Zamów darmowy audyt SEO Twojej strony!
Sprawdź, jak nasza agencja SEO z Gdańska skutecznie pomaga lokalnym firmom umieszczać ich strony internetowe wysoko w wynikach wyszukiwania w Google! Dzięki naszym działaniom strona jednego z naszych klientów pojawia się w wynikach wyszukiwania na ponad 160 słów kluczowych. Zobacz, jak to zrobiliśmy.
Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie stron w Gdańsku – dobrze trafiłeś. W agencji RodIn skutecznie pozycjonujemy strony klientów, pomagając im trafić z produktami do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki naszym działaniom strony www w krótkim czasie znajdują się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania w Google.
Zobacz naszą ofertę pozycjonowania SEO.
Pozycjonowanie stron internetowych to obecnie jeden z istotniejszych fundamentów strategii marketingowych w firmach. Bez podjęcia odpowiednich działań, związanych z pozycjonowaniem stron, witryna firmy nie będzie dobrze widoczna w wyszukiwarkach internetowych.
Zgarnij 10% rabatu na pierwsze zamówienie!
Zapisz się do naszego newslettera, w którym dzielimy się tajnikami marketingu i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie!
RodIN – agencja SEO Gdańsk
Jesteśmy zespołem specjalistów SEO z Gdańska, dla których skuteczny marketing internetowy jest pasją. Usługi pozycjonowania strony świadczymy od wielu lat i cieszymy się gronem zadowolonych klientów.
Dzięki optymalizacji SEO Twoja strona znajdzie się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania Google.
W naszej firmie pozycjonowanie stron internetowych dzielimy na 4 etapy:
- Szczegółowy audyt dotychczasowych działań, który obejmuje analizę dotychczasowej strony internetowej, określenie słów kluczowych i wygenerowanie raportu pozycji Twojej strony w Google.
- Analiza strategii SEO u konkurencji w Twojej branży i precyzyjne opracowanie strategii.
- Stworzenie planu nowych treści na stronę i ich przygotowanie przez naszych specjalistów.
- Wdrożenie planu, regularne monitorowanie oraz raportowanie wyników i bieżące optymalizacje.
Zobacz, co mówią nasi klienci
Profesjonalny i skuteczny proces pozycjonowania stron internetowych
Nasze działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych przyniosły wiele korzyści dla naszych klientów. Przykładowe sukcesy osiągnięte w strategii pozycjonowania lokalnego to:
- Wzrost 10-krotny udziału występowania w wyszukiwaniach w Google na lokalne frazy kluczowe.
- Po analizie audytu strony internetowej napisanie artykułów pod lokalne SEO, dzięki czemu widoczność strony wzrosła dwukrotnie.
- Zwiększenie widoczności strony w wizytówce Google Moja Firma.
- Skuteczne użycie lokalnych fraz kluczowych – wzrost wejść na stronę nawet 8-krotny.
- Zmniejszenie kosztów pozycjonowania, dzięki optymalizacji strony pod lokalne SEO i stworzeniu odpowiednich treści pod kompleksowe, lokalne pozycjonowanie stron.
Strony naszych klientów są w TOP 3 wyników wyszukiwania w Google.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?
Każdy z dostępnych u nas pakietów obejmuje audyt SEO, podłączenie narzędzi SEO i miesięczne raportowanie. Ostateczna cena zależy od ilości fraz kluczowych, które będą pozycjonowane, a także od dodatkowych usług, które wybierzesz.
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami w zakresie pozycjonowania stron, zamów bezpłatną wycenę. Wysłuchamy Twoich potrzeb i oczekiwań, ale uwzględnimy też budżet, jaki chcesz przeznaczyć na przygotowanie i realizację strategii pozycjonowania strony Twojej firmy.
Zgarnij 10% rabatu na pierwsze zamówienie!
Zapisz się do naszego newslettera, w którym dzielimy się tajnikami marketingu i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie!
Dwa rodzaje pozycjonowania stron internetowych
W ramach działań SEO proces pozycjonowania stron możemy podzielić na globalny i lokalny. Te dwa zagadnienia różnią się od siebie i mają różne cele.
Pozycjonowanie globalne
Pozycjonowanie globalne to z kolei wyszukiwanie po ogólnych frazach. Mamy tu bardziej złożone działania, które są jednak bardziej efektywne. Globalne SEO będzie świetnym rozwiązaniem dla firm, które kierują swoje usługi do klientów z całej Polski. Jako przykłady wyszukiwanych fraz można wskazać: słuchawki bezprzewodowe, kurs BHP online, czy też stroje kąpielowe.
Zatem, jeśli posiadasz kilka wersji językowych swojej strony, może być ona pozycjonowana na rynku w innym języku. Dzięki takim działaniom masz szansę pozyskać klientów zagranicznych.
Pozycjonowanie globalne jest procesem zaawansowanym, a więc trudniejszym. Wynika to ze znacznie większej konkurencji i wymusza podjęcie szerszych działań, niż w przypadku rynku lokalnego.
Lokalne pozycjonowanie stron
Lokalne pozycjonowanie stron to działania SEO, które mają służyć promowaniu firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania, czyli na określonym terenie. Jest to idealne rozwiązanie na reklamę Twojej firmy w internecie w taki sposób, żeby docierała do jak największej liczby potencjalnych klientów, znajdujących się w Twojej okolicy.
Pozycjonowanie lokalne umożliwia oferowanie klientom, np. z Gdańska usług Twojej gdańskiej firmy.
Zastanawiając się, czy warto skupiać się na pozycjonowaniu lokalnym, warto wziąć pod uwagę, że:
- wielu użytkowników szuka usług, czy produktów w niedalekiej odległości od miejsca, w którym się znajduje,
- użytkownicy często potrzebują określonego produktu lub usługi (np. „kosmetolog Gdańsk”) i nie jest możliwe, żeby pozyskali go gdzieś indziej niż w miejscu, w którym obecnie się znajdują,
- pozycjonowanie lokalne z reguły jest tańsze.
Ciekawostka! Czy wiesz, że według danych z serwisów Searchengineland.com i Business2community.com aż 46% wszystkich wyszukiwań w Google ma charakter lokalny? Odpowiedź nasuwa się sama — warto zadbać o lokalną widoczność strony internetowej Twojej firmy!
Pozycjonowanie globalne a pozycjonowanie lokalne – różnice
W teorii te dwa pojęcia są do siebie bardzo podobne — finalnie w obu przypadkach chodzi o jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Pożądanym efektem jest osiągnięcie i (co bardzo ważne) utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Ogromną różnicą jest jednak grupa docelowa oraz dobór słów kluczowych.
W przypadku pozycjonowania lokalnego chcemy dotrzeć do osób, które są zainteresowane danym produktem lub usługą, w określonym regionie. Lokalne SEO może się skupiać na konkretnym mieście. W takim przypadku przykładem wyszukiwanych fraz mogą być np. radca prawny Gdańsk, wsparcie IT Podlasie, czy dentysta Szczecin. Słowa kluczowe kierują wyszukiwanie na konkretny region, co pozwala użytkownikowi znaleźć dokładnie to czego szuka, w konkretnym miejscu.
Pozycjonowanie globalne to z kolei wyszukiwanie po ogólnych frazach. Mamy tu bardziej złożone działania, które są jednak bardziej efektywny. Globalne SEO będzie świetnym rozwiązaniem dla firm, które kierują swoje usługi do klientów z całej Polski. Jako przykłady wyszukiwanych fraz można wskazać: słuchawki bezprzewodowe, kurs BHP online, czy też stroje kąpielowe.
Dlaczego warto wybrać marketing lokalny?
Można powiedzieć, że na to pytanie poniekąd odpowiedzieliśmy powyżej, ale poświęćmy temu zagadnieniu jeszcze kilka słów. Czy słyszałeś może o tzw. ślepocie banerowej? Nie, to nie kolejna choroba cywilizacyjna 😉 Chodzi po prostu o to, że bannery są coraz mniej zauważalne przez odbiorców. Chcę w tym miejscu nawiązać do tego, że tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Zdecydowanie większe efekty osiągniesz, wykorzystując potencjał SEO i skutecznego pozycjonowania, niż dystrybuując ulotki Twojej firmy.
Zapraszamy na bezpłatną konsultację!
Zobacz! Poniżej masz tylko niektóre z ogromnych korzyści, jakie może przynieść marketing lokalny. Myślę, że nie ma już wątpliwości, że to skuteczna i efektywna strategia. Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co możemy Ci zaoferować.
Dotrzesz do grupy, która potrzebuje usług Twojej firmy, w okolicy, w której działasz
Aż 95% użytkowników, którzy poszukują konkretnego produktu lub usługi w swojej lokalizacji, zaczyna poszukiwania od wyszukiwarki. Dlatego dobre pozycjonowanie Twojej strony, w ramach marketingu lokalnego, pomoże Ci zwiększyć rozpoznawalność marki i uzyskać więcej odwiedzin Twojej strony internetowej.
Jest świetnym rozwiązaniem, jeśli dopiero ruszyłeś ze swoją firmą w sieci
Wychodzenie z ofertą najpierw do potencjalnych klientów z Twojej okolicy to świetny sposób na pozyskanie pierwszych klientów i pozytywnych opinii na temat Twojej firmy. Wynika to z tego, że działając na danym obszarze, znasz lokalną społeczność i wiesz, czego odbiorcy mogą potrzebować. W ten sposób masz szanse tworzyć spersonalizowaną ofertę i dobrać działania promocyjne do konkretnej grupy docelowej.
Z marketingiem lokalnym zbudujesz pozytywny wizerunek firmy
Obecnie nie wystarczy już tylko być obecnym w sieci. Bezsprzecznie jest to jeden z głównych obszarów promocyjnych firm. Wykorzystując marketing lokalny, zyskasz rozpoznawalność w Twojej okolicy i odpowiednią prezentację firmy w sieci.
Niższe koszty, niż w przypadku pozycjonowania globalnego
Pozycjonowanie globalne to dużo bardziej zaawansowane zagadnienie, które wymaga szeregu dodatkowych, złożonych czynności. Pozycjonowanie lokalne to super opcja, jeśli Twój budżet jest ograniczony.
Skuteczne pozycjonowanie lokalne — Gdańsk
Wszystkie wyszukiwarki internetowe to systemy, które działają na podstawie inteligencji, która rozwija się i dostosowuje na podstawie wyszukiwanych fraz, aktywności użytkowników i „klikalności” niektórych tytułów. Tak naprawdę przez to proces pozycjonowania stron jest złożony i ciągły.
Obecnie najpopularniejsze jest pozycjonowanie stron internetowych pod wyszukiwarkę Google. Konkurencja tutaj jest ogromna. Nic dziwnego, bo każda firma chce się znaleźć na szczycie wyników wyszukiwania.
W naszej agencji marketingu internetowego, w ramach strategii lokalnego pozycjonowania strony każdego z naszych klientów, uwzględniamy działania ciągłe. Analizujemy wyniki dotychczasowych czynności, na bieżąco działamy, żeby efekt pozycjonowania stron był satysfakcjonujący i trwały.
Zamów darmową wycenę
Wypełnij formularz i otrzymaj wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb
Nasza agencja posiada też doświadczenie oraz odpowiednie narzędzia, którymi wspomagamy się zarówno przy pozycjonowaniu globalnym, jak i pozycjonowaniu lokalnym.
Zainwestuj w rozwój swojej firmy. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak możemy Ci pomóc.
Dlaczego Gdańsk?
Gdańsk to serce Trójmiasta. Jest bardzo mocno rozwiniętym ośrodkiem przemysłu stoczniowego i portowego. Wysoko rozwinięte obszary kulturowe i akademickie przyczyniają się do tego, że Gdańsk stał się istotnym rynkiem biznesowym.
Ciekawostka! Gdańsk jest w czołówce polskich miast, w których młodzi przedsiębiorcy najchętniej otwierają startupy.
Gdańsk jest bez dwóch zdań miastem przeszłości, co potwierdzają również międzynarodowe rankingi. Według rankingu fDI Europejskie Miasta i Regiony Przyszłości 2022/2023 Gdańsk jest na 8 miejscu w kategorii średniej wielkości miast przyjaznych dla biznesu. To wszystko wpływa na fakt, że ludzie z pomysłem, chęciami do pracy i zapałem nie boją się w Gdańsku podejmować ryzyka, zwiększając tym samym potencjał tego miasta.
Nie bez znaczenia pozostają również czynniki związane z warunkami życia. Gdańsk to miasto, w którym również perspektywy społeczne są bardzo obiecujące, co wpływa na rodziny i bliskich właścicieli firm i pracowników. Teatry, kina, muzea, galerie handlowe, czy dobrze rozwinięta oświata to elementy, które wpływają na pozytywny odbiór Gdańsku.
Dodając do tego bogatą ofertę imprez i festiwali, które wbrew pozorom nie są bez znaczenia przy podejmowaniu decyzji dotyczących biznesu, otrzymujemy szereg argumentów, dlaczego warto prowadzić firmę, ale też współpracować z firmami z Gdańska. Dobre środowisko pracy wpływa na poczucie zadowolenia, satysfakcję z pracy i kreatywność. Otwarta głowa szczęśliwego człowieka to ważny czynnik przy tworzeniu efektywnych strategii SEO.
Podstawa SEO: strategia marketingu
Jeśli oprócz pozycjonowania SEO potrzebujesz także skutecznej strategii marketingowej, sprawdź, co możemy Ci zaoferować w tym zakresie.
Skuteczny audyt, zrozumienie potrzeb klienta i rzetelna analiza sytuacji wyjściowej pomogły nam osiągnąć spektakularne efekty i dotrzeć z ofertą firmy do znacznie szerszego grona odbiorców.
Marketing strategiczny to szereg działań, podejmowanych w oparciu o utworzoną strategię. Gołym okiem można rozpoznać, która firma incydentalnie decyduje się na działania marketingowe, w tym w zakresie pozycjonowania stron, a która działa na podstawie przemyślanej strategii.
Dobrze przygotowana strategia określa grupę docelową oraz najlepsze źródła dotarcia do tej grupy. Ponadto definiuje cele i wartości firmy, a także jasno określa mocne i słabe strony marki. Jest także niejako planem działania, który krok po kroku realizowany, pozwala osiągnąć zamierzone efekty.
Strategia marketingowa jest potrzebna każdej firmie. Działanie bez strategii to trochę błądzenie po omacku. Nieokreślony cel, przypadkowe czynności, duże nakłady finansowe, a efektów brak. Chyba nie warto, prawda?
W naszej agencji marketingowej z Gdańska każdą współpracę, która ma obejmować skuteczne pozycjonowanie stron, rozpoczynamy od przeprowadzenia audytu. Analizujemy dotychczasowe działania, weryfikujemy potencjalne błędy, precyzyjnie określamy cele i w porozumieniu z klientem tworzymy spersonalizowaną strategię nastawioną na konkretne rezultaty.
Inne rozwiązania, których może potrzebować Twoja firma
Pozycjonowanie Stron (SEO)
Google Ads (SEM)
Prowadzenie social media
Szkolenia marketingowe
Podsumowując, działania SEO mogą mieć wymierne efekty dla sukcesów Twojej firmy. Jeśli potrzebujesz pomocy, by działać skutecznie, skontaktuj się z nami.