Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

grafika 1 11

Jak sprawdzić ruch na stronie w skuteczny sposób?

Zrozumienie kto odwiedza Twoją stronę, jak się porusza i co go interesuje, to klucz do stworzenia skutecznej strategii działań online. Jak za pomocą specjalnych metod i narzędzi analizować dane na temat ruchu na własnej stronie internetowej, żeby wyciągać cenne wnioski? Czytaj dalej i poznaj wskazówki!

Czytaj dalej
grafika 1 9

Marketing 4.0 – definicja i przedstawienie koncepcji marketingu 4.0

Marketing 4.0 to rewolucyjna koncepcja marketingowa, która opiera się na budowaniu długofalowych relacji z klientami i wykorzystywaniu nowoczesnych technologii takich jak sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, czy analiza danych, w celu dotarcia do współczesnych konsumentów. Na czym dokładnie polega koncepcja marketingu 4.0? Czym różni się od tradycyjnego offline marketingu? Sprawdź, jak możesz wykorzystać marketing do promocji swoich produktów i budowania relacji z klientami!

Czytaj dalej
grafika 1 4

Leadinfo – przewodnik po narzędziu do generowania leadów

Leadinfo to zaawansowana usługa, która dostarcza informacji o użytkownikach odwiedzających naszą stronę i uczestniczy aktywnie w procesie identyfikacji oraz nawiązywania kontaktu z potencjalnymi klientami. Jak dokładnie działa to oprogramowanie i w jaki sposób Leadinfo może pomóc Twojej firmie w generowaniu leadów?

Czytaj dalej
RodIN okladka 3

Stworzenie kampanii w Google Ads od A do Z

Stworzenie kampanii w Google Ads umożliwia osiąganie wielu korzyści. To na przykład zwiększenie widoczności firmy online, skuteczniejsze docierania do konkretnych grup odbiorców, a także zwiększenie sprzedaży. Jak tworzyć reklamy w Google Ads? Jak uruchomić kampanię Google Ads samodzielnie? Zapoznaj się z kluczowymi informacjami i poradami w poniższym artykule.

Czytaj dalej
Okladka123

Kompleksowy przewodnik po marketingu POSM. Strategie, typy i znaczenie w sprzedaży

W świecie handlu detalicznego i supermarketów, pierwsze wrażenie jest ogromną szansą na przekonanie klienta do zakupu. Dlatego też marketing w punktach sprzedaży ma tak ogromną wagę we wpływaniu na wybór konsumentów. Jak optymalnie wykorzystać strategię marketingu POSM? Zapraszam do zapoznania się z kompleksowym przewodnikiem, który pomoże osiągnąć sukces w dynamicznym świecie handlu detalicznego.

Czytaj dalej
RodIN okladka

Google Analytics AI

Jak ulepszyć analitykę internetową wykorzystując sztuczną inteligencję, co to jest Google Analytics AI i jak korzystać z tego narzędzia – odpowiedzi na te i inne pytania w poniższym artykule. Zapraszam do lektury.

Czytaj dalej
Agencja interaktywna Sopot

Agencja interaktywna Sopot

Przyszłość marketingu! Czyli agencje interaktywne. Sprawdź, co możemy Ci zaoferować i dlaczego warto skorzystać z naszych usług.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację