Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

co to jest marketing b2b?

Co to jest marketing B2B? Kluczowe informacje i praktyczne wskazówki

Marketing B2B to prawdziwa sztuka budowania relacji i oferowania usług innym przedsiębiorstwom. To też przekonanie ich, że Twoje rozwiązanie jest im naprawdę potrzebne. Jeśli zastanawiasz się, czym różni się od marketingu skierowanego do indywidualnych konsumentów i jak może pomóc w rozwoju Twojego biznesu, jesteś we właściwym miejscu.

Czytaj dalej
nagłówek strony internetowej

Nagłówek strony internetowej: co w nim umieścić?

Twoja strona ma tylko jedną szansę, by zrobić pierwsze wrażenie. To właśnie nagłówek decyduje, czy odwiedzający kliknie dalej, czy zamknie okno w przeglądarce. Dowiedz się, jak wykorzystać ten fragment strony, by zatrzymać uwagę i przekonać do swojej marki.

Czytaj dalej
zewnętrzny dział marketingu

Kiedy postawić na zewnętrzny dział marketingu?

Decyzja o tym, czy rozwijać marketing wewnątrz firmy, czy powierzyć go agencji zewnętrznej, to jedno z najczęstszych dylematów właścicieli biznesów. Zewnętrzny dział marketingu może być ogromnym wsparciem – ale nie zawsze i nie w każdej sytuacji. Jak podkreśla Dymitr Rodzin, kluczowe jest dopasowanie modelu współpracy do potrzeb i możliwości organizacji.

Czytaj dalej
Czy warto przekonywać klienta?

Czy warto przekonywać klienta do zakupu?

Od lat w sprzedaży słyszę powtarzane hasło: „Dobry handlowiec potrafi przekonać każdego”. Brzmi efektownie, ale z mojego doświadczenia wynika coś zupełnie innego. Przekonywanie klienta na siłę często wynika z przekonań o roli sprzedawcy i oczekiwań wobec procesu sprzedaży. Ja uważam, że nie warto przekonywać klienta na siłę – szczególnie tego, który nie jest entuzjastycznie nastawiony do współpracy.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację