Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

okladka 8

Algorytm TikTok | Jak działa i jak go optymalizować?

Tworzysz i publikujesz treści na TikToku? Musisz wiedzieć, że to, czy Twoje wideo znajdzie się na stronie głównej, zależy od algorytmu. Dobra treść to nie wszystko. Jak działa algorytm TikToka? Jak wygląda optymalizacja treści pod algorytm TikToka? Wyjaśniam to w poniższym artykule.

Czytaj dalej
grafika 1 11

Jak sprawdzić ruch na stronie w skuteczny sposób?

Zrozumienie kto odwiedza Twoją stronę, jak się porusza i co go interesuje, to klucz do stworzenia skutecznej strategii działań online. Jak za pomocą specjalnych metod i narzędzi analizować dane na temat ruchu na własnej stronie internetowej, żeby wyciągać cenne wnioski? Czytaj dalej i poznaj wskazówki!

Czytaj dalej
marketing lateralny

Marketing lateralny

Jeśli zastanawiałeś się kiedyś, co kryje się pod terminem „marketing lateralny” i jakie są zalety marketingu lateralnego, to jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule dowiesz się o podstawach marketingu lateralnego, ale też poznasz skuteczne strategie jego zastosowania.

Czytaj dalej
grafika 1 9

Marketing 4.0 – definicja i przedstawienie koncepcji marketingu 4.0

Marketing 4.0 to rewolucyjna koncepcja marketingowa, która opiera się na budowaniu długofalowych relacji z klientami i wykorzystywaniu nowoczesnych technologii takich jak sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, czy analiza danych, w celu dotarcia do współczesnych konsumentów. Na czym dokładnie polega koncepcja marketingu 4.0? Czym różni się od tradycyjnego offline marketingu? Sprawdź, jak możesz wykorzystać marketing do promocji swoich produktów i budowania relacji z klientami!

Czytaj dalej
grafika 1 4

Leadinfo – przewodnik po narzędziu do generowania leadów

Leadinfo to zaawansowana usługa, która dostarcza informacji o użytkownikach odwiedzających naszą stronę i uczestniczy aktywnie w procesie identyfikacji oraz nawiązywania kontaktu z potencjalnymi klientami. Jak dokładnie działa to oprogramowanie i w jaki sposób Leadinfo może pomóc Twojej firmie w generowaniu leadów?

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację