Agencja e-mail marketingowa

Chcesz podwoić skuteczność swoich kontaktów z klientami? Chciałbyś, żeby Twoja firma odnosiła sukcesy on-line? Jeśli tak, to temat e-mail marketingu jest dla Ciebie!
Agencja e-mail marketingowa

Spis treści

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoja skrzynka odbiorcza jest pełna wiadomości od różnych firm i marek, z którymi niekoniecznie masz związek? To właśnie siła e-mail marketingu, który jest jednym z najefektywniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów i utrzymanie relacji z obecnymi.

Chciałbyś odnieść sukces w e-mail marketingu? Dowiedz się, dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji i jak wybrać najlepszą. A przy okazji odbądź ciekawą podróż przez świat e-mail marketingu, w trakcie której opowiem Ci trochę o tym, czym w ogóle jest ten rodzaj marketingu oraz jakie są tajniki skutecznych kampanii. Przyjemnej lektury!

Liczba osób korzystająca z maila w 2022 i 2025 roku

Agencja e-mail marketing

Agencje, oferujące usługi z zakresu e-mail marketingu, zajmują się tworzeniem strategii, opracowywaniem materiałów, wdrażaniem i zarządzaniem prowadzonymi kampaniami. Ich rola polega na skutecznym wykorzystaniu kampanii mailingowych dla osiągnięcia konkretnych celów biznesowych.

Odkryj Sekrety Skutecznego Cold-Mailingu!

🚀 Czy Twoje cold-maile lądują w koszu? Czas to zmienić! 🌟

Nasz e-book to nie tylko teoria, ale praktyczny przewodnik, który pomoże Ci zbudować relacje z klientami i zwiększyć sprzedaż. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, czy pracujesz w dziale sprzedaży, te techniki pomogą Ci osiągnąć lepsze wyniki.

Nie pozwól, aby Twoje maile były ignorowane. Zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci się wyróżnić.

Korzystanie z usług profesjonalnej agencji może być strategią inwestycyjną, która pozwoli Twojej firmie osiągać lepsze wyniki. Mail marketing potrzebuje wiedzy i pewnego rodzaju świadomości wykorzystywanego narzędzia, które są w stanie zapewnić tylko profesjonaliści.

naszej agencji, w ramach świadczonych przez nas usług, również korzystamy z tej formy marketingu. Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Ciekawostka agencja e-mail marketingowa

3 powody, dlaczego warto skorzystać z usług agencji e-mail marketingu

Są sytuacje, w których nie eksperymentujesz i oddajesz jakieś zadanie w ręce profesjonalistów – farbowanie włosów, naprawa lodówki, czy przegląd samochodowy. Dlaczego warto iść w tę samą stronę przy planowaniu kampanii mailingowych? Oto 3 najważniejsze powody:

  1. Agencje zatrudniają specjalistów z wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie e-mail marketingu. Mają dostęp do najnowszych trendów i narzędzi, co pozwala im tworzyć skuteczne strategie.
  2. Agencje mają dostęp do zaawansowanych narzędzi i platform, które mogą być kosztowne dla firm działających samodzielnie.
  3. Dzięki wiedzy i doświadczeniu agencji, kampanie e-mail marketingowe są bardziej efektywne, co przekłada się na wyższe wskaźniki otwarć, kliknięć i konwersji.
Dlaczego warto wybrać agencję e-mail marketingową?

Jak wybrać najlepszą agencję do prowadzenia kampanii e-mail marketingu?

Spróbuję odpowiedzieć na to pytanie, przedstawiając kroki, jakie powinieneś podjąć podczas szukania agencji e-mail marketingowej.

  • Krok 1 – określ swoje oczekiwania. Zastanów się, co chcesz osiągnąć, skupiając się na tego typu kampaniach reklamowych? Jasno sprecyzowane cele na pewno będą pomocne.
  • Krok 2 – podczas robienia researchu sprawdzaj portfolio firm. Sprawdź, na jakich aspektach email marketingu koncentrują się agencje, które rozważasz. Przejrzyj wcześniejsze projekty wybranych agencji i oceniaj, czy odpowiadają one Twoim oczekiwaniom.
  • Krok 3 – przeanalizuj ofertę i porównaj ją ze swoim budżetem. Sprawdź cennik i zobacz, co możesz uzyskać w określonej cenie. Koszty z reguły mają bardzo duże znaczenie.
  • Krok 4 – sprawdź opinie w internecie. Jeśli masz już wybranych kandydatów, zobacz, co piszą o nich dotychczasowi klienci.
  • Krok 5 – umów się na rozmowę i jeśli wszystko gra, podpisz umowę. Jeśli zaiskrzy między Tobą a agencją, e-mail marketing może stać się dla Twojej firmy bardzo skutecznym narzędziem w strategii reklamowej.
Jak wybrać agencję do kampanii e-mail marketingu?

E-mail marketing

Żeby stworzyć krótką definicję, można powiedzieć, że pod pojęciem tym kryje się profesjonalna wysyłka mailingu wykorzystywana do działań marketingowych, prowadzonych w ramach utworzonej i wdrożonej strategii.

Warto pamiętać, że email marketing sprowadza się nie tylko do wysyłania wiadomości mailowych z reklamą. To przede wszystkim bardzo skuteczny sposób na dotarcie do szerszej grupy odbiorców oraz efektywniejsze komunikowanie się z klientami i potencjalnymi klientami.


Pamiętaj, że nie możesz kierować swojej oferty pod dowolne adresy. Używanie czyichś danych w celach marketingu produktu i usług nie odbywa się według naszego „widzi mi się”, a według określonych przepisów, jak np. Rozporządzenie RODO. To kolejny z powodów, dlaczego warto oddać prowadzenie takiej kampanii w ręce profesjonalistów.

Więcej na temat RODO w marketingu możesz przeczytać w naszym artykule.

Zasady skutecznego mailingu

E-mail marketing w Polsce

Żeby e-mail marketing przyniósł oczekiwane rezultaty, warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Oto mój subiektywny TOP 3.

  1. Personalizacja wiadomości – dostosowanie treści wiadomości do konkretnej grupy odbiorców ma ogromne znaczenie. Pamiętaj, że coś, co jest o wszystkim i dla wszystkich, tak naprawdę jest o niczym. W dobrym marketingu nie ma drogi na skróty.
  2. Design dostosowany do urządzeń mobilnych – coraz więcej użytkowników przegląda pocztę w swoich smartfonach. Dlatego, żeby kampania mail marketingu spełniła swoją funkcję, musisz zadbać o to, aby wysyłane wiadomości były przejrzyste i interesujące również dla takich odbiorców.
  3. Wartość wysyłanych treści – w kampaniach reklamowych klient lubi znajdować dla siebie coś, co go rusza, wpływa na jego emocje. Kojarzysz np. świąteczne reklamy Allegro? Cieszą się naprawdę pozytywnym odbiorem, ponieważ niosą za sobą jakąś wartość. W e-mail marketingu mail wysyłasz do określonej grupy docelowej, więc zadbaj, żeby treść wiadomości niosła im jakąś wartość (np. jakieś rozwiązanie/”pro tip”?).
Zasady skutecznego mailingu

Obsługa klienta zagranicznego

Bardzo dużo firm w dzisiejszych czasach planuje lub ma za sobą ekspansję swoich produktów, albo usług na rynki międzynarodowe. Tym samym, coraz częściej pojawia się temat e-mail marketingu w kontekście wysyłki wiadomości do klientów zagranicznych.

Jest to temat dość złożony, ponieważ poza samym przetłumaczeniem tekstu, co większym problemem nie jest, przy zagranicznym mail marketingu szczególną uwagę warto zwrócić na aspekty kulturowe. Weźmy, chociażby rynek amerykański, gdzie agresywne komunikaty marketingowe są normą. Nie wyślesz wiadomości o takiej samej treści do klienta z Francji.

Jeśli chcesz pozyskiwać nowych klientów zagranicznych i wykorzystywać przy tym e-mail marketing, zwróć uwagę, żeby treści maili były wieloaspektowo dostosowane do przyzwyczajeń i kultury, jaką można spotkać w danym państwie. I chodzi tu nie tylko o język – również szata graficzna, kolorystyka, czy obowiązujące trendy. Coś atrakcyjnego w Polsce, niekoniecznie takim pozostanie np. w Azji.

Systemy marketing automation

Co się kryje pod tym pojęciem? Nazwa jest dość sugerująca. To wszystkie narzędzia i platformy, które pozwalają na automatyzację, a co za tym idzie, optymalizację procesów marketingowych. Mają ułatwić, planowanie, zarządzanie i monitorowanie kampanii.

🌟 Odkryj Tajniki Personalizacji z Naszym Wyjątkowym Szablonem Persony! 🚀

Czy chcesz lepiej zrozumieć swoich klientów?
Z naszym bezpłatnym szablonem persony możesz to osiągnąć!

Dlaczego warto pobrać nasz szablon persony?
  • Zwiększ Skuteczność Twoich Kampanii.
  • Oszczędność Czasu i Zasobów.
  • Poprawa Produktów i Usług.
Odbierz szablon za 0 zł!

Oczywiście takie „automaty” idealnie sprawdzą się też przy e-mail marketingu. Mogą, chociażby znacząco, zwiększyć skuteczność prowadzonych kampanii, umożliwiając tworzenie bardziej spersonalizowanych treści lub precyzyjnie dobierać grupę docelową. Co jeszcze? Koszty! Każda automatyzacja to zaoszczędzony czas i zasoby, a to zawsze wyjdzie z korzyścią dla Ciebie i Twojej firmy.

Odkryj Sekrety Skutecznego Cold-Mailingu!

🚀 Czy Twoje cold-maile lądują w koszu? Czas to zmienić! 🌟

Nasz e-book to nie tylko teoria, ale praktyczny przewodnik, który pomoże Ci zbudować relacje z klientami i zwiększyć sprzedaż. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, czy pracujesz w dziale sprzedaży, te techniki pomogą Ci osiągnąć lepsze wyniki.

Nie pozwól, aby Twoje maile były ignorowane. Zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci się wyróżnić.

Używanie mass mailingu w firmach

Mass mailing, czyli wysyłanie wiadomości mailowych do dużej grupy odbiorców w tym samym czasie. W firmach taka forma może mieć masę zastosowań.

Takiej formy marketingu internetowego przedsiębiorstwa używają do promocji swoich produktów, czy usług. Oprócz tego idealnie sprawdzają się przy newsletterach, które są świetnym sposobem na trafienie ze swoją marką do szerszej grupy odbiorców.

Twój newsletter nie działa? Twoje maile wpadają do spamu?

Wiemy, jak to zmienić!

Co jeszcze?

  • komunikacja z klientami, np. przypominanie o aktualizacjach/kończących się subskrypcjach itp.,
  • wysyłka zaproszeń na organizowane eventy,
  • edukowanie klientów i potencjalnych klientów, poprzez wysyłkę wiadomości zawierających jakąś ciekawą, czy wartościową informację.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Jeżeli mielibyśmy opisać naszą agencję w dwóch słowach, byłyby to pasja i doświadczenie. Marketing i jego różne aspekty to nasz konik. Łącząc to z rzetelną wiedzą, popartą konkretnymi wynikami, jesteśmy w stanie oferować usługi najwyższej jakości.

Nasi klienci osiągają konkretne cele bardzo szybko. Możemy pomóc też Tobie i Twojej firmie! Sprawdź jak, zamów darmową wycenę i stwórz dobre kampanie email marketingowe z RodIN.

Spis treści

Zamów darmowy audyt marketingu !

Sprawdź czy twoje działania marketingowe przynoszą maksimum efektów. Wypełnij formularz i otrzymaj darmowy audyt.

O autorze

Monika Kaszuba

Monika Kaszuba

Copywriter z pasją. Charakteryzuje się zamiłowaniem do słowa pisanego. Wolny czas lubi poświęcać na czytanie kryminałów i długie spacery nad morzem.

Zapraszam na moje social media:

Chcesz więcej ruchu na stronie?

Otrzymaj darmowy audyt SEO od RodIN i zobacz ile ruchu możesz zyskać na swojej stronie www

Dziękuję, że przeczytałeś(aś) mój artykuł!

Jeśli chcesz żebyśmy zadbali o marketing Twojej firmy - zostaw kontakt do siebie:

Wolisz słuchać niż czytać?

Posłuchaj naszego podcastu!