Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Proces planowania strategii marketingowej

Proces planowania strategii marketingowej

Proces planowania strategii marketingowej jest nieodłącznym elementem sukcesu każdej organizacji. Stworzenie zoptymalizowanego planu prowadzonych działań marketingowych może pomóc firmie dotrzeć do nowych klientów, wyprzedzić konkurencję i osiągnąć sukces w biznesie. Jak działa plan marketingowy? Jak powinna wyglądać profesjonalna struktura strategii marketingowej? Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną strategię marketingową dla Twojej firmy!

Czytaj dalej
Promowanie w social media

Promocja w mediach społecznościowych

Działania marketingowe w mediach społecznościowych to klucz do pozyskania nowych klientów i nawiązania z nimi długofalowych relacji. Jakie są główne korzyści wynikające z utworzenia profilu firmy w mediach społecznościowych? Od czego zacząć promocję swojej marki w sieci? Dowiedz się, jak skutecznie promować swój biznes na platformach, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy Twitter!

Czytaj dalej
Telegram stories

Telegram Stories – jak używać nowości w aplikacji?

Telegram stories już są! Relacje to jedna z najpopularniejszych funkcji aplikacji społecznościowych, a wprowadzenie ich na Telegram jest największą aktualizacją w 10-letniej historii serwisu. Gdzie znajdziemy stories na Telegramie? Jak je dodać, edytować i więcej – o tym w poniższym artykule.

Czytaj dalej
Intent data B2B

Intent data B2B – co to jest i do czego się używa?

Co to jest intent data i jakie są korzyści z wykorzystania jej w marketingu? Czy z pomocą intent data można zidentyfikować potencjalnych klientów lub lepiej zrozumieć ich intencje? Czym różni się first party data od third party intent data? Zapraszam do przeczytania poniższego artykułu, w którym odpowiem na te pytania.

Czytaj dalej
Marketing interakcyjny

Marketing interakcyjny – co to jest i jak go wykorzystać?

Na czym polega marketing interakcyjny i jak wykorzystać go w swoim biznesie? W jaki sposób prowadzić komunikację, aby budować dobre i trwałe relacje z odbiorcami? Jakie treści tworzyć? Poznaj istotę marketingu interakcji i wpłyń na zwiększenie lojalności swoich klientów. Zapraszam do przeczytania artykułu.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację