Marketing strategiczny

Strategie marketingu dla naszych klientów opieramy na analizie rynku, badaniu konkurencji, określeniu grupy docelowej oraz celów biznesowych klientów. Dzięki temu strategia marketingu twojej firmy zostanie stworzona w oparciu o dane, a nie przypuszczenia.

Na co składa się strategia marketingu?

analytics

Analiza i segmentacja rynku

Dokładne przeanalizowanie rynku, na którym działa firma, w tym konkurencji, trendów oraz potrzeb i oczekiwań klientów, podział rynku na grupy klientów o podobnych potrzebach i preferencjach.
target audience

Określenie grupy docelowej

Wybór konkretnych segmentów rynku, na których firma skupi swoją uwagę i wysiłki marketingowe.
goal

Definiowanie celów marketingowych

Precyzyjne określenie, co firma chce osiągnąć dzięki swoim działaniom marketingowym, na przykład zwiększenie sprzedaży czy budowanie świadomości marki.
data visualization

Wybór narzędzi i działań marketingowych

Dobór konkretnych narzędzi i działań, które zostaną wykorzystane do realizacji celów marketingowych, takich jak reklama, promocja, social media czy e-mail marketing.
loyalty program

Budowanie marki

Kreowanie wizerunku marki i związanych z nią wartości, które przyciągają klientów i przyczyniają się do zwiększenia lojalności.
result

Analiza wyników

Monitorowanie i analiza skuteczności działań marketingowych oraz ich wpływu na realizację celów biznesowych, co pozwala na ciągłe doskonalenie strategii marketingowej.

Dla kogo jest marketing strategiczny?

Dla przedsiębiorców dążących do długoterminowego sukcesuDla przedsiębiorców dążących do długoterminowego sukcesu

Marketing strategiczny jest dla firm, które chcą budować swoją pozycję na rynku w sposób przemyślany i konsekwentny.

Dla firm chcących zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów

Nasze usługi są skierowane do firm z różnych branż, które chcą rozwijać swoją bazę klientów i podnosić wyniki sprzedażowe.

Dla marek szukających przewagi konkurencyjnej

Marketing strategiczny jest kluczowy dla przedsiębiorstw pragnących wyróżnić się na tle konkurencji i budować rozpoznawalność swojej marki.

Marketing strategiczny jest dla firm, które chcą budować swoją pozycję na rynku w sposób przemyślany i konsekwentny.

Nasze usługi są skierowane do firm z różnych branż, które chcą rozwijać swoją bazę klientów i podnosić wyniki sprzedażowe.

Marketing strategiczny jest kluczowy dla przedsiębiorstw pragnących wyróżnić się na tle konkurencji i budować rozpoznawalność swojej marki.

Dlaczego RODIN?

Lat doświadczenia
0 +
Zadowolonych klientów
0 +
Wygenerowanej sprzedaży
0 mln
Gwarancja efektów
0 %

Jak stworzymy Twoją strategię?

01.

Przeprowadzimy analizę rynku w twojej branży

02.

Dokonamy segmentacji rynku i wybór odpowiedniej niszy

03.

Utworzymy grupę docelową dla twoich usług i produktów

04.

Zdefiniujemy cele dla marketingu w twojej firmie

05.

Stworzymy persony, do których będziemy kierowali przekaz marketingowy

06.

Określimy działania marketingowe potrzebne twojej firmie

07.

Wybierzemy odpowiednie narzędzia marketingowe, które pozwolą osiągnąć twoje cele

08.

Doradzimy i zaimplementujemy strategie marketingowe w twojej firmie

09.

Będziemy monitorować wdrażane działania

10.

Przeprowadzimy analizy wyników i modyfikacje strategii w zależności od efektów

Lejek sprzedażowy a strategia marketingowa

Podczas ustalania Twojej strategii marketingowej ustalimy także, w którym miejscu lejka sprzedażowego znajdują się Twoi klienci. Jest to niezwykle ważne przy budowaniu całościowej strategii marketingowej, a także budowaniu kampanii reklamowych.

Wyślij zapytanie

Sukcesy naszych klientów

Inne nasze usługi

seo

Pozycjonowanie stron (SEO)

planning

Marketing strategiczny

content marketing

Prowadzenie social media

strategy 1

Szkolenia marketingowe

Opinie naszych klientów

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz i umów spotkanie z dyrektorem marketingu.
Umów konsultację