Blog

Praktyczne porady z marketingu, starannie przygotowywane przez naszych ekspertów. Wskazówki jak rozwinąć markę w sieci, dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Większa widoczność w Google - Jak sprawdzić pozycję fraz i poprawić swoją pozycję

Większa widoczność w Google – Jak sprawdzić pozycję fraz i poprawić swoją pozycję

Prowadzisz bloga, stronę internetową lub sklep online i zastanawiasz się, co zrobić, aby zajmować wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google i dotrzeć do potencjalnych klientów? Aby zwiększyć skuteczność swoich działań, musisz wiedzieć, jak sprawdzać, monitorować i optymalizować swoją widoczność w sieci. Z tego artykułu dowiesz się, jak przeprowadzić analizę swojej strony, jakie narzędzia wykorzystać i jakie czynniki wpływają na pozycjonowanie w Google!

Czytaj dalej
Leady sprzedażowe - co to jest i jak je efektywnie pozyskać?

Leady sprzedażowe – co to jest i jak je efektywnie pozyskać?

Poznaj skuteczne strategie pozyskiwania leadów sprzedażowych i zwiększ swoje szanse na sukces biznesowy. W poniższym artykule wyjaśnimy pojęcie lead sprzedażowy i podpowiemy Ci, jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych nabywców i zoptymalizować cały proces sprzedaży.

Czytaj dalej
Jak negocjować w B2B?

Jak negocjować w B2B?

W tym artykule opiszę skuteczne techniki negocjacji z potencjalnym klientem, szczególnie w B2B (choć wiele tych technik sprawdzi się również w B2C).

Czytaj dalej
Co to jest Google Maps API?

Co to jest Google Maps API?

Skoro znalazłeś się w tym miejscu, przypuszczamy, że Twoim celem jest dodanie do swojej strony internetowej Mapy Google z zaznaczonym punktem (lub punktami). Dobra wiadomość jest taka, że to wcale nie jest trudne! Pozwól, że pokażemy Ci, jak łatwo możesz to wykonać.

Czytaj dalej

Wyślij zapytanie

Otrzymaj ofertę pozycjonowania Twojej strony jeszcze dziś
Umów konsultację