. Jako przykłady wyszukiwanych fraz można wskazać: słuchawki bezprzewodowe, kurs BHP online, czy też stroje kąpielowe.

Zatem, jeśli posiadasz kilka wersji językowych swojej strony, może być ona pozycjonowana na rynku w innym języku. Dzięki takim działaniom masz szansę pozyskać klientów zagranicznych.

Pozycjonowanie globalne jest procesem zaawansowanym, a więc trudniejszym. Wynika to ze znacznie większej konkurencji i wymusza podjęcie szerszych działań, niż w przypadku rynku lokalnego.

Pozycjonowanie globalne – Explain Visually (Case Study)

Explain Visually zmagało się z niską widocznością i ruchem organicznym. Wdrożyliśmy zaawansowane działania SEO, zoptymalizowaliśmy strukturę witryny oraz przygotowaliśmy dedykowany plan content marketingu.

Już w ciągu 6 miesięcy widoczność w Google wzrosła trzykrotnie, a liczba zapytań ofertowych znacząco się zwiększyła – co przełożyło się na realny wzrost przychodów klienta. Zobacz Case Study.

Lokalne pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie lokalne jest szczególnie korzystne dla lokalnych firm, które chcą dotrzeć do lokalnych klientów oraz zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania na danym obszarze.

Lokalne pozycjonowanie stron to działania SEO, które mają służyć promowaniu firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania, czyli na określonym terenie. Jest to idealne rozwiązanie na reklamę Twojej firmy w internecie w taki sposób, żeby docierała do jak największej liczby potencjalnych klientów, znajdujących się w Twojej okolicy. Kluczowe jest tutaj dobranie odpowiednich lokalnych słów kluczowych, które zwiększą widoczność firmy w regionie.

Pozycjonowanie lokalne umożliwia oferowanie klientom, np. z Gdańska usług Twojej gdańskiej firmy.

Zastanawiając się, czy warto skupiać się na pozycjonowaniu lokalnym, warto wziąć pod uwagę, że:

  • wielu użytkowników szuka usług, czy produktów w niedalekiej odległości od miejsca, w którym się znajduje,
  • użytkownicy często potrzebują określonego produktu lub usługi (np. „kosmetolog Gdańsk”) i nie jest możliwe, żeby pozyskali go gdzieś indziej niż w miejscu, w którym obecnie się znajdują,
  • pozycjonowanie lokalne z reguły jest tańsze.

Ciekawostka! Czy wiesz, że według danych z serwisów Searchengineland.com i Business2community.com aż 46% wszystkich wyszukiwań w Google ma charakter lokalny? Odpowiedź nasuwa się sama — warto zadbać o lokalną widoczność strony internetowej Twojej firmy!

Pozycjonowanie lokalne – Belle Parole (Case Study)

Jak to wszystko się zaczęło? Rozpoczęliśmy od nowoczesnej strony internetowej, następnie zoptymalizowaliśmy SEO, uruchomiliśmy kampanie Google Ads i Meta Ads oraz mailingowe.

Dzięki kompleksowej strategii marketingowej dla Belle Parole – szkoły języka włoskiego – ich przychody wzrosły o ponad 300 000% w ciągu dwóch lat. Zobacz Case Study.

Pozycjonowanie globalne a pozycjonowanie lokalne – różnice

W teorii te dwa pojęcia są do siebie bardzo podobne — finalnie w obu przypadkach chodzi o jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Pożądanym efektem jest osiągnięcie i (co bardzo ważne) utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Ogromną różnicą jest jednak grupa docelowa oraz dobór słów kluczowych.

W przypadku pozycjonowania lokalnego chcemy dotrzeć do osób, które są zainteresowane danym produktem lub usługą, w określonym regionie. Lokalne SEO może się skupiać na konkretnym mieście. W takim przypadku przykładem wyszukiwanych fraz mogą być np. radca prawny Gdańsk, wsparcie IT Podlasie, czy dentysta Szczecin. Słowa kluczowe kierują wyszukiwanie na konkretny region, co pozwala użytkownikowi znaleźć dokładnie to czego szuka, w konkretnym miejscu.

Pozycjonowanie globalne to z kolei wyszukiwanie po ogólnych frazach. Mamy tu bardziej złożone działania, które są jednak bardziej efektywny. Globalne SEO będzie świetnym rozwiązaniem dla firm, które kierują swoje usługi do klientów z całej Polski. Jako przykłady wyszukiwanych fraz można wskazać: słuchawki bezprzewodowe, kurs BHP online, czy też stroje kąpielowe.

Dlaczego warto wybrać marketing lokalny?

Można powiedzieć, że na to pytanie poniekąd odpowiedzieliśmy powyżej, ale poświęćmy temu zagadnieniu jeszcze kilka słów. Czy słyszałeś może o tzw. ślepocie banerowej? Nie, to nie kolejna choroba cywilizacyjna 😉 Chodzi po prostu o to, że bannery są coraz mniej zauważalne przez odbiorców. Chcę w tym miejscu nawiązać do tego, że tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Zdecydowanie większe efekty osiągniesz, wykorzystując potencjał SEO i skutecznego pozycjonowania, niż dystrybuując ulotki Twojej firmy.

Zapraszamy na bezpłatną
konsultację!

Zobacz! Poniżej masz tylko niektóre z ogromnych korzyści, jakie może przynieść marketing lokalny. Myślę, że nie ma już wątpliwości, że to skuteczna i efektywna strategia. Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

Wyszukiwania Google RodIN

Dotrzesz do grupy, która potrzebuje usług Twojej firmy, w okolicy, w której działasz

Aż 95% użytkowników, którzy poszukują konkretnego produktu lub usługi w swojej lokalizacji, zaczyna poszukiwania od wyszukiwarki. Dlatego dobre pozycjonowanie Twojej strony, w ramach marketingu lokalnego, pomoże Ci zwiększyć rozpoznawalność marki i uzyskać więcej odwiedzin Twojej strony internetowej.

Nie musisz robić wszystkiego sam!

Sprawdź, jakie zadania możesz bezpiecznie i skutecznie delegować agencji marketingowej, aby zyskać czas na rozwój biznesu i skupić się na tym, co naprawdę ważne.

Pobierz praktyczną listę i zobacz, jak odciążyć swój zespół, zwiększyć efektywność działań i szybciej osiągnąć cele.

Nie rób wszystkiego sam!

Zobacz, co możesz delegować agencji, by zyskać czas i przyspieszyć rozwój.

Jest świetnym rozwiązaniem, jeśli dopiero ruszyłeś ze swoją firmą w sieci

Wychodzenie z ofertą najpierw do potencjalnych klientów z Twojej okolicy to świetny sposób na pozyskanie pierwszych klientów i pozytywnych opinii na temat Twojej firmy. Wynika to z tego, że działając na danym obszarze, znasz lokalną społeczność i wiesz, czego odbiorcy mogą potrzebować. W ten sposób masz szanse tworzyć spersonalizowaną ofertę i dobrać działania promocyjne do konkretnej grupy docelowej.

Z marketingiem lokalnym zbudujesz pozytywny wizerunek firmy

Obecnie nie wystarczy już tylko być obecnym w sieci. Bezsprzecznie jest to jeden z głównych obszarów promocyjnych firm. Wykorzystując marketing lokalny, zyskasz rozpoznawalność w Twojej okolicy i odpowiednią prezentację firmy w sieci. 

Niższe koszty, niż w przypadku pozycjonowania globalnego

Pozycjonowanie globalne to dużo bardziej zaawansowane zagadnienie, które wymaga szeregu dodatkowych, złożonych czynności. Koszt pozycjonowania lokalnego jest zazwyczaj niższy niż w przypadku działań globalnych, dlatego pozycjonowanie lokalne to super opcja, jeśli Twój budżet jest ograniczony.

Skuteczne pozycjonowanie lokalne — Gdańsk

Wszystkie wyszukiwarki internetowe to systemy, które działają na podstawie inteligencji, która rozwija się i dostosowuje na podstawie wyszukiwanych fraz, aktywności użytkowników i „klikalności” niektórych tytułów. Tak naprawdę przez to proces pozycjonowania stron jest złożony i ciągły.


Obecnie najpopularniejsze jest pozycjonowanie stron internetowych pod wyszukiwarkę Google. Konkurencja tutaj jest ogromna. Nic dziwnego, bo każda firma chce się znaleźć na szczycie wyników wyszukiwania.

W naszej agencji marketingu internetowego, w ramach strategii lokalnego pozycjonowania strony każdego z naszych klientów, uwzględniamy działania ciągłe. Analizujemy wyniki dotychczasowych czynności, na bieżąco działamy, żeby efekt pozycjonowania stron był satysfakcjonujący i trwały.

Zamów darmową wycenę

Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb

Nasza agencja posiada też doświadczenie oraz odpowiednie narzędzia, którymi wspomagamy się zarówno przy pozycjonowaniu globalnym, jak i pozycjonowaniu lokalnym.

Zainwestuj w rozwój swojej firmy. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak możemy Ci pomóc.

Dlaczego Gdańsk?


Gdańsk to serce Trójmiasta. Jest bardzo mocno rozwiniętym ośrodkiem przemysłu stoczniowego i portowego. Wysoko rozwinięte obszary kulturowe i akademickie przyczyniają się do tego, że Gdańsk stał się istotnym rynkiem biznesowym.

Ciekawostka! Gdańsk jest w czołówce polskich miast, w których młodzi przedsiębiorcy najchętniej otwierają startupy.

Gdańsk jest bez dwóch zdań miastem przeszłości, co potwierdzają również międzynarodowe rankingi. Według rankingu fDI Europejskie Miasta i Regiony Przyszłości 2022/2023 Gdańsk jest na 8 miejscu w kategorii średniej wielkości miast przyjaznych dla biznesu. To wszystko wpływa na fakt, że ludzie z pomysłem, chęciami do pracy i zapałem nie boją się w Gdańsku podejmować ryzyka, zwiększając tym samym potencjał tego miasta.

Gdańsk

Nie bez znaczenia pozostają również czynniki związane z warunkami życia. Gdańsk to miasto, w którym również perspektywy społeczne są bardzo obiecujące, co wpływa na rodziny i bliskich właścicieli firm i pracowników. Teatry, kina, muzea, galerie handlowe, czy dobrze rozwinięta oświata to elementy, które wpływają na pozytywny odbiór Gdańsku.

Dodając do tego bogatą ofertę imprez i festiwali, które wbrew pozorom nie są bez znaczenia przy podejmowaniu decyzji dotyczących biznesu, otrzymujemy szereg argumentów, dlaczego warto prowadzić firmę, ale też współpracować z firmami z Gdańska. Dobre środowisko pracy wpływa na poczucie zadowolenia, satysfakcję z pracy i kreatywność. Otwarta głowa szczęśliwego człowieka to ważny czynnik przy tworzeniu efektywnych strategii SEO.

Pozycjonowanie w Gdańsku

Podstawa SEO: strategia marketingu

Jeśli oprócz pozycjonowania SEO potrzebujesz także skutecznej strategii marketingowej, sprawdź, co możemy Ci zaoferować w tym zakresie.

Wyniki klienta RodIN

Skuteczny audyt, zrozumienie potrzeb klienta i rzetelna analiza sytuacji wyjściowej pomogły nam osiągnąć spektakularne efekty i dotrzeć z ofertą firmy do znacznie szerszego grona odbiorców.


Marketing strategiczny to szereg działań, podejmowanych w oparciu o utworzoną strategię. Gołym okiem można rozpoznać, która firma incydentalnie decyduje się na działania marketingowe, w tym w zakresie pozycjonowania stron, a która działa na podstawie przemyślanej strategii.

Dobrze przygotowana strategia określa grupę docelową oraz najlepsze źródła dotarcia do tej grupy. Ponadto definiuje cele i wartości firmy, a także jasno określa mocne i słabe strony marki. Jest także niejako planem działania, który krok po kroku realizowany, pozwala osiągnąć zamierzone efekty.

Strategia marketingowa jest potrzebna każdej firmie. Działanie bez strategii to trochę błądzenie po omacku. Nieokreślony cel, przypadkowe czynności, duże nakłady finansowe, a efektów brak. Chyba nie warto, prawda?

W naszej agencji marketingowej z Gdańska każdą współpracę, która ma obejmować skuteczne pozycjonowanie stron, rozpoczynamy od przeprowadzenia audytu. Analizujemy dotychczasowe działania, weryfikujemy potencjalne błędy, precyzyjnie określamy cele i w porozumieniu z klientem tworzymy spersonalizowaną strategię nastawioną na konkretne rezultaty.

Content marketing – budowanie wartości i widoczności marki

Content marketing to nieodłączny element skutecznej strategii pozycjonowania stron internetowych. Polega na systematycznym tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, które przyciągają uwagę odbiorców i budują pozytywny wizerunek firmy.

Dzięki content marketingowi możesz nie tylko zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania, ale także zbudować trwałe relacje z klientami i wyróżnić się na tle konkurencji. Wysokiej jakości treści pomagają w pozyskiwaniu nowych klientów, zwiększają ruch na stronie i wspierają rozpoznawalność marki. To właśnie content marketing sprawia, że Twoja firma staje się ekspertem w swojej branży, a wartościowe treści przyciągają użytkowników, którzy chętnie wracają po więcej.

Inne rozwiązania, których może
potrzebować Twoja firma

pozycjonoanie stron1b

Pozycjonowanie Stron (SEO)

kampanie reklamowe1b

Google Ads
(SEM)

media spolecznosciowe1b 1

Prowadzenie social
media

doradztwo i szkolenia1b 1

Szkolenia
marketingowe

Podsumowując, strona www to podstawa skutecznego SEO i pierwszy krok do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Odpowiednia optymalizacja strony pod kątem słów kluczowych sprawia, że jest ona lepiej widoczna dla potencjalnych klientów. Podjęte działania SEO mogą mieć wymierne efekty dla sukcesów Twojej firmy. Jeśli potrzebujesz pomocy, by działać skutecznie, skontaktuj się z nami.

Spis treści

Zamów darmowy audyt marketingu !

Sprawdź czy twoje działania marketingowe przynoszą maksimum efektów. Wypełnij formularz i otrzymaj darmowy audyt.

O autorze

Picture of Monika Kaszuba

Monika Kaszuba

Copywriter z pasją. Charakteryzuje się zamiłowaniem do słowa pisanego. Wolny czas lubi poświęcać na czytanie kryminałów i długie spacery nad morzem.

Zapraszam na moje social media:

Chcesz więcej ruchu na stronie?

Otrzymaj darmowy audyt SEO od Rodin i zobacz jak możesz zyskać więcej ruchu na swojej stronie www

Dziękuję, że przeczytałeś(aś) mój artykuł!

Jeśli chcesz żebym pomógł Ci z marketingiem w Twojej firmie - zostaw kontakt do siebie:

Wolisz słuchać niż czytać?

Posłuchaj naszego podcastu!

Umów konsultację