Kampanie reklamowe

Pozwól swojej firmie zdobyć więcej klientów poprzez kampanie w wyszukiwarce Google!

Dlaczego warto skorzystać z Google Ads?

marketing globalny

Duży zasięg

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, a korzystając z Google Ads, masz możliwość dotarcia do ogromnej liczby konkretnych użytkowników.

precision

Dokładne cele

Google Ads oferuje zaawansowane narzędzia do targetowania, które pozwalają dotrzeć do odpowiednich osób w odpowiednim czasie. Możesz precyzyjnie określić wiele czynników, aby dopasować swoje reklamy do konkretnych grup odbiorców.

budget

Budżet

Google Ads dostosowuje się do Twojego budżetu. Możesz określić własny dzienny limit wydatków, a płacisz tylko za kliknięcia lub wyświetlenia Twoich reklam.
retargeting

Remarketing

Google Ads umożliwia remarketing, czyli docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową lub miały z nią wcześniej interakcję. Dzięki temu możesz utrzymywać kontakt z potencjalnymi klientami i przypominać im o Twojej ofercie.

Zamów próbny miesiąc prowadzenia Google Ads dla Twojej firmy

Jeżeli chcesz sprawdzić, czy nasza współpraca będzie odpowiednia dla Twojej firmy.

Przetestuj usługę Google Ads w pierwszym miesiącu za 50% ceny.

Google Ads - czy warto?

Zwiększ swoją widoczność, dotrzyj do szerokiej publiczności i osiągnij niezwykłe wyniki dzięki potężnej platformie reklamowej – Google Ads. Jako agencja marketingowa specjalizująca się w tej usłudze, jesteśmy gotowi pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu w świecie reklamy online.

Dzięki Google Ads masz możliwość dotarcia do miliardów użytkowników na całym świecie, precyzyjnie targetując swoje reklamy na podstawie demografii, lokalizacji i preferencji. Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy czy budżetu, Google Ads oferuje elastyczne rozwiązania, które dostosowują się do Twoich potrzeb.

Dlaczego RODIN?

Lat doświadczenia
0 +
Zadowolonych klientów
0 +
Wygenerowanej sprzedaży
0 mln
Gwarancja efektów
0 %

Wyślij zapytanie

Sukcesy naszych klientów

Inne rozwiązania, których może potrzebować Twoja firma

seo

Pozycjonowanie stron (SEO)

planning

Marketing strategiczny

content-marketing

Prowadzenie social media

strategy (1)

Szkolenia marketingowe

Zobacz, co mówią nasi klienci

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz i umów spotkanie z dyrektorem marketingu.

Masz dodatkowe pytania?

Sprawdź te, które dostajemy najczęściej, lub skontaktuj się z nami.
Jaki budżet muszę mieć na kampanie reklamową?
Budżet kampanii reklamowej na średniej wielkości miasto w Polsce: od 500zł miesięcznie, w zależności od branży i konkurencji.
Ile osób będzie pracować nad moimi kampaniami?

Nad kampaniami reklamowymi klientów w Rodin pracują Google Ads manager, copywriter, designer oraz programista.

Jakie korzyści przyniosą mi kampanie w Google Ads
Poza zwiększeniem sprzedaży usług i produktów, kampanie Google Ads zwiększają ruch na stronie www oraz jej pozycje w wyszukiwarce Google.
SEO czy kampanie reklamowe?

Polecamy zainwestować w SEO oraz Google Ads jednocześnie. Optymalizacja SEO daje długoterminowe efekty (3-9 miesięcy od rozpoczęcia prac), w czasie kiedy Google Ads pozwalają od razu pojawiać się na pierwszej stronie Google’a i generować zyski.

Dlaczego muszę korzystać z pomocy specjalistów przy ustawianiu kampanii?
Samodzielne ustawianie kampanii Google Ads najczęściej prowadzi do „przepalenia” budżetu oraz rozpętania wojny na stawki z konkurencją. Można to porównać do prowadzenia samochodu z zawiązanymi oczami – gdzieś pojedziemy, ale nie koniecznie tam, gdzie chcielibyśmy dojechać 😉
Co lepiej wybrać — Google Ads czy Facebook Ads?
Ciężko odpowiedzieć na te pytanie jednoznacznie. Zależy to od typu działalności firmy, wcześniejszych działań w marketingu, czy możliwości przedsiębiorstwa. Zaleca się wykorzystanie obu sposobów — przynajmniej na samym starcie, aby zobaczyć, co najlepiej się sprawdza w Twoim przedsiębiorstwie. Kampanie w Google są zazwyczaj droższe, koszt kliknięcia z Facebooka zazwyczaj jest tańszy — szczególnie w branżach konkurencyjnych. Warto także wziąć pod uwagę swoje cele marketingowe, które mogą pokazać gdzie najlepiej wyświetlać swoje reklamy.
Ile kosztuje audyt Google Ads dla firmy?
Całość zależy od wielkości konta Google Ads oraz wielkości kampanii reklamowych i zaczyna się już od 500zł. Należy go wykonać, jeżeli kampanie reklamowe nie przynoszą zaplanowanych efektów, lub jeśli przynoszą ruch na stronę, ale nie przekładają się na sprzedaż produktów czy usług.
W jaki sposób mierzona jest skuteczność kampanii?

Należy przed kampanią ustalić sobie cele, które mogą być przez nią osiągnięte. Zazwyczaj jest to zwiększenie ruchu na stronie, budowa wizerunku marki oraz sprzedaż w witrynie. Efekty mierzy się zazwyczaj poprzez wskaźniki (kliknięcia, współczynnik CTR, pozycja reklamy).

Do czego potrzebny jest ekspert SEM?
Najważniejszym zadaniem jest tworzenie strategii, która w idealny sposób pasuje do strategii całego przedsiębiorstwa. Ekspert tworzy nowe kampanie, pisze raporty (krótkookresowe oraz po dłuższym czasie) z działających kampanii w Google Ads oraz wprowadza zmiany w istniejących, co jest spowodowane ciągłymi analizami wyników.
Czy kampanie Google Ads można wyłączyć?
Tak, kampanie Google Ads można wyłączyć w dowolnym momencie. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, należy poinformować nas o konieczności wyłączenia kampanii lub włączenia nowej.
Czy kampanie Google Ads wpływają na pozycjonowanie strony (SEO)?
Kampanie Google Ads oraz pozycjonowanie strony nie wpływa bezpośrednio na siebie. Są one za to kompatybilne i pomagają sobie nawzajem. SEO może powodować podwyższenie jakości strony, co wpływa w bardzo pozytywny sposób na SEM.

Wyślij zapytanie

Umów konsultację