Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

zewnętrzny dział marketingu

Kiedy postawić na zewnętrzny dział marketingu?

Decyzja o tym, czy rozwijać marketing wewnątrz firmy, czy powierzyć go agencji zewnętrznej, to jedno z najczęstszych dylematów właścicieli biznesów. Zewnętrzny dział marketingu może być ogromnym wsparciem – ale nie zawsze i nie w każdej sytuacji. Jak podkreśla Dymitr Rodzin, kluczowe jest dopasowanie modelu współpracy do potrzeb i możliwości organizacji.

Czytaj dalej
Czy warto przekonywać klienta?

Czy warto przekonywać klienta do zakupu?

Od lat w sprzedaży słyszę powtarzane hasło: „Dobry handlowiec potrafi przekonać każdego”. Brzmi efektownie, ale z mojego doświadczenia wynika coś zupełnie innego. Przekonywanie klienta na siłę często wynika z przekonań o roli sprzedawcy i oczekiwań wobec procesu sprzedaży. Ja uważam, że nie warto przekonywać klienta na siłę – szczególnie tego, który nie jest entuzjastycznie nastawiony do współpracy.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację