Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

okladka 3 2

Jak reklamować hotel, aby przyciągnąć więcej gości?

Zastanawiasz się, jak skutecznie reklamować hotel w sieci i przyciągnąć więcej klientów? Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć widoczność swojej oferty? Chętnie Ci w tym pomożemy! Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak powinna wyglądać skuteczna promocja hotelu w internecie!

Czytaj dalej
okladka 15

Najlepsza agencja SEM? Jest to możliwe!

Postanowiłeś zainwestować w marketing internetowy, ale przytłacza Cię ilość rozmaitych rodzajów agencji i ich ofert? Nie wiesz, która z nich to najlepsza agencja SEM w Polsce? Dowiedz się, co to jest SEM, czym się specjalizuje i czym kierować się wybierając agencję od kampanii reklamowych? Poszerzymy Twoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego, dzięki czemu będziesz mógł podjąć świadomą decyzję dotyczącą wyboru najlepszego partnera do współpracy.

Czytaj dalej
okladka

Marka osobista – co to?

Sukces, rozpoznawalność i większe zarobki – to wszystko dzięki silnej marce osobistej! Jak ją zbudować i wykorzystać do rozwoju kariery? Tutaj znajdziesz odpowiedź!

Czytaj dalej
okladka 4

PEST marketing | Analiza PEST – czym jest i jak ją wykorzystać?

Analiza PEST to narzędzie analityczne wykorzystywane w marketingu i zarządzaniu strategicznym. Przeprowadzenie takiej analizy umożliwia firmom zrozumienie otoczenia biznesowego i dostosowanie swoich działań marketingowych do zmieniających się warunków rynkowych. Na czym polega analiza PEST? Co jest potrzebne do przeprowadzenia analizy PEST na najwyższym poziomie? Kiedy i jak często warto ją przeprowadzać? Dowiedz się, jak można wykorzystać to narzędzie do zaplanowania skutecznej strategii biznesowej!

Czytaj dalej
okladka

Jak stworzyć mailing?

Przyciągnij uwagę swoich odbiorców mailami, które zapadają w pamięć! Stwórz kampanie mailingowe, które nie tylko informują, ale i angażują.

Czytaj dalej
okladka 79

Ile kosztuje strategia marketingowa?

W obliczu dynamicznie zmieniającego się rynku strategia marketingowa staje się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. W roku 2022, wydatki na marketing osiągnęły poziom 9,5% ogółu przychodów generowanych przez przedsiębiorstwa. Wynik ten może szokować, choć wszystko zależy od wielkości biznesu, budżetowych możliwości, celów i ustalonego czasu na osiągnięcie rezultatów. Ile kosztuje strategia marketingowa? W 2024 roku wydatki na plan marketingowy i jego realizację rosną, co potwierdza trend z poprzednich lat, gdzie budżet na reklamę cyfrową przekroczył nakłady na reklamę telewizyjną.

W tym artykule wyjaśnimy, jakie elementy wpływają na koszt strategii marketingowej i przedstawimy orientacyjne stawki za usługi.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację