Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Marka osobista - co to?

Marka osobista – co to?

Sukces, rozpoznawalność i większe zarobki – to wszystko dzięki silnej marce osobistej! Jak ją zbudować i wykorzystać do rozwoju kariery? Tutaj znajdziesz odpowiedź!

Czytaj dalej
pest marketing

PEST marketing | Analiza PEST – czym jest i jak ją wykorzystać?

Analiza PEST to narzędzie analityczne wykorzystywane w marketingu i zarządzaniu strategicznym. Przeprowadzenie takiej analizy umożliwia firmom zrozumienie otoczenia biznesowego i dostosowanie swoich działań marketingowych do zmieniających się warunków rynkowych. Na czym polega analiza PEST? Co jest potrzebne do przeprowadzenia analizy PEST na najwyższym poziomie? Kiedy i jak często warto ją przeprowadzać? Dowiedz się, jak można wykorzystać to narzędzie do zaplanowania skutecznej strategii biznesowej!

Czytaj dalej
Mailing

Jak stworzyć mailing?

Przyciągnij uwagę swoich odbiorców mailami, które zapadają w pamięć! Stwórz kampanie mailingowe, które nie tylko informują, ale i angażują.

Czytaj dalej
Ile kosztuje strategia marketingowa?

Ile kosztuje strategia marketingowa?

W obliczu dynamicznie zmieniającego się rynku strategia marketingowa staje się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. W roku 2022, wydatki na marketing osiągnęły poziom 9,5% ogółu przychodów generowanych przez przedsiębiorstwa. Wynik ten może szokować, choć wszystko zależy od wielkości biznesu, budżetowych możliwości, celów i ustalonego czasu na osiągnięcie rezultatów. Ile kosztuje strategia marketingowa? W 2024 roku wydatki na plan marketingowy i jego realizację rosną, co potwierdza trend z poprzednich lat, gdzie budżet na reklamę cyfrową przekroczył nakłady na reklamę telewizyjną.

W tym artykule wyjaśnimy, jakie elementy wpływają na koszt strategii marketingowej i przedstawimy orientacyjne stawki za usługi.

Czytaj dalej
Persona marketingowa

Persona marketingowa

W dzisiejszym zróżnicowanym i konkurencyjnym świecie biznesowym, zrozumienie i dotarcie do właściwego odbiorcy stało się kluczowym elementem skutecznej strategii marketingowej. W tym kontekście, persony marketingowe, czyli szczegółowe profile idealnych klientów, są nieocenione. Służą one jako kompas kierujący wszystkimi działaniami marketingowymi i reklamowymi firmy, zapewniając, że komunikat trafia dokładnie tam, gdzie powinien.

Czytaj dalej
marketingowiec pracujący przy laptopie

Marketing narracyjny

Ludzie zawsze uwielbiali porywające opowieści! Dlatego też współczesny marketing chętnie korzysta z siły narracji przy promocji poszczególnych produktów. Tworzenie historii, które pozostają z nami na długo i wywołują emocje, pozwala na budowanie głębszych relacji z klientami. Czym jest marketing narracyjny? W jaki sposób budowanie historii może pomóc w promocji produktów i usług Twojej marki? Tego dowiesz się z naszego artykułu!

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację